- Hirdetés -

Ismert ékszermárka debütált a metaverzumban

|

A közép- és kelet-európai régióban működő luxus ékszerüzletlánc, a TEILOR a 2023-as BRAND MINDS üzleti konferencián ünnepelte 25. évfordulóját. A cég ezen alkalomból a metaverzumba lépve megnyitotta virtuális üzletét az Xclusiverse-zel együttműködve. Mindenki, aki létrehoz egy fiókot, felfedezheti és felpróbálhatja a TEILOR ékszereit virtuálisan, miközben minden darab össze van kötve a márka weboldalával. A BRAND MINDS élményt egy verseny is kiegészítette, ahol a regisztrálók között egy gyémánt karkötőt sorsoltak ki a metaverzumban.

A TEILOR története 25 évvel ezelőtt kezdődött egy Teilor (magyar fordításban hársfa) nevű utcában. A cég mára már öt országban tevékenykedik: Romániaban, Bulgáriaban, Lengyelországban, Magyarországon és a Cseh Köztársaságban. 25. évfordulójának alkalmából az ékszerüzletlánc, a BRAND MINDS partnereként, egy új területet is meghódított: a Metaverzumot, méghozzá az Xclusiverse-zel való együttműködés keretében. Ezzel egy időben a márka elindította a TEILOR 25 videókampányát is az eseményen, a több mint 6000 fős közönség előtt. A látogatók megcsodálhatták és felpróbálhatták a márka kollekcióinak 25 ikonikus ékszerét is, amelyek szoros kapcsolatban állnak a cég által elért mérföldkővel.

„A luxusiparban a 25 év csak a kezdetet jelenti. A TEILOR egy román értékekkel rendelkező márka, amely egy álomból indult, és ide vezetett minket. Itt vagyunk, 25 évvel később, bátran és elszántan, készen arra, hogy új határokat és korlátokat lépjünk át" - emelte ki Florin Enache, a TEILOR alapítója.

A BRAND MINDS-en bemutatott videó koncepciója a fiatalok tiszteletére épül. A Catrinel Marlonnal, a márka nemzetközi nagykövetével készült jeleneteket lenyűgöző ékszerek egészítették ki, amelyeket szintén kiállítottak az eseményen. Az elmúlt évek nemzetközi kampányainak felvételei, valamint a Cannes-i Filmfesztiválon és a Velencei Filmfesztiválon való jelenlét mind tükrözik az ékszerüzletlánc ambícióját és bátorságát.

„Újraértelmeztük ezt a 25 évet. Ez a több mint két évtized a márka és a csapat számára ambíciót, vitalitást és folytonos újjászületést jelent. Megőrizzük fiatalos szellemünket, méghozzá a luxusiparban szerzett tapasztalattal, a projektek és a fejlődés energiájával. Idén, a BRAND MINDS-en, figyelmünket a közönségünk felé fordítottuk a jövő gondolatával: „Maradj fiatal!", egy izgalmakkal teli kérés" - mondta Iulia Novac, a TEILOR márka- és kommunikációs vezetője.

Az evolúció a TEILOR DNS-ének része, amit az ékszerüzletlánc minden egyes lépése is bizonyít. Az első üzlet megnyitásától kezdve a négy nemzetközi piacra való belépésen át a lenyűgöző ékszerkollekciók megalkotásáig - minden egyes mérföldkő tovább szilárdítja a cég pozícióját. A 25. évfordulóval a TEILOR a meglévő piacokon való jelenlétének megerősítésére összpontosít a következő év végéig.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...