Az ország több ikonikus ingatlanát üzemeltető Gránit Pólus csoport nemcsak arculatában, de teljes kommunikációjában is megújul. Ingatlanpiaci szerepén túl azzal is értéket kíván teremteni, hogy segít eligazodni a jövő társadalmi, környezeti és technológiai trendjeinek megismerésében és hozzájárul azok fenntartható megvalósulásához. Mindebben a Well kommunikációs ügynökség támogatja a továbbiakban.
„Az ingatlanszektor természeténél fogva nem csak a jelennel foglalkozik, hanem előre tervez, gondolkodik. Ehhez elengedhetetlen azoknak a hosszú távú folyamatoknak a megismerése és megértése, amelyek a következő 10-20 vagy akár 30 évben fogják meghatározni életünket. A meglévő adatok és információk elemzésén túl ezért a jövő lehetséges trendjeit és technológiáit is vizsgáljuk. Működésünk során és az iparágunkra ható területeken folyamatosan keressük azokat a pontokat, amelyek újfajta megközelítést, eddig ismeretlen megoldási módokat rejtenek magukban. Ezek biztosítják számunkra a fejlődés, az értékteremtés lehetőségét” – mondta el Kovács Orsolya, a Westend épületegyüttesét, a Budapest Arénát és a MÜPÁ-t is üzemeltető Gránit Pólus kommunikációs és marketingigazgatója.
„Egy piacvezető cég ma már nemcsak a saját iparágában tölt be meghatározó szerepet, hanem tudásának megosztásával a társadalom és az üzleti élet szélesebb rétegei számára is példát szolgáltat. Gondoljunk csak a fenntartható megoldások használatának ösztönzésére vagy az adat és mesterséges intelligencia alapú technológiák biztonságos alkalmazásának bemutatására. A Gránit Pólus kommunikációs partnereként aktívan részt veszünk ezek megvalósításában és a jövőbemutató kezdeményezések kommunikálásában, ami ügynökségként számunkra is izgalmas kihívás” – emelte ki Bede Márta, a Well PR ügyvezető igazgatója.