- Hirdetés -

Mentorprogrammal segítik a magyar e-kereskedőket

|

Több, mint százezer euró összértékű, cégekre szabott, egyedülálló szakmai programmal segíti az érett, nemzetközi terjeszkedést tervező magyar e-kereskedő cégeket a Digitális Kereskedelmi Szövetség. A program célja, hogy a bekerülő cégek sikeres hazai szakértők segítségével lépjenek a következő szintre és sikertörténeteikkel egyre több kereskedőnek mutassanak példát, hogy a nemzetközi terjeszkedés reális cél a magyar kereskedők számára is. A Digitális Kereskedelmi Szövetség a jelentkezéseket június 9-ig várja. A mentorprogram díjmentes. A helyek száma limitált. A részletes program itt érhető el.

Egyedülálló mentorprogrammal segíti az érett, nemzetközi terjeszkedést tervező magyar e-kereskedő cégeket a Digitális Kereskedelmi Szövetség, melynek tagjai olyan magyar vagy Magyarországon működő nemzetközi cégek és szakmai szervezetek – mint az Adevinta Hungary; DHL Express; GKID; Google; Growww Digital; IVSZ; Mastercard, Oander és a Boxy – akik maguk is fontosnak tartják a digitális kereskedelem ügyét és a szektor megerősítését. A cégekre szabott, százezer eurót meghaladó összértékű szakmai programmal a szövetség a külföldi terjeszkedésben még kihívásokkal küzdő magyar webáruházak további fejlődését támogatja, hogy egyre több magyar e-kereskedő érhessen el nemzetközi szinten is látható sikereket.

Kiket várnak?

A programba azok a legígéretesebb hazai cégek kerülnek be, akik tervezik az új, külföldi piacok meghódítását vagy már meg is tették az első lépéseket, akiknek kiemelt célja a nemzetközi e-kereskedelemben rejlő lehetőségek kiaknázása és szeretnének jobban növekedni, mint amire a magyar piac lehetőséget ad. Az ideális jelentkezők a nemzetközi terjeszkedésre hosszú távú befektetésként tekintenek és nemcsak azonnali megtérülésben gondolkoznak, továbbá hajlandóak a vezetők idejét is ráfordítani a programban való részvételre.

Miről lesz szó a programban?

A mentorprogramban hazai és nemzetközi piacvezető cégek vezetése során tapasztalatot szerzett, elismert szakértők segítik a résztvevők fejlődését, hogy minél előbb készen álljanak a nemzetközi terjeszkedésre és a mainál nagyobb kihívások megoldására.

Szó lesz arról, hogy:

hogyan készíthetjük fel a szervezetet a nemzetközi terjeszkedésre,

milyen esélyekkel indulunk és hogyan szerezhetünk megfelelő információkat a külföldi piacra lépéshez,

hogyan lehet alkalmazkodni a helyi sajátosságokhoz,

hogyan nézzünk ki úgy, mint a helyiek,

hogyan juttathatjuk el termékeinket leghatékonyabban a leendő vásárlókhoz,

hogyan építhetünk az új piacokon stabil kereskedői márkát, amely támogatja az értékesítést,

hogyan érdemes folyamatainkat digitalizálni és milyen eszközöket érdemes bevezetni,

hogyan tervezzük megfelelően a jogi és pénzügyi folyamatokat és

mire kell figyelni az információbiztonság területén.

A program abban segít, hogy a résztvevők felkészülten, alapos tervezés után és a megfelelő stratégia mentén lépjenek be az új, ismeretlen piacokra és hatékonyan találják meg vásárlóikat a világ bármely táján.

Miért érdemes jelentkezni?

A Digitális Kereskedelmi Szövetség alapítása óta sokat fáradozott azon, hogy mára a kisebb e-kereskedők számára is egyre vonzóbbá vált az export. A GKID és a Mastercard által publikált Digitális Kereskedelmi Körkép is rávilágított, hogy:

lejjebb húzódott az e-kereskedők külföldi piacra lépését meghatározó éves forgalmi határ;

a belföldi piacnak komoly korlátai vannak, legyen szó az új vásárlók megszerzéséről, a vásárlási frekvencia növeléséről vagy a megfelelő marketing stratégia alkalmazásáról;

erősödnek a külföldi kereskedők. A felmérésből az is kiderült, hogy a 2022-es magyar online forgalom 16-18%-át, a tranzakciók 19-20%-át adják azok a külföldi kereskedők, akiknek bár az operációja nem hazánkban van, mégis helyinek tűnő lokalizált szolgáltatással vannak jelen Magyarországon.

Ezekre a kihívásokra kínál segítséget a Digitális Kereskedelmi Szövetség mentorprogramja, melynek legfontosabb célja, hogy elismert hazai szakemberek segítségével egyre több webáruházat inspiráljon és bátorítson a külföldi terjeszkedésre.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...