- Hirdetés -

Hírműsorok vezetik a nézettségi toplistát

|

Az RTL Híradó és a Tények áll a heti toplisták élén, célcsoporttól függ, hogy melyik teljesített jobban. Az RTL-en az Activity egyelőre nem hozta lázba a nézőket, de A mi kis falunk hétköznapi ismétlései egész jó nézettséggel futottak. A Szerencsekerék még ismétlésként is rengeteg nézőt vonzott.

Az elmúlt hetekben a tavaszi tévés szezonnál jóval szorosabbá vált a verseny az RTL és a TV2 között. Legalábbis a kereskedelmi célcsoportnál és főműsoridőben. Múlt héten minden fontosabb célcsoportnál visszavette a vezetést a TV2, de továbbra sem nagy az esti különbség a két piacvezető csatorna között. Múlt héten főműsoridőben és a 18-49 éveseknél a TV2 10,7 százalékos share-rel nyert, ami 0,3 százalékpontos előny az RTL-hez képest. A 18-59 éveseknél az esti sávban a TV2 11 százalékos közönségarányt hozott össze, amivel 0,2 százalékponttal előzték az RTL-t. A teljes lakosságnál – hagyományosan – azért nagyobb volt a TV2 előnye, hiszen főműsoridőben 14,5 százalékkal zárták a hetet, a 10,1 százalékos RTL előtt.

Még a főműsoridőnél maradva, a 18-49 és a 18-59 éveseknél a hétfőt és a keddet nyerte meg az RTL, szerdától vasárnapig a TV2-é volt minden este. A teljes lakosságnál pedig minden egyes nap a TV2 produkált magasabb közönségarányt.

A teljes portfóliókat nézve a TV2 Csoport vezetett, főműsoridőben és teljes napon egyaránt. Az RTL Magyarország leginkább a 18-49 éveseknél és az esti sávban tudta őket megközelíteni (TV2 Csoport: 22,8%, RTL Magyarország: 22%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 26. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11 14,5 10,7
RTL 10,8 10,1 10,4

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 26. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,4 11 8,4
RTL 6,8 6,2 6,7

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,4 24,2 21,3
RTL Magyarország 18,6 16,2 18,0
MTVA 6,2 9,4 4,9
AMC Networks 5,9 5,7 5,9
Paramount Global 4,9 4,1 6,0
Network4 3,5 4,5 2,3
Antenna Entertainment Group 3,0 2,5 2,9
Warner Bros.Discovery 2,7 3,3 2,5

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 18,8% / 17,4% (18,4% / 16,7%)
Tények Plusz – 14,2% / 14,1% (13,4% / 13,7%)
Szerencsekerék – 13,3% / 13% (12,4% / 13%)
A hegyi doktor újra rendel – 7,1% / 6,7% (korábbi héten A Nagy Ő: 5,5% / 6,1%)

RTL
Híradó – 17,9% / 16,3% (18,3% / 16,3%)
Fókusz – 12,2% / 11,9% (12,5% / 11,5%)
Activity – 9,5% / 9,5% (korábbi héten a Tippelj és vidd el: 10% / 8,4%)
A mi kis falunk – 11,3% / 10,8% (10% / 9,8%)

A Tények jobb heti átlagot ért el, mint az RTL Híradó, ez most a 18-49 és a 18-59 évesekre is igaz volt. A TV2-n a Szerencsekerék annak ellenére is jól teljesített, hogy ismétléseket adtak, nyerte a műsorsávját és bőven a TV2 csatornaátlaga feletti közönségarányokat hozott. Ráadásul még az Activityt is verte. Utóbbi nagyjából azt hozta mint korábban a Tippelj és vidd el, de a hét második felében látszott némi csökkenő tendencia.

A mi kis falunk viszont még ismétlésként is egész jó számokat hozott az RTL-nek. Minden egyes nap magasabb nézőszámmal futott a sorozat ismétlése, mint előtte az Activity. A TV2-n A hegyi doktor újra rendel a 18-49 éveseknél nem teljesített sokkal jobban, mint korábban ugyanitt A Nagy Ő ismétlése. Ennél a célcsoportnál verte is A mi kis falunk a TV2 német sorozatát. Ugyanakkor a teljes lakosságnál ennél sokkal virgoncabb A hegyi doktor, 11,5 százalékot tett ki a heti átlaguk és verték A mi kis falunkat.

Ahogy látható, eléggé visszafogott most a saját gyártású kínálat. Ennek is köszönhető, hogy a heti nézettségi toplista élén a hírműsorok végeztek. A 18-49 és a 18-59 éveseknél az RTL Híradó, annak is a kedd esti adása állt az élen 272 ezer, illetve 172 ezer nézővel. A teljes lakosságnál is a Híradó volt az RTL legnézettebb tartalma (665 ezer), viszont ez a teljes toplistán a harmadik helyre volt elegendő. Ugyanis a teljes lakosságnál a Tények – szintén a keddi – vonzotta a legtöbb, 724 ezer nézőt.

Ahogy az lenni szokott, az M4 Sport Forma-1 közvetítése is bekerült a top 10-be. A 18-49 és a 18-59 éveseknél a második helyre futott be a verseny 166 ezres és 260 ezres nézőszámokkal. Jellemzően a teljes lakosságnál nem ennyire erős a Forma-1, de az itt elért 493 ezres nézőszámuk is a heti toplista ötödik helyére volt elegendő.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
HÍRADÓ RTL 272 786 20,9
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 260 178 21,2
TÉNYEK TV2 250 027 19,2
SZERENCSEKERÉK TV2 240 647 14,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 221 025 14,6
A MI KIS FALUNK RTL 215 265 12,6
FÓKUSZ RTL 207 011 13,4
ACTIVITY RTL 183 965 10,2
CSÁBÍTUNK ÉS VÉDÜNK TV2 154 586 9,7
FÓKUSZ PLUSZ RTL 148 391 12,1

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 724 807 24,0
SZERENCSEKERÉK TV2 680 868 18,3
HÍRADÓ RTL 665 119 22,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 610 480 18,3
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 493 286 19,7
A SORS ÚTVESZTŐI TV2 431 798 21,1
HEGYI DOKTOR – ÚJRA RENDEL TV2 400 130 12,2
FÓKUSZ RTL 396 636 11,6
TESTVÉREK TV2 372 163 18,1
A MI KIS FALUNK RTL 362 013 10,8

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
HÍRADÓ RTL 172 395 19,6
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 166 061 19,9
TÉNYEK TV2 158 647 18,0
SZERENCSEKERÉK TV2 155 309 14,3
A MI KIS FALUNK RTL 154 704 13,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 148 194 14,5
FÓKUSZ RTL 133 578 12,8
ACTIVITY RTL 128 993 10,7
CSÁBÍTUNK ÉS VÉDÜNK TV2 110 707 10,4
A SORS ÚTVESZTŐI TV2 101 129 19,3

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...