- Hirdetés -

Már a Tescóval is mozizhatunk

|

A szakemberek idén remek vízminőséget és szuper szezont várnak a Balatonnál, amire az elmúlt évekhez hasonlóan a Tesco is kiemelten készül. Az áruházlánc a tó körüli boltjaiban extra munkaerővel biztosítja a megnövekedett forgalom zökkenőmentes kiszolgálását, de azoknak sem kell aggódniuk, akik nem bevásárlással tervezik tölteni a nyaralás idejét – a szükséges élelmiszereket és egyéb háztartási eszközöket a Balatonon és környékén tavaly óta már házhozszállítással is megrendelhetik a Tesco Otthonról szolgáltatásnak köszönhetően. Az egész napos strandolás után pedig több áruház parkolójában is kertmoziban szórakozhatnak az érdeklődők.

Az egyik legnépszerűbb hazai vakációs desztináció vitathatatlanul a Balaton, nem telhet el úgy nyár, hogy legalább egy gyors strandolás, lángossal és fagyival megbolondítva ne férjen bele. Az árak emelkedésével sokan vannak azonban, akik – főleg hosszabb, több napos tóparti tartózkodás esetén – inkább beszerzik a hozzávalókat és a nyaralóban főznek, házilag grilleznek, vagy csak gyorsan összedobják a strandra indulás előtt az aznapra szánt falatokat.

Több ezer vásárló, még több kolléga

Jól látszik ez a tendencia a Tesco siófoki áruházának forgalmán is, hiszen a tavaly nyári szezonban az összes magyarországi vásárló közel 2 százaléka ebben az üzletben fordult meg, és a kiszállító kollégák is több mint 3000 online leadott rendelést vittek házhoz a nyári hónapokban.

A megnövekedett forgalomra az áruházlánc idén is plusz munkaerővel készül – évek óta lehetősége van a Tesco áruházi munkatársainak, hogy kéthetes turnusokban a Balaton környéki boltokban támogassák a helyi kollégák munkáját. Ebben az időszakban a vállalat biztosítja számukra a szállást, illetve az utazás költségét is megtéríti. 2023-ban több mint 80 tescós jelentkezett a „Vár a Balaton!” programra, ami kiegészül további közel 50 fővel, akik belső ajánlás útján csatlakoznak a tóparti csapatokhoz.

Paradicsom, uborka, gumimatrac

A legnépszerűbb termékek listáját toronymagasan vezetik a lecsó legfontosabb alapanyagai, de ezen kívül jól fogynak még a kerti grillezéshez szinte alapvető élelmiszerek, mint a csirkemell, a cukkini vagy a burgonya. A nyár nagy kedvence, a görögdinnye is épp, hogy csak kiszorult a top 10-ből a tavalyi siófoki bevásárlások alapján.

A vásárlók ráadásul a Tesco sárga nyilával jelzett árcsökkentett 2000 terméket tartalmazó választékában szezonális termékeket, például grillkolbászokat és akár vega szejtánt is találnak. A hagyományos bevásárlás is kicsit könnyebb lehet az áruházlánc üzleteiben, hiszen az immár több mint egy éve tartó Árgarancia programban mintegy 600 alapvető élelmiszer és háztartási cikk árát tartja tartósan alacsonyan a Tesco, és folyamatosan ellenőrzi azokat. A hűségkártyával rendelkezők ezenkívül hetente jellemzően 20 közkedvelt terméket találnak a Tesco polcain és online bombaáron, melyek közül több termék is nagy, 50 százalékot is meghaladó árengedménnyel vásárolható meg. Emellett hetente mintegy 1000, jelentős árkedvezménnyel kapható termék közül válogathatnak a „Clubcarddal olcsóbb” program keretében. Mindezeken túl a nyugdíjasok minden kedden 5 százalék kedvezményt kapnak a vásárlásuk végösszegéből, ha használják Clubcardjukat.

Azoknak sem kell aggódniuk, akiknek bár a hűtőszekrényük tele, de a legfontosabb strand kellékek otthon maradtak. Hat Balatonhoz közeli áruházban (Sümeg, Zirc, Veszprém, Tapolca, Balatonboglár és Siófok) ugyanis külön sátorral várja a Tesco a nyaralókat, ahol a kínálatban a kerti bútortól a grillezés-bográcsozás legfontosabb eszközein át, a legnépszerűbb strand felszerelések, például vízi pisztoly, napernyő vagy gumimatrac is megtalálható.

Bevásárlás a strandról? Naná!

Nemcsak az ott élőknek, de a tó partján nyaralóknak is egyre fontosabb, hogy vásárlásaikat könnyen, gyorsan és kényelmesen tudják intézni, minél több időt hagyva ezáltal a pihenésre. A Tesco ezért azoknak is készült megoldással, akik ragaszkodnak a jól bevált termékekhez, de a bevásárlás helyett szívesebben töltik strandolással, kirándulással vagy kertészkedéssel a nyaralást. A Tesco Otthonról online szolgáltatás a Balaton környékét teljesen lefedve érhető el, az áruházlánc 73 településen csaknem 70 ezer címre viszi ki az interneten a Tesco Otthonról felületén vagy az online applikációban leadott rendeléseket a siófoki, tapolcai és veszprémi üzletekből.

Ha Balaton, akkor kertmozi

A régi nyaralások emlékét idézi a balatoni települések megunhatatlan kertmozija, ami még mostanáig is népszerű idősek és fiatalok körében egyaránt. A tavalyi nagy sikerre való tekintettel a vásárlók idén is mozizhatnak 3 balatoni Tesco áruháznál – júliusban és augusztusban a balatonboglári, keszthelyi, valamint a veszprémi boltok parkolója alakul át ideiglenes filmszínházzá.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...