Közzétette a PREXA (PR Excellence Awards) shortlist-jét a Magyar PR Szövetség. A 83 pályamunkából összesen 46 döntőst választott ki a hazai szakemberekből álló előzsűri.
A kiválasztott pályázók a döntőben főzsűri előtt mutathatják be kampányaikat május 30-án, a nemzetközi kategóriában beérkezett pályamunkákat egy nemzetközi zsűri fogja értékelni. A zsűritagok a prezentációk után döntenek a nyertesekről, az eredményeket az MPRSZ június 21-én hirdeti ki.
A shortlist-re került pályamunkák listája és rövid leírása elérhető az MPRSZ honlapján. A szövetség tájékoztatása szerint a shortlist-es pályázók előnnyel indulhatnak a Kreatív APEX versenyén is.
A Magyar Public Relations Szövetség elnöksége 2020-ban döntött úgy, hogy megújítja a korábban Sándor Imre PR-Díjként ismert elismerését és új alapokra helyezi a díj arculatát, odaítélésének módját. A pályázat célja, hogy megmérettetési lehetőséget adjon minden Magyarországon megvalósított PR-aktivitásnak és szigorúan szakmai, objektív szempontok szerint értékelje azokat.
Az MPRSZ célja, hogy a legjobb gyakorlatok bemutatásával és díjazásával követendő példákat állítson a hazai kommunikációs szakma művelőinek. A PREXA iránytűként szolgál az olyan kommunikációs kampányok világában, ahol a bizalomépítés, a hitelesség, a hatékonyság és a stratégiai szemlélet a legfőbb szempontok.