Európa egyik vezető utazási portálja, a német központú Invia magyarországi és szlovákiai performance marketing tevékenységéhez a Growww Digitalt választotta partneréül.
A budapesti székhelyű, Közép- és Kelet-Európa egyik legnagyobb digitálismarketing-ügynöksége tavaly év végén kapott megbízást az Invia hazai Google Ads és Microsoft Ads kampányainak kezelésére, 2023. június 1-jétől pedig a szlovák hirdetések menedzselését is végzi.
„Az utazási piac az idei évben igencsak ingadozó viselkedést mutat, ám a kihívások ellenére úgy gondoljuk, nem szabad visszafogni a kommunikációt. Ezzel együtt a hatékonyság és eredményfókusz most fontosabb, mint valaha – emiatt választottunk olyan ügynökséget, amely ennek ez elvárásnak maximálisan eleget tud tenni” - mondta el Zakar Jozef, az Invia.hu ügyvezető igazgatója.
Nem titok, hogy az utazási óriásnak ambiciózus tervei vannak a jövőre nézve: nyíltan vállalja, hogy pár éven belül a Booking komoly riválisává szeretne válni. Ehhez természetesen továbbra is teljes erőbedobással kell küzdeni a digitális ringben, ahol folyamatosan újabb piaci fordulatokra és taktikai változtatásokra lehet majd számítani.
„Nagy lelkesedéssel vágtunk bele néhány hónapja ebbe a nagyszabású PPC-projektbe, és igazán megtisztelő számunkra, hogy ismét bizalmat szavazott nekünk Európa egyik legnagyobb utazási portálja. A változó piaci környezetben, a kihívások közepette is igyekszünk minden egyes kampánynál a lehető legjobb eredményeket produkálni. Úgy gondolom, az együttműködés nagyon jó alapokra helyeződött, hiszen mindkét cég számára kiemelten fontos a teljesítményalapú, profitábilis növekedési szemlélet, valamint a közép-kelet-európai piacépítés” - tette hozzá Szabó László, a Growww Digital ügyvezető partnere, export specialista.