- Hirdetés -

Nagydíjat alapított az Ecommerce Hungary

|

Közel ötszáz résztvevő töltötte meg a termeket az Ecommerce Hungary Egyesület (ECH) konferenciáján június 6-án és 7-én a visegrádi Thermal Hotelben. A két évtizedes múltra visszatekintő, az online kereskedelem szereplőinek érdekeit védő és a korszerű, digitális értékesítési módokat és eszközöket népszerűsítő egyesület minden év tavaszán kétnapos konferenciát tart. Az idei eseményen a szakma szereplői megvizsgálták a hazai gazdaság és az e-kereskedelmi szektor helyzetét, a technológiai fejlődés trendjeit, a logisztika, a fizetés, a marketing, a piaci kommunikáció eszközeit.

Az ECH idén új Nagydíjat alapított, és az első napot záró gálavacsora előtt két kategóriában hirdetett győztest.

Az Év Digitális Kereskedője díjat a nagyközönség által pelenka.hu-ként ismert, fontos piaci szerepet betöltő, gyors növekedést produkáló Webshop Golobal Kft. kapta meg példamutató kereskedelmi és üzletépítési tevékenységéért. Egy kompetitív piacon a 2021-es 66%-os forgalmi növekedést 2022-ben 104%-os követte egy olyan e-kereskedelmi környezetben, ahol az átlagos növekedés mindössze 8-10% volt.

Az Életműdíjat Ráczné Hegedűs Klára, a Magyar Posta vállalati értékesítési igazgatója vehette át a hazai digitális gazdaság és online kereskedelem fejlődése érdekében végzett sok éves eredményes munkájáért.

A díjakat Bőgel György, az ECH elnöke, Perényi András, a Webshippy igazgatója, valamint Zabari István, az ECH alelnöke adták át. A Nagydíjat támogató Webshippy, a régió egyik leginnovatívabb logisztikai vállalata saját különdíjat is alapított, amivel az eredményes külföldi terjeszkedést jutalmazta. Ezt az idén a több tucat országban értékesítő Geek & Gorgeous Kft. képviseletében Rosenkranz Klaudia vehetette át a díjkiosztó gálavacsorán.

A külföldi terjeszkedés az idei konferencia egyik „vezértémája” volt, nem véletlenül, hiszen a hazai online kereskedelmi vállalkozások itthon egyre erősebb külföldi versenytársakkal néznek szembe. Mindeközben pedig a hazai gazdaság éppen gyengélkedik, a fogyasztás volumene a közelmúltban visszaesett. A koronavírus járvány, majd a jelenlegi recesszió más-más kihívások elé állították a szektort, éppen ezért minden szereplőnek meg kell erősítenie a pozícióját, eredményesen kell versenyeznie és új piacok elérését kell feltérképeznie. Hasznosítani kell a technikai újdonságokat is: nem véletlen, hogy a visegrádi konferencián több előadás foglalkozott a mesterséges intelligencia látványos fejlődésével, az automatizáció előnyeivel. A konferencia résztvevői több technikai újdonságot a gyakorlatban is kipróbálhattak, valamint szakértőkkel beszélgethettek és vitatkozhattak az online kereskedelemben alkalmazható fizetési módokról, versenyjogi és fogyasztóvédelmi kérdésekről, a logisztika szervezéséről és az eredményes piaci munka feltételeiről, eszközeiről.

Az Ecommerce Hungary Egyesület az őszi szezonra több tematikus rendezvényt is tervez, valamint megkezdték a jövő évi Magyar E-kereskedelem Napja szervezését is.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...