- Hirdetés -

Bárki felkerülhet a Heineken plakátjaira

|

2023-ban meghatározó mérföldkőhöz érkezett a Heineken, a holland sörmárka idén 150 éves. A gyártó a jubileum alkalmából Magyarországon és világszerte is különféle eseményekkel, nyereményjátékokkal és egyedi csomagolással készül. A márka Magyarországon szorosan összefonódott a fesztiválok, a koncertek és a bulizás hangulatával, ennek szellemében keresi idén nyáron a partik sztárjait, és ünnepli a fogyasztók mellett az elmúlt másfél évszázad összes Heineken-koccintását.

A Heineken százötvenéves fennállása alatt az egyik legismertebb nemzetközi sörmárkává vált, részt vett a legnagyobb bulikban, mégis olykor megesik, hogy helytelenül írják vagy ejtik a nevét, a fogyasztók pedig szeretik frappánsan becézni kedvenc sörüket. Heiny, Hen Ken, Heineking – A márka úgy döntött, hogy a jeles évfordulóra magára ölti ezeket a beceneveket. A Heineken az egyedi csomagolással is szeretné megmutatni, hogy számára mindegy, hogyan hívják, amíg a fogyasztók jól érzik magukat a Heinekennel, a márka elérte célját. A vállalat a nosztalgia helyett a jelenre fókuszál, a fogyasztókat ünnepli, hűen Freddy Heineken, a vállalat egykori vezetőjének mottójához: „nem sört árulunk, hanem jó pillanatokat”.

„A jubileumot és az önfeledt pillanatokat a világ 192 országában ünnepeljük – együtt, de mindannyian egy kicsit másképp. Az évfordulós csomagolással Magyarországra is elhozzuk a nemzetközi életérzést: a kampány ideje alatt különleges külsővel sorakoznak a polcokon a Heineken Original mellett a Heineken 0.0 termékek is hiszen fontos számunkra, hogy megadjuk a fogyasztóknak a választás lehetőségét. Emellett lehetőséget kínálunk arra is, hogy igazi Heineken élményekben legyen részük. Az ünnepi csomagolások nyitófülein és kupakjaiban található kódokkal koncertjegyeket, fesztiválbelépőket vagy akár amszterdami utazást is nyerhetnek fogyasztóink. Továbbá nyári programokkal és egyedi aktivitásokkal készülünk, hogy mindenki felejthetetlen élményeket szerezhessen a Heinekennel, és megmutathassa, hogy ő a parti sztárja” – mondta el a kampányról Lőrincz Barbara, a prémium márkák group brand managere.

Legyél te a party sztárja!

A Heineken 150 éve biztos társ a legjobb bulikban, azonban a parti igazi sztárja te vagy – üzeni a kampány hazai promóciója. Izgalmas kihívásra invitálja az érdeklődőket: a feladatuk egy fényképet beküldeni arról, hogyan buliznak a Heinekennel. A parti kiválasztott sztárjai végül kedvenc sörmárkájuk plakátjain és online reklámjaiban szerepelhetnek a fotójukkal.

„A parti sztárja valóban bárki lehet: akár egy koncert első sorában vagy egy hajnalig tartó techno buliban tombol, meccsnézés közben ugrik a levegőbe vagy egy maratoni társas után koccint – fejti ki a magyar kampánykoncepciót Kelemen Lilla a Heineken brand managere. – Fontos számunkra, hogy a Heinekennel közös élményeket bátran mutassák meg fogyasztóink. Olyannyira, hogy ezáltal ünnepi kampányunk arcává is válhatnak.”

A kerek évfordulót ünneplő márka aktivitásai itthon is 360 fokos médiamixben szerepelnek júniustól augusztus végéig. A klasszikus out-of-home, digitális, social media és PR megoldások mellett a H150-életérzést influencerek is hirdetik. Az egész nyáron átívelő fesztiválhangulatot a Heineken kitelepülései, nyereményjátékai és további aktivitásai biztosítják. A szerencsés nyertesek koncertjegyekkel, saját Heineken-partycsomaggal vagy fesztiválbelépővel gazdagodhatnak, a főnyeremény pedig egy kétfős amszterdami utazás Heineken Experience belépővel.

„A Heineken jeles évfordulója mellett további események adnak okot az ünneplésre. A márka idén ismét névadó szponzora a Heineken Balaton Sound fesztiválnak, illetve stratégiai partnerként készülünk a Forma-1 Magyar Nagydíjára is. Célunk, hogy a világ lehető legtöbb pontjára hozzuk el a jó pillanatokat – mondta Perényi Katalin, a HEINEKEN Hungária Zrt. Marketing és kereskedelmi marketing igazgatója. – A 150. év nem mindennapi mérföldkő, amelyre világszerte koccintunk, és ezzel nemcsak a sörkedvelőket, hanem munkatársainkat is ünnepeljük, akik másfél évszázada fáradhatatlanul azon dolgoznak, hogy a Heineken eljusson a komlótól a sörcsapig. Hiszünk abban, hogy a sokszínűség és az üzleti siker kéz a kézben járnak, büszkék vagyunk arra, hogy immár 150 éve valódi összetartozás örömét főzzük.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...