- Hirdetés -

Csodakütyük jelenthetik a szépségipar jövőjét

|

A L'Oréal számos olyan Beauty Tech innovációt mutatott be Párizsban a Viva Technology konferencián, amelyek célja, hogy a szépségipari cég mottójához híven elérhetővé tegyék a "szépséget mindenkinek”. Színpadon volt a Water Saver technológia, amely eddig 42 millió liter vizet takarított meg, a mozgásukban korlátozottakat sminkelésben segítő Lancôme HAPTA, és bemutatták a L'Oréal és az Alibaba hároméves partnerségét is, amelyet az első digitális körforgásos gazdaság érdekében indítottak el Kínában. Az innovációk a szépséget, mint az egyéni és kollektív jót szolgáló erőt előtérbe helyezve képviselték az intelligens és fenntartható szépségipari újításokat és digitális szolgáltatásokat, valamint a személyre szabott és virtuális szépséget szolgáló, adatvezérelt diagnosztikai eszközöket.

A L'Oréal VivaTech standján olyan technológiákat mutatták be, amelyek kifejlesztésénél az adatok, a technológia és a mesterséges intelligencia adta lehetőségeket használta ki a cég annak érdekében, hogy támogassa a fogyasztókat a könnyebb tájékozódásban és segítse őket abban, hogy az egyedi igényeikre szabott szépségápolási termékekhez és szolgáltatásokhoz hozzáférjenek.

A L'Oréal immár hetedik éve vesz részt a VivaTech-en, és mutatja be technológia-alapú újításait és partnerségeit. A cég olyan inkluzív szépségápolási technológiai megoldásokat vitt a konferenciára, mint a Lancôme HAPTA, amelyet arra terveztek, hogy a fizikai korlátokkal rendelkező emberek is könnyen sminkelhessenek; diagnosztikai és coaching eszközöket, mint a La Roche-Posay SPOTSCAN, a Giorgio Armani META PROFILER™ és a Kérastase K-SCAN; a személyre szabott szépségápolási technológiát képviselő 3D shu: brow by shu uemura-, amely a professzionális otthoni szemöldökfestést segíti; a L'Oréal Paris COLORSONIC könnyen kezelhető, “rendetlenség-mentes” otthoni hajfestő eszköze és a Maybelline Beauty App alkalmazása a virtuális sminkelésért. Fenntartható szépségápolási technológiai megoldásként a L'Oréal Professionnel WATER SAVER-t mutatták be, amely eddig több mint 42 millió liter vizet takarított meg, de a konferencián debütált a L'Oréal és az IMPACT+- partnerségének újítása is, amellyel a digitális médiatevékenységük hatásait mérik, valamint szó esett a L'Oréal és az Alibaba hároméves partnerségéről, amelyet az első digitális körforgásos gazdaság érdekében indítottak el Kínában, hogy csökkenték az e-kereskedelmi tevékenységük hatását.

„Idén a VivaTech-en olyan Beauty Tech innovációk kivételes sorát állítottuk össze, amelyek pozitív hatással lehetnek a szépségiparra" - mondta el Nicolas Hieronimus, a L'Oréal Groupe vezérigazgatója. „Azzal, hogy erőforrásainkat olyan feltörekvő technológiák mellé állítjuk, amelyek demokratizálják az intelligensebb és fenntarthatóbb szépséghez való hozzáférést, lehetővé tesszük, hogy mindenki méltányosabban és a saját igényei szerint élvezhesse a szépséget."

 

„Ez az innovációs szint nem lenne lehetséges a Beauty Tech csapatainak egymást kiegészítő, folyamatosan bővülő szakértelme, valamint a világ legizgalmasabb startupjaival és technológiai vezetőivel kötött partnerségeken keresztül megvalósuló programunk nélkül. Büszkék vagyunk arra, hogy bemutathatjuk az együtt elért eredményeinket a VivaTech-en" - mondta el Barbara Lavernos, a L'Oréal Groupe kutatásért, innovációért és technológiáért felelős vezérigazgató-helyettese. „A technológia és a tudomány ma már nem csak azt teszi lehetővé számunkra, hogy új igényeket kielégítő szolgáltatásokat nyújtsunk fogyasztóinknak, hanem azt is, hogy a kutatástól a humán erőforráson át a gyártásig vagy a kiskereskedelemig átalakulva feltaláljuk a szépség jövőjét."

 

„A Beauty Tech révén világszerte fogyasztók milliárdjait érünk el. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy megértsük egyedi és változó igényeiket, és páratlan pontossággal és személyre szabott megoldásokkal egészítsük ki az emberek végtelen sokszínűségét a valós és a virtuális világban" – tette hozzá Asmita Dubey, a L'Oréal Groupe digitális és marketing igazgatója.

A termékportfólió mellett a L'Oréal Beauty Tech jelenléte több mint 5 900 elkötelezett alkalmazottat, több mint 800 online szolgáltatást és 40 millió használatot jelent, valamint olyan mérföldköveket, mint az új, kjterjesztett valóságon alapuló szépségápolási eszközök, a bőr és a haj élvonalbeli diagnosztikai eszközei, a fogyasztói élményt növelő QR-kóddal ellátott egymilliárd csomagolási egység, valamint 6 CES innovációs díj elnyerése 2023-ban.

Idén Korea lépett a VivaTech-en az év országaként színpadra, a L'Oréal ennek alkalmából büszkén jelentette be megállapodását a koreai kkv-k és start-up vállalkozások minisztériumával. A megállapodás célja az együttműködés megerősítése és 2023. június 15-től a L'Oréal nyílt innovációjának felgyorsítása Koreában.

L'Oréal Brandstorm 2023

A "Crack the new Codes of Beauty" (Törd fel a szépség új kódjait) tematikával a L'Oréal az idei VivaTech rendezvényen rendezi meg a 31. Brandstorm versenyét. Idén rekordszámú 92 000 regisztráció érkezett 72 országból 92 000 az egyedülálló, magával ragadó és digitális tanulási élményre. A döntőben Brazília, Chile, Kína, Franciaország, India, Kenya, Malajzia, a Közel-Kelet, Spanyolország&Portugália, valamint Tajvan csapatai mutatják be AR, VR, AI és Metaverse inspirálta innovációikat a Brandstorm vezetői zsűri előtt. A Brandstorm ma már világszerte közel 100 egyetem tantervébe épült be, és az EOCCS online tanfolyamként akkreditálta. A Brandstorm 2023 győztes csapatát június 16-án, a VivaTech-en jelentik be.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...