- Hirdetés -

Bárki felkerülhet a Heineken plakátjaira

|

2023-ban meghatározó mérföldkőhöz érkezett a Heineken, a holland sörmárka idén 150 éves. A gyártó a jubileum alkalmából Magyarországon és világszerte is különféle eseményekkel, nyereményjátékokkal és egyedi csomagolással készül. A márka Magyarországon szorosan összefonódott a fesztiválok, a koncertek és a bulizás hangulatával, ennek szellemében keresi idén nyáron a partik sztárjait, és ünnepli a fogyasztók mellett az elmúlt másfél évszázad összes Heineken-koccintását.

A Heineken százötvenéves fennállása alatt az egyik legismertebb nemzetközi sörmárkává vált, részt vett a legnagyobb bulikban, mégis olykor megesik, hogy helytelenül írják vagy ejtik a nevét, a fogyasztók pedig szeretik frappánsan becézni kedvenc sörüket. Heiny, Hen Ken, Heineking – A márka úgy döntött, hogy a jeles évfordulóra magára ölti ezeket a beceneveket. A Heineken az egyedi csomagolással is szeretné megmutatni, hogy számára mindegy, hogyan hívják, amíg a fogyasztók jól érzik magukat a Heinekennel, a márka elérte célját. A vállalat a nosztalgia helyett a jelenre fókuszál, a fogyasztókat ünnepli, hűen Freddy Heineken, a vállalat egykori vezetőjének mottójához: „nem sört árulunk, hanem jó pillanatokat”.

„A jubileumot és az önfeledt pillanatokat a világ 192 országában ünnepeljük – együtt, de mindannyian egy kicsit másképp. Az évfordulós csomagolással Magyarországra is elhozzuk a nemzetközi életérzést: a kampány ideje alatt különleges külsővel sorakoznak a polcokon a Heineken Original mellett a Heineken 0.0 termékek is hiszen fontos számunkra, hogy megadjuk a fogyasztóknak a választás lehetőségét. Emellett lehetőséget kínálunk arra is, hogy igazi Heineken élményekben legyen részük. Az ünnepi csomagolások nyitófülein és kupakjaiban található kódokkal koncertjegyeket, fesztiválbelépőket vagy akár amszterdami utazást is nyerhetnek fogyasztóink. Továbbá nyári programokkal és egyedi aktivitásokkal készülünk, hogy mindenki felejthetetlen élményeket szerezhessen a Heinekennel, és megmutathassa, hogy ő a parti sztárja” – mondta el a kampányról Lőrincz Barbara, a prémium márkák group brand managere.

Legyél te a party sztárja!

A Heineken 150 éve biztos társ a legjobb bulikban, azonban a parti igazi sztárja te vagy – üzeni a kampány hazai promóciója. Izgalmas kihívásra invitálja az érdeklődőket: a feladatuk egy fényképet beküldeni arról, hogyan buliznak a Heinekennel. A parti kiválasztott sztárjai végül kedvenc sörmárkájuk plakátjain és online reklámjaiban szerepelhetnek a fotójukkal.

„A parti sztárja valóban bárki lehet: akár egy koncert első sorában vagy egy hajnalig tartó techno buliban tombol, meccsnézés közben ugrik a levegőbe vagy egy maratoni társas után koccint – fejti ki a magyar kampánykoncepciót Kelemen Lilla a Heineken brand managere. – Fontos számunkra, hogy a Heinekennel közös élményeket bátran mutassák meg fogyasztóink. Olyannyira, hogy ezáltal ünnepi kampányunk arcává is válhatnak.”

A kerek évfordulót ünneplő márka aktivitásai itthon is 360 fokos médiamixben szerepelnek júniustól augusztus végéig. A klasszikus out-of-home, digitális, social media és PR megoldások mellett a H150-életérzést influencerek is hirdetik. Az egész nyáron átívelő fesztiválhangulatot a Heineken kitelepülései, nyereményjátékai és további aktivitásai biztosítják. A szerencsés nyertesek koncertjegyekkel, saját Heineken-partycsomaggal vagy fesztiválbelépővel gazdagodhatnak, a főnyeremény pedig egy kétfős amszterdami utazás Heineken Experience belépővel.

„A Heineken jeles évfordulója mellett további események adnak okot az ünneplésre. A márka idén ismét névadó szponzora a Heineken Balaton Sound fesztiválnak, illetve stratégiai partnerként készülünk a Forma-1 Magyar Nagydíjára is. Célunk, hogy a világ lehető legtöbb pontjára hozzuk el a jó pillanatokat – mondta Perényi Katalin, a HEINEKEN Hungária Zrt. Marketing és kereskedelmi marketing igazgatója. – A 150. év nem mindennapi mérföldkő, amelyre világszerte koccintunk, és ezzel nemcsak a sörkedvelőket, hanem munkatársainkat is ünnepeljük, akik másfél évszázada fáradhatatlanul azon dolgoznak, hogy a Heineken eljusson a komlótól a sörcsapig. Hiszünk abban, hogy a sokszínűség és az üzleti siker kéz a kézben járnak, büszkék vagyunk arra, hogy immár 150 éve valódi összetartozás örömét főzzük.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...