- Hirdetés -

Új megoldások az ingatlanértékesítésben

|

A világjárvány sok téren megváltoztatta az életünket. Számos olyan dolog vált természetessé, amely korábban nem, vagy kevésbé volt ismert. Először kényszerűségből, majd költséghatékonyságból is lett home office, hétköznapivá váltak az online megbeszélések. Szinte minden területen lett változás, így az ingatlanpiac is új eszközökkel gazdagodott. Egyre népszerűbbek a videós hirdetések, virtuális túrák, amelyek segítségével lakást, ingatlant lehet értékesíteni. De vajon ez egy működőképes modell?

„Az ingatlanpiacon is berobbant már az online marketing egy jó ideje, igazából már a pandémia előtt” – mondja Ben-Ezra Orran, a Central Home szakértője. –„A digitális közösségi csatornákon képeket, videókat osztanak meg az eladók és természetesen az ingatlanközvetítéssel foglalkozó munkatársak, cégek is, értelemszerűen a minél színesebb tájékoztatás és a vevők aktivizálása céljából.”

A belvárosi ingatlanok specialistája szerint szükség van ugyan a jó minőségű felvételekre, de nincs ezzel kapcsolatban semmilyen standard elvárás. Ha a tartalom a lakást, ingatlant pozitívan mutatja be, akkor már lehet nyert ügyünk. Készíthetünk videóhirdetést, vagy éppen slide-show-t, virtuális lakástúrát, vagy éppen egy adott ingatlanos oldalon élő közvetítést, ez mindegyik jó online marketing eszköznek minősül.

„Bármely területre igaz, hogy a cégek gyakran próbálják kitalálni, hogy mi a következő időszak hatékony marketingeszköze, amivel a lehető legtöbb embert érhetik el ebben a hatalmas zajban” – folytatja Ben-Ezra Orran. – „Azoknak a magánszemélyeknek, akik a lakásukat szeretnék értékesíteni, mi mindenképpen azt javasoljuk, hogy a lehetőségeikhez képest meglévő eszközeikkel igyekezzenek igényes és jó anyagot készíteni, minél több érdekességet, apró részletet bemutatni, így próbáljanak nyomot hagyni a keresők fejében.”

A sikeres online marketing mindig az elérni kívánt célok pontos megértésével kezdődik. Amikor lakást hirdetünk, az elsődleges célunk mindig minél több ember elérése, a másodlagos célunk, hogy az elért emberek minél nagyobb része olyan legyen, aki a tényleges vevőcsoportot képviselik.

A céloknak mérhetőnek kell lenniük, szerencsére a legtöbb oldal biztosít is adatokat arról, hogy milyen elérést generált a hirdetésünk, nekünk csak el kell dönteni, hogy melyik mutatókat fogjuk használni az online videómarketing-erőfeszítések mérésére, és utána elemezhetjük is azokat. A szakértő tapasztalata szerint nem maga az eszközök közötti különbség határozza meg a marketing kampány sikerességét, hanem az eszköz használatának hatékonysága.

„A legtöbb esetben van elképzelésünk arról, hogy milyen időn belül szeretnénk értékesíteni, ehhez megfelelő idősávokat kell alkotnunk a marketingstratégiánk megvalósításához is és az eredménynek megfelelően kell tudni rugalmasan változtatni az eszközökön” – magyarázza Ben-Ezra Orran. – „A probléma gyakran ott jön elő, hogy magánszemélyként legtöbb esetben nem lehet tudni, hogy az adott szegmensben milyen a piaci dinamika, és hiába produkál a hirdetésünk magas számokat, a lassabb piacon ez nem elég. Ilyenkor válhat türelmetlenné a hirdető, és igazából ilyenkor van profi tanácsra és stratégiára szükség.”

A Central Home szakértőjének egyik legfontosabb tanácsa, hogy mindig legyünk őszinték saját magunkkal, mielőtt belevágunk a lakásunk értékesítésébe és mérjük fel, hogy mennyi tudásunk és időnk van a feladat elvégzésére. A legtöbb embernek azért nem jön rosszul különböző szolgáltatások igénybevétele, legyen az csak profi marketing, vagy teljes ingatlanértékesítői szolgáltatás, hogy reálisan megvalósíthassa az értékesítési céljait, időben és árban egyaránt.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...