A múlt évben több mint 8 milliárd forinttal tudta növelni árbevételét a Mediaworks Hungary Zrt., így már 56 milliárd forint fölötti forgalomnál tart a cég. A cég nyeresége több mint duplájára nőtt egy év alatt és megközelítette az ötmilliárd forintot.
Eredményes évet zárt tavaly is a Mediaworks Hungary Zrt., mind az árbevételét, mind a nyereségét növelni tudta a társaság. A vállalat 2022-ben 56,05 milliárd forintos forgalmat ért el, szemben a 2021-es 47,79 milliárddal. A bővüléshez hozzájárult az is, hogy két társaság is beolvadt a cégbe tavaly, amelyek közül az egyik a New Wave Media Group, vagyis az Origo kiadója.
Az árbevétel részletezéséből kiderül, hogy a Mediaworks hirdetési bevétele mintegy egymilliárd forinttal bővült tavaly a 2021-eshez képest és meghaladta a 16,3 milliárd forintot. A cég lapértékesítésből származó bevétele 900 millióval maradt el a múlt évben a 2021-estől. A nyomdai tevékenység viszont szépen hozott a konyhára, kétmilliárdos pluszt értek el ebben a szegmensben. A reklámügynökségi tevékenység bevétele a 2021-es 757 millió forintról 4,25 milliárd forintra ugrott fel, és a terjesztési és adminisztrációs díj árbevétele is jelentősen nőtt, 10,85 millió forintról 2,07 milliárdra.
A Mediaworks a tavalyi évet 4,79 milliárd forintos nyereséggel zárta, ez jókora ugrást jelentett a 2021-es 1,97 milliárdos profithoz képest. A tulajdonos KESMA kuratóriuma úgy döntött, hogy a tavalyi nyereségből nem vesz ki osztalékot.