Idén már 70. alkalommal rendezik meg a reklámipar legnagyobb eseményét, a Cannes Lionst. Ahogyan az elmúlt évtizedekben megszokhattuk, elképesztő külsőségek között zajlik az esemény, a világ legnagyobb és legjobb ügynökségei mellett pedig a rengeteg hírességek, zenészek és egykori sportolók is feltűnnek a rendezvényen.
Elrajtolt a reklámszakma legnagyobb eseménye Cannes-ban, péntekig a kreatív ipar uralja majd a várost. A Croisette-n végig sorakoznak a legnagyobb ügynökségek és márkák pavilonjai, így természetesen a szakmai programok mellett bőven nyílik lehetőség a kapcsolatépítésre is.
A Cannes Lions-t először 1954-ben rendezték meg, vagyis idén már 70. alkalommal gyűlnek össze a legnagyobb és legjobb ügynökségek képviselői, illetve mérettetik meg magukat a legjobb kampányok. A tavalyihoz képest 6 százalékkal több, 26992 nevezés érkezett a különböző kategóriákban. A díjakat folyamatosan adják majd át, ha lesz magyar érdekeltségű díjazott, arról természetesen az mmonline.hu-n is beszámolunk.
A Cannes Lions egyik jellegzetessége, hogy rengeteg híresség, sztár is megfordul az eseményen és nem csak vendégként, de előadóként is. A mai napon délután például Halle Berry, Oscar-díjas színésznő a Re-Spin alapítójaként beszél majd, de szintén ma délután lesz látható egy kerekasztal-beszélgetés résztvevőjeként a volt spanyol válogatott labdarúgó, EB és VB győztes Cesc Fàbregas, az Arsenal egykori zseniális irányítója. Csütörtökön pedig Michael Johnson, négyszeres olimpiai bajnok atléta tart majd előadást arról, hogyan változott meg az, ahogyan az élsportolók építhetnek a népszerűségükre, illetve milyen kihívásokkal szembesülnek a kommunikáció során.
A reklámipar legnagyobb fesztiváljának részletes programja itt érhető el, a díjakról pedig itt lehet tájékozódni.