- Hirdetés -

Sokkal kevesebbe kerülhet a bevásárlás

|

Tízből kilenc magyar nő tagja valamilyen hűségprogramnak, és a pontgyűjtő kártyáját is rendszeresen használja – derült ki a Rossmann Magyarország reprezentatív online felméréséből. A kutatásban megkérdezetteknek átlagosan öt különböző tagsága van, bár a tagságok halmozása inkább a magasabb végzettséggel rendelkező, nagyobb településeken élőkre jellemző. A felmérés alapján az is látszik, hogy a magyar nők több mint háromnegyede spórolási szándékkal csatlakozik a programokhoz. Jellemzően egyébként a kisebb településeken élők érzik jelentős segítségnek a tagsággal járó előnyöket, ők havonta akár tízezer forintot is megtakaríthatnak a hűségprogrammal.

A Rossmann Magyarország megbízásából az NRC piackutató cég készített reprezentatív kutatást, azzal a céllal, hogy felmérje a 18 és 65 év közötti nők törzsvásárlói programokkal kapcsolatos szokásait. A felmérésből többek között kiderült az is, hogy a magyar nők mennyire elégedettek a jelenleg elérhető hűségprogramokkal, mennyit spórolnak a tagsággal, milyen változtatásokat javasolnának, illetve milyen típusú kedvezményeket és kuponokat tartanak a leghasznosabbnak.

Tízből kilencen gyűjtik a pontokat

Németh Kornél ügyvezető a kutatás kapcsán elmondta, hogy a 18-65 éves nők szinte kivétel nélkül (tízből kilencen) részt vesznek valamilyen pontgyűjtő programban. Átlagosan öt különböző tagságuk van, és a magasabb végzettséggel rendelkező, nagyobb településeken élőkre jellemző a tagságok halmozása. A középfokú végzettséggel rendelkezők 40 százaléka, míg a felsőfokú végzettséggel bírók közel 35 százaléka 7 vagy annál is több hűségprogramnak tagja.

„A felmérésből kiderült az is, hogy az élelmiszerüzletek és a drogáriák esetében mutatkozott a legmagasabb törzsvásárlói tagsági szám, az elégedettségi szint pedig minden vizsgált hűségprogram esetében 50 százalék feletti” – tette hozzá. Németh Kornél szerint a válaszok azt mutatják, hogy a vizsgált célcsoport esetében, ha valaki tagja egy adott programnak, akkor a vásárlások többségében használja is pontgyűjtő kártyáját, viszont kifejezetten nehezményezik, ha egy adott kedvezményt online nem tudnak érvényesíteni.

Kellenek a kedvezmények

A kitöltők több mint háromnegyede spórolási szándékkal csatlakozik a hűségprogramokhoz, azonban a tagok sokkal vonzóbbnak találják az azonnali kuponokat, mint a pontgyűjtéssel elérhető kedvezményeket. Jellemzően a kisebb településeken élők azok, akik jelentős segítségnek érzik a tagsággal járó előnyöket és tapasztalataik szerint minél több hűségprogramhoz csatlakoznak, annál több pénzt tudnak megspórolni. Ez havonta akár 10.000 forintot is jelenthet.

„Kiderült, hogy a tagok többsége minden egyes alkalommal megnézi, hogy egy vásárlás alkalmával mennyi pénzt sikerült megspórolnia. Ehhez egyébként nagy segítséget nyújt a Rossmann+ alkalmazáson belül elérhető digitális nyomkövető rendszer is, aminek köszönhetően pontos információt kapnak a kedvezmény összegéről” – emelte ki Flórián László, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója.

A drogériákban spórolhatunk a legtöbbet

Összességében elmondható, hogy a kutatásban résztvevő nők többsége elégedett a jelenleg elérhető hűségprogramokkal és úgy gondolják, hogy a legjelentősebb kedvezményeket a drogériás törzsvásárlói programok kínálják. Az élelmiszer- és gyógyászati üzletek esetében további programok kialakítását érzik szükségesnek, míg a már meglévők kapcsán újragondolást és bővítést javasolnak.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...