- Hirdetés -

A ruházati termékekre fókuszál a BioTechUSA nemzetközi kampánya

|

A BioTechUSA-cégcsoport Európa egyik legnagyobb és legdinamikusabban növekvő étrend-kiegészítő, sportruházat és speciális élelmiszer gyártójaként és forgalmazójaként jelenleg több mint 100 országban, 45 webshoppal, 270 franchise üzlettel, 1800 munkavállalóval és 4500 partnerrel van jelen. Legújabb, Magyarországra, Franciaországra, Németországra, Ausztriára, Szlovákiára és Spanyolországra kiterjedő integrált kampánya 2023. június 1-től június 30-ig tart, amely épületháló, óriásplakát és citylight-felületek mellett a BioTechUSA saját közösségi média oldalain, márkanagyköveteik social csatornáin, EDM-ben, PPC-ben jelenik meg, illetve trademarketing, PR és vállalati kommunikációs lábakkal is kiegészül.

A több mint 20 éves BioTechUSA küldetése, hogy termékei és szakértelme segítségével világszerte milliókkal ismertesse meg a mozgás és a kiegyensúlyozott, aktív életmód örömét. Lifestyle márkaként a “The Feeling of Success” mottóval azokhoz az átlagemberekhez szólnak, akiknek valamilyen céljuk van a testükkel. Az étrendkiegészítők és funkcionális élelmiszerek mellett azonban egyre fontosabbá vált a cégcsoport számára az Apparel, azaz a sportruházati termékkategória is. Ennek keretében indítják el legújabb kampányukat, melynek elsődleges célja, hogy a vásárlók ne csupán a különböző sporttevékenységek esetében gondoljanak a BioTechUSA ruházati termékeire, hanem a hétköznapi viselet alkalmával is. A márka immár két éve elérhető, saját gyártású kollekciói jelenleg összesen 100-féle ruhatípusból, szortimentük pedig több mint 2000 termékből áll. A legnépszerűbb ruházati termékek a női leggingsek, a melltartók, valamint a férfi pólók.

Sportruházat mindenkire szabva

A kampány fő üzenete: bármilyen is vagy, bármit is sportolsz, bármilyen is a stílusod a BioTechUSA Apparel-ben megtalálod magad. A prémium anyagok használatának és a rendkívül kényelmes kialakításnak köszönhetően a márka kollekcióiban az aktív életmódot képviselők mellett a sportos divatot kedvelők is megtalálhatják a nekik tetsző darabokat. Mert a BioTechUSA Apparel-t mindenkire szabták.

A kampány kreatív koncepciójának kialakítása során a BioTechUSA elsődleges célja volt, hogy megmutassa kollekciói egyaránt szólnak a sportos életmód híveinek, és a kevésbé aktívan élőknek is, illetve mindazoknak, akiknek fontos a stílus és a minőség, és szeretnének kényelmesen öltözködni legyen szó főzésről, kutyasétáltatásról, bevásárlásról vagy egy esős napon történő bekuckózásról.

Rendhagyó PR-event a kampány finisében

Az integrált imázskampány kiemelt elemeként június utolsó napjaiban, egy rendhagyó sajtóesemény keretében, a teljes sortimentet felvonultató divatbemutatón mutatják be legújabb ruházati termékeiket. Az event egyediségét az adja, hogy többek között Kiss Ramóna, Kiss Virág, Gelencsér Tímea és Kovács-Nyári Diána márkanagykövetek részvételével adnak betekintést termékpalettájuk egyediségeibe, illetve kiderül az is, miért helyez a cégcsoport egyre nagyobb hangsúly Apparel-üzletágára.

Az Allee bevásárlóközpontban található BiotechUSA bolt adja majd esemény helyszínét, amely egyáltalán nem a véletlen műve. A hónap elején a nagyközönség számára is újonnan megnyíló, prémium kategóriás, 110 nm-es üzletben a megszokott BioTechUSA táplálékkiegészítő termékek mellett immár a ruházati kollekciók teljes palettája is elérhetővé válik. Ezzel újabb mérföldkőhöz ér a vállalatcsoport, hiszen a BioTechUSA életében ez a bolt lesz az egyetlen olyan egység Európában, ahol minden termékükkel találkozhatnak vásárlók.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...