- Hirdetés -

Foci, Forma-1 és a Szerencsekerék volt a legnézettebb

|

A Montenegró – Magyarország meccs, a Forma-1 futam és a Szerencsekerék is a legnézettebb volt, csak más-más célcsoportnál. Főműsoridőben és a 18-49, valamint a 18-59 éveseknél az RTL visszaelőzte a TV2-t.

Egy héttel ezelőtt arról írtunk, hogy a 18-59 éveseknél és főműsoridőben az RTL megelőzte a TV2-t. A többi célcsoportnál viszont továbbra is a TV2 vezetett. A mögöttünk álló 24. héten némileg rontott a TV2, ezzel párhuzamosan kicsit erősíteni tudott az RTL. Így pedig már főműsoridőben a 18-49 és a 18-59 éveseknél is az RTL vezetett. Ráadásul a korábbi héttel ellentétben nem éppen csak, hanem a 18-49 éveseknél 1,4 százalékpont, a 18-59 éveseknél 1,7 százalékpont előnnyel. A többi bontásban (főműsoridőben és a teljes lakosságnál, illetve teljes napon minden korosztálynál) a TV2 megőrizte a vezető helyét.

Csoportszinten is jó hete volt az RTL Magyarországnak. Főműsoridőben és a 18-49 éveseknél 23 százalékos share-t értek el a TV2 Csoport 22,5 százalékával szemben. Főműsoridőben és a 18-59 éveseknél pedig az RTL Magyarország 23,3 százalékos, a TV2 Csoport 23 százalékos share-t hozott össze. A többi bontásban a TV2 Csoport nyerte a múlt hetet.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 24. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,6 13,1 9,6
RTL 11,3 11,3 11

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 24. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 7,9 10,9 8,1
RTL 7,2 7 7,3

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,3 24,7 21,6
RTL Magyarország 19,1 17,1 19,1
AMC Networks 6,5 5,8 6,7
MTVA 6,0 9,3 4,8
Paramount Global 4,5 3,5 5,4
Network4 3,6 4,8 2,4
Antenna Entertainment Group 3,2 2,5 3,4
Warner Bros.Discovery 2,7 3,1 2,6

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 17,4% / 16,6% (18,8% / 16,9%)
Tények Plusz – 11,9% / 11,6% (13,8% / 13,1%)
Szerencsekerék – 13,5% / 13,6% (15,3% / 15,3%)
A Nagy Ő – 5,4% / 5,9% (5% / 5,3%)

RTL
Híradó – 18,1% / 16,4% (17,7% / 16,9%)
Fókusz – 13,5% / 13,5% (12,6% / 12,1%)
Tippelj és vidd el – 10,6% / 10,6% (9,5% / 8,7%)
A mi kis falunk – 9,8% / 9,5% (11% / 10,3%)

Kicsit gyengült a korábbi héthez képest a Szerencsekerék, amiben szerepet játszhatott, hogy egyes napokon ismétlést adtak. Azonban még így is bőven a TV2 esti átlaga feletti eredményt produkált a vetélkedő, valamint nyerte az adott műsorsávot is. Ezzel párhuzamosan javultak a Tippelj és vidd el eredményei, a 18-49 éveseknél a heti átlaguk 1,9 százalékpontot, a 18-59 éveseknél 1,1 százalékpontot erősödött. A Nagy Ő ismétlés vs. A mi kis falunk ismétlés összecsapásból pedig ismét az RTL-es sorozat került ki győztesen.

Szombaton A mi kis falunk évadzáró epizódja a 18-49 éveseknél 14,1 százalékos, a 18-59 éveseknél 15,2 százalékos share-t hozott. A TV2-n az szombat esti Indiana Jones film meglepően gyengén muzsikált, az előbb említett két korcsoportnál csak 3,4 és 3,5 százalékos közönségarányra futotta az erejéből.

Célcsoportonként változik, hogy mi volt a múlt hét legnézettebb műsora. A 18-49 éveseknél a vasárnapi Forma-1 futam vonzotta a legtöbb (183 ezer) nézőt, 13,8 százalékos közönségarány mellett. A 18-59 éveseknél a szombati Montenegró – Magyarország Eb-selejtező végzett a heti toplista élén 270 ezer nézővel és 20,4 százalékos share-rel. A teljes lakosságnál pedig a Szerencsekerék, annak is a hétfői adása bizonyult a nézettségi éllovasnak. A TV2-s vetélkedő 698 ezres nézettséget produkált 19 százalékos közönségarány mellett.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
EB-SELEJTEZŐ M4 SPORT 270 480 20,4
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 267 982 13,9
A MI KIS FALUNK RTL 250 042 15,2
SZERENCSEKERÉK TV2 245 563 14,0
HÍRADÓ RTL 228 377 17,2
TÉNYEK TV2 210 499 19,3
TIPPELJ ÉS VIDD EL RTL 192 670 11,4
FÓKUSZ RTL 182 310 14,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 180 063 14,1
FORMA-1 IDŐMÉRŐ EDZÉS M4 SPORT 160 140 10,3

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 698 374 19,0
TÉNYEK TV2 628 131 24,5
HÍRADÓ RTL 555 508 21,7
EB-SELEJTEZŐ M4 SPORT 534 127 18,5
A MI KIS FALUNK RTL 513 199 14,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 501 434 17,0
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 434 797 11,5
A SORS ÚTVESZTŐI TV2 414 869 19,6
TIPPELJ ÉS VIDD EL RTL 405 791 11,2
FÓKUSZ RTL 399 367 13,1

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 183 255 13,8
SZERENCSEKERÉK TV2 171 761 14,4
EB-SELEJTEZŐ M4 SPORT 169 642 19,8
A MI KIS FALUNK RTL 154 398 14,1
HÍRADÓ RTL 148 570 16,6
TÉNYEK TV2 132 902 19,0
TIPPELJ ÉS VIDD EL RTL 129 044 11,3
FÓKUSZ RTL 124 922 14,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 118 455 14,1
APASÁG RTL 105 979 10,1

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...