- Hirdetés -

Spórolt a TV2, fel is jött rájuk az RTL

|

A Szerencsekerék továbbra is jó nézettséget hozott a TV2-nek, de A Nagy Ő hétköznapi ismétléseivel nem hozták lázba a nézőket. Magas nézőszámot ért el a szombati BL-döntő, az RTL legnézettebb műsora pedig A mi kis falunk volt.

A múlt heti nézettségi adatok alapján a célcsoportok többségénél továbbra is vezet a TV2, de főműsoridőben és a kereskedelmi célcsoportoknál kiegyenlítettebbé vált a verseny az RTL és a TV2 között. A 18-49 éveseknél a TV2 nyerte a hétköznapokat, az RTL a hétvégét, viszont a korábbiaknál szűkebb előnnyel vezetett a TV2 a hétfőtől péntekig terjedő időszakban. A 18-59 éveseknél és főműsoridőben hasonló volt a helyzet, annyi különbséggel, hogy szerdán döntetlen volt az eredmény, mindkét csatorna ugyanakkora közönségarányt (11,6%-11,6%) hozott össze.

A teljes hetet nézve a 18-49 éveseknél és főműsoridőben a TV2 10,7 százalékos, az RTL 10,6 százalékos share-t ért el, azaz mindössze 0,1 százalékpont volt a differencia. A 18-59 éveseknél 0,2 százalékpontnyi előnyt produkált az RTL, miután 11,3 százalékkal zárták a hetet, a TV2 11,1 százalékával szemben.

Mindez a teljes csatornaportfóliók terén is éreztette a hatását. A 18-49 éveseknél, főműsoridőben az RTL Magyarország nyert (RTL Magyarország: 23%, TV2 Csoport: 22,4%). A 18-59 éveseknél és főműsoridőben pedig ugyan a TV2 Csoport ért el magasabb share-t, de nem sokkal (TV2 Csoport: 23,4%, RTL Magyarország: 23,1%). A többi összevetésben, tehát teljes lakosságnál, illetve teljes napon minden fontosabb korosztálynál a TV2 Csoport viszonylag kényelmes előnnyel vezetett.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 23. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,1 13,8 10,7
RTL 11,3 11,4 10,6

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 23. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,8 11,1 8,9
RTL 6,9 6,9 6,7

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,5 24,1 21,3
RTL Magyarország 18,7 17,0 19,0
AMC Networks 5,9 5,6 6,1
MTVA 5,5 9,0 4,4
Paramount Global 5,0 3,8 6,2
Network4 3,8 4,9 2,6
Warner Bros.Discovery 3,6 3,8 3,1
Antenna Entertainment Group 2,9 2,4 3,0

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 18,8% / 16,9% (17,6% / 15,8%)
Tények Plusz – 13,8% / 13,1% (13,1% / 12,6%)
Szerencsekerék – 15,3% / 15,3% (14,9% / 15%)
A Nagy Ő – 5% / 5,3% (korábbi héten a Párharc: 9,3% / 8,8%)

RTL
Híradó – 17,7% / 16,9% (17,2% / 15,3%)
Fókusz – 12,6% / 12,1% (12,6% / 12%)
Tippelj és vidd el – 9,5% / 8,7% (8,3% / 8,3%)
A mi kis falunk – 11% / 10,3% (8,8% / 8,8%)

A fenti adatokból látható, hogy hol vesztett nézőket a TV2 a korábbi héthez viszonyítva. A főműsoridő második felében a Párharcot A Nagy Ő ismétlése váltotta, ami finoman szólva sem csigázta fel a nézőket. Azt a sávot el is bukták A mi kis falunk ismétléseivel szemben. Ugyanakkor a Szerencsekerék továbbra is kimondottan jó számokat szállított a csatornának. Az RTL-en a Tippelj és vidd el stabilan hozta a gyenge eredményeket, a már emlegetett A mi kis falunk viszont erősödni tudott, olyannyira, hogy minden nap magasabb közönségarányt produkált, mint az előtte futó vetélkedő.

Szombaton A mi kis falunk premieradása a 18-49 éveseknél 14,8 százalékos, a 18-59 éveseknél 16,7 százalékos share-rel futott. Ennek is köszönhető, hogy esti sávban a TV2 előtt végeztek. Viszont a szombat este sztárja igazából az M4 Sporton közvetített UEFA-bajnokok ligája-döntő volt, ami a 18-49 éveseknél 16,5 százalékos, a 18-59 éveseknél 17,5 százalékos, a teljes lakosságnál 17,1 százalékos share-t ért el. Ezeknek a számoknak most az RTL-nél is örülhetnek…

A BL-döntő a 18-49 és a 18-59 éveseknél a múlt hét legtöbb nézőt vonzó műsora volt. Ennél a két korcsoportnál 213 ezret és 327 ezret tett ki a mérkőzés nézőszáma. A teljes lakosságos toplistán – 603 ezres nézettséggel – a negyedik helyen végzett a szombati meccs. A teljes lakosságos lista élén pedig a Szerencsekerék áll 748 ezer nézővel. Mindhárom nagy célcsoportnál A mi kis falunk volt az RTL legnézettebb tartalma, a 18-49 éveseknél 175 ezer, a 18-59 éveseknél 299 ezer, a teljes lakosságnál 617 ezer nézővel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 327 025 17,5
A MI KIS FALUNK RTL 299 299 16,7
SZERENCSEKERÉK TV2 283 824 16,3
TÉNYEK TV2 251 767 19,6
HÍRADÓ RTL 246 384 16,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 202 242 15,5
FÓKUSZ RTL 197 474 12,7
COBRA 11 RTL 191 445 10,7
TIPPELJ ÉS VIDD EL RTL 176 401 9,5
ANYÁD NAPJA RTL 174 168 8,8

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 748 944 19,9
TÉNYEK TV2 709 265 23,4
A MI KIS FALUNK RTL 617 060 16,6
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 603 950 17,1
HÍRADÓ RTL 580 486 19,1
TÉNYEK PLUSZ TV2 577 705 19,6
FÓKUSZ RTL 425 634 12,3
TIPPELJ ÉS VIDD EL RTL 394 981 10,4
A SORS ÚTVESZTŐI TV2 388 555 18,7
FÓKUSZ PLUSZ RTL 364 746 12,0

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 213 023 16,5
SZERENCSEKERÉK TV2 196 678 17,1
A MI KIS FALUNK RTL 175 888 14,8
HÍRADÓ RTL 157 048 15,0
TÉNYEK TV2 155 511 15,0
COBRA 11 RTL 137 930 11,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 136 939 15,5
FÓKUSZ RTL 122 826 11,9
TIPPELJ ÉS VIDD EL RTL 115 920 9,4
ANYÁD NAPJA RTL 103 443 7,7

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...