- Hirdetés -

A Szerencsekerék nyerte a hetet

|

Tovább erősödött a TV2, főként a hétköznap esti műsoraiknak köszönhetően. A heti műsoros toplista élén a Szerencsekerék végzett, az RTL-es produkciók közül A mi kis falunk vonzotta a legtöbb nézőt és ott volt az RTL top 10 műsora között a Brandmánia is.

A mögöttünk álló 21. héten is folytatódott a TV2 jó szériája. A főbb célcsoportoknál az RTL nagyjából ugyanazt hozta, mint egy héttel korábban. A TV2 viszont magasabb közönségarányt produkált minden fontosabb bontást nézve. Legnagyobbat főműsoridőben és a 18-49 éveseknél, valamint a 18-59 éveseknél nőttek. Előbbinél 1,7 százalékpontot, utóbbinál 1,4 százalékpontot javítottak.

Hétfőtől péntekig a TV2 nyerte az estéket, a szombati és a vasárnapi főműsoridő viszont az RTL-é volt. Ez a 18-49 és 18-59 évesek mellett a teljes lakosságra is igaz volt. Említést érdemel még az is, hogy a Mozi+-nak is egész jó hete volt, a célcsoportok többségénél harmadik helyre futottak be, ráadásul egész jelentős előnnyel a mögöttük állókhoz képest. A Mozi+ közönségaránya a 18-49 éveseknél és teljes napon 4,7 százalékot tett ki, szintén a 18-49 éveseknél és főműsoridőben pedig 4,9 százalék volt. Egyedül teljes lakosságot és a főműsoridőt nézve furakodott eléjük az ATV, de ott is szoros volt a verseny (ATV: 3,5%, Mozi+: 3,4%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 21. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 13 15,5 12,7
RTL 10,7 11,1 10,2

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 21. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,9 12,2 10,2
RTL 6,8 6,9 6,7

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,8 25,5 23,2
RTL Magyarország 19,2 17,5 18,8
AMC Networks 6,1 5,5 6,1
MTVA 5,7 9,4 4,4
Paramount Global 5,0 3,9 6,2
Network4 3,6 4,7 2,4
Antenna Entertainment Group 3,3 2,6 3,5
Warner Bros.Discovery 3,0 3,3 2,6

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 17,9% / 16,6% (17,5% / 15,2%)
Tények Plusz – 13,3% / 13,3% (13,5% / 12,4%)
Szerencsekerék – 16,6% / 16,9% (14,1% / 14,1%)
Párharc – 11,5% / 11,5% (9% / 9%)

RTL
Híradó – 17,6% / 16,2% (17,4% / 15,5%)
Fókusz – 12,9% / 12,8% (12,1% / 11,6%)
Tippelj és vidd el – 9,3% / 9,7% (10,3% / 10,5%)
A mi kis falunk – 8,9% / 8,5% (8,3% / 8%)

A Tények, ha nem is nagy előnnyel, de a 18-49 és a 18-59 éveseknél is jobb heti átlagot produkált, mint az RTL Híradó. A Szerencsekerék sokat erősödött a korábbi héthez képest és magasan a TV2 esti átlaga feletti eredményt hozott. A Párharc ugyan a TV2-s csatornaátlag alatt maradt, de szintén erősödött a korábbi héthez viszonyítva és minden nap nyerte a sávját.

A Tippelj és vidd el rosszabb heti átlagot hozott, mint a műsor első hetében. Ugyanakkor a héten belüli trend nem volt olyan rémes, mint egy héttel korábban. Akkor napról napra csökkent a vetélkedő közönségaránya és nézőszáma. Múlt héten viszont már stabilizálódtak az eredményei. Igaz, nem túl magas szinten.

A mi kis falunk a hosszú hétvégék alatt általában nem teljesít olyan kiugróan jól, mint máskor. Így volt ez a pünkösdi hétvégén is. Bőven nyerték azért sávjukat a 18-49 éveseknél 14,2 százalékos, a 18-59 éveseknél 16 százalékos share-rel, de egy héttel ezelőtt ugyanez még 18,3 és 20,1 százalékot tett ki.

Vasárnap a TV2 dupla részt adott a Pepe című sorozatból. Valószínűleg azért, hogy gyorsan túlessenek a fennmaradó epizódokon. Nem talált magára a sorozat, a két rész a 18-49 éveseknél 7, illetve 6,1 százalékos share-t ért el és más célcsoportoknál sem szerepelt sokkal jobban.

Az elmúlt hét legnézettebb műsora a Szerencsekerék, annak is a keddi adása volt mindhárom nagy célcsoportnál. A 18-49 éveseknél 211 ezer, a 18-59 éveseknél 311 ezer, a teljes lakosságnál pedig 764 ezer nézőt vonzott a vetélkedő. A 18-49 és a 18-59 éveseknél A mi kis falunk lett a hét második legnézettebb produkciója 154 ezer, illetve 260 ezer nézővel. A teljes lakosságnál pedig a szerda esti Tények volt a második legnézettebb a 644 ezres nézettségének köszönhetően.

A top 10 műsor között végzett a vasárnapi Forma-1 futam is. A 18-49 éveseknél 136 ezres, a 18-59 éveseknél 223 ezres, a teljes lakosságnál 414 ezres nézőszámot ért el.

Említést érdemel még az is, hogy a 18-49 és a 18-59 éveseknél a hét 30 legnézettebb műsora között kapott helyet a múlt csütörtöki Brandmánia is. Sőt, mindkét említett célcsoportnál az RTL-es házi toplistán belül a kilencedik volt, a 18-49 éveseknél 64 ezer, a 18-59 éveseknél 80 ezer nézővel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 311 041 17,0
A MI KIS FALUNK RTL 260 738 16,0
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 223 943 21,8
TÉNYEK TV2 223 250 21,0
HÍRADÓ RTL 211 589 19,9
TÉNYEK PLUSZ TV2 203 948 15,1
PÁRHARC TV2 195 374 12,1
FÓKUSZ RTL 190 226 14,1
HALÁLOS IRAMBAN 8. MOZI+ 174 728 10,4
TIPPELJ ÉS VIDD EL RTL 171 383 9,6

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 764 932 20,3
TÉNYEK TV2 644 221 25,2
TÉNYEK PLUSZ TV2 565 737 18,8
A MI KIS FALUNK RTL 543 614 15,6
HÍRADÓ RTL 533 163 20,9
PÁRHARC TV2 423 512 13,9
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 414 630 19,1
FÓKUSZ RTL 394 814 12,2
TIPPELJ ÉS VIDD EL RTL 383 201 10,8
A SORS ÚTVESZTŐI TV2 370 913 19,4

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 211 236 16,9
A MI KIS FALUNK RTL 154 320 14,2
TÉNYEK PLUSZ TV2 141 948 15,8
FÓKUSZ RTL 141 702 16,0
TÉNYEK TV2 138 460 20,2
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 136 659 20,2
PÁRHARC TV2 135 148 12,3
HÍRADÓ RTL 129 315 18,9
HALÁLOS IRAMBAN 8. MOZI+ 129 062 10,8
TIPPELJ ÉS VIDD EL RTL 125 046 10,2

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...