- Hirdetés -

A Szerencsekerékkel az Európa-liga sem bírt

|

Mindhárom fontos célcsoportnál a Szerencsekerék bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. Igaz, a 18-49 és a 18-59 éveseknél nem volt nagy különbség a vetélkedő és az Európa-liga-döntő közvetítésének nézettsége között.

Az elmúlt héten nem változtak az RTL és a TV2 közötti erőviszonyok, azaz továbbra is az utóbbi számít piacvezetőnek. Az esti sávban, a 18-49 éveseknél a TV2 előnye 2,1 százalékpontot, a 18-59 éveseknél 2 százalékpontot tett ki. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben a TV2 minden nap az RTL előtt végzett, némi meglepetésre még szombaton is. A 18-59 éveseknél, továbbá a teljes lakosságnál azért a szombatot nyerte az RTL, de mindkét célcsoportnál csak 0,3 százalékpont előnnyel.

A teljes csatornaportfóliókat nézve is őrzi vezető helyét a TV2 Csoport. Az RTL Magyarország legjobban a 18-49 éveseknél és főműsoridőben tudta megközelíteni a fő konkurensét (TV2 Csoport: 24,2%, RTL Magyarország: 21,9%). Teljes napon a harmadik legerősebb szereplőnek az MTVA számított a teljes lakosságnál és a 18-59 éveseknél. A 18-49 éveseknél viszont az AMC és a Paramount is megelőzte a közmédiát.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 22. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 12,2 15,4 11,9
RTL 10,2 10,4 9,8

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 22. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,9 11,2 8,9
RTL 6,7 6,6 6,6

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,4 24,5 21,5
RTL Magyarország 19,0 17,1 19,1
MTVA 6,5 9,5 5,3
AMC Networks 6,4 6,3 6,6
Paramount Global 4,9 3,9 6,1
Network4 3,7 4,8 2,4
Antenna Entertainment Group 3,2 2,7 3,3
Warner Bros.Discovery 3,0 3,2 2,6

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 17,6% / 15,8% (17,9% / 16,6%)
Tények Plusz – 13,1% / 12,6% (13,3% / 13,3%)
Szerencsekerék – 14,9% / 15% (16,6% / 16,9%)
Párharc – 9,3% / 8,8% (11,5% / 11,5%)

RTL
Híradó – 17,2% / 15,3% (17,6% / 16,2%)
Fókusz – 12,6% / 12% (12,9% / 12,8%)
Tippelj és vidd el – 8,3% / 8,3% (9,3% / 9,7%)
A mi kis falunk – 8,8% / 8,8% (8,9% / 8,5%)

A korábbi héthez képest majdnem mindegyik esti műsor kicsit rontott, de az erőviszonyok nem különösebben változtak. A Szerencsekerék továbbra is nagy fölénnyel nyerte a sávját, a Tippelj és vidd el pedig még mindig gyengén teljesített. Olyannyira, hogy csütörtökön és pénteken a 18-49 éveseknél A mi kis falunk ismétlés is jobb nézőszámot és közönségarányt hozott, mint az előtte futó vetélkedő.

Szombaton A mi kis falunk a 18-49 éveseknél 15,4 százalékos, a 18-59 éveseknél 16,8 százalékos közönségarányt produkált. Ez kicsit jobb volt, mint a korábbi heti eredmény, de hozott már erősebb közönségarányt és nézőszámot a sorozatnak ez az évadja.

Vasárnap a TV2 leadta a Pepe utolsó két részét is, ami a megszokott gyenge eredményt produkálta. A mázlijuk viszont az volt, hogy az RTL-en futó Cobra11 még a Pepét is alulmúlta. A 18-49 éveseknél a Pepe két része 7,6 és 8,5 százalékos, a Cobra11 7,5 százalékos share-t ért el (más célcsoportokat nézve is hasonló volt a helyzet). Illetve az esti filmek közül a TV2-s Jumanji jobban teljesített (10,7%), mint az RTL-en a Magasságok és mélységek (7,6%).

A korábbi héthez hasonlóan a Szerencsekerék végzett a nézettségi toplista élén. A keddi adás a 18-49 éveseknél 188 ezer, a 18-59 éveseknél 278 ezer, a teljes lakosságnál 774 ezer nézőt vonzott. A 18-49 és a 18-59 éveseknél a hét második legnézettebbje az M4 Sport UEFA Európa-liga-döntő volt 171 ezres, illetve 277 ezres nézőszámmal. A meccs a teljes lakosságnál a toplista hatodik helyén áll az 560 ezres nézettségének köszönhetően. A mi kis falunk volt az RTL legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél (164 ezer néző) és a 18-59 éveseknél (270 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig a hétfői RTL Híradó teljesített a legjobban (590 ezer néző) a csatorna produkciói közül.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 278 622 15,5
EURÓPA LIGA M4 SPORT 277 315 20,5
A MI KIS FALUNK RTL 270 305 16,8
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 252 219 20,5
HÍRADÓ RTL 250 780 18,4
TÉNYEK TV2 221 635 16,5
FORMA-1 KÖZVETÍTÉS M4 SPORT 218 259 18,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 197 443 12,8
FÓKUSZ RTL 196 685 13,4
EVEREST TV2 181 578 10,8

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 774 927 20,5
TÉNYEK TV2 641 729 22,9
HÍRADÓ RTL 590 509 20,1
TÉNYEK PLUSZ TV2 574 353 17,5
A MI KIS FALUNK RTL 562 150 16,5
EURÓPA LIGA M4 SPORT 560 950 22,0
PÁRHARC TV2 467 817 14,9
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 434 173 17,5
FÓKUSZ RTL 411 487 12,5
A SORS ÚTVESZTŐI TV2 379 417 19,4

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 188 295 15,5
EURÓPA LIGA M4 SPORT 171 345 18,2
A MI KIS FALUNK RTL 164 846 15,4
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 149 386 18,4
HÍRADÓ RTL 137 731 14,1
TÉNYEK TV2 135 239 15,5
JUMANJI: VÁR A DZSUNGEL TV2 130 866 10,7
EVEREST TV2 130 515 11,5
FÓKUSZ RTL 129 994 12,9
TÉNYEK PLUSZ TV2 129 294 12,6

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...