- Hirdetés -

Nagyot nőne az LG

|

Az LG Electronics (LG) felvázolta új vízióját, amely szerint a jelenlegi vezető elektronikai készülékmárkából olyan intelligens életmód-megoldásokkal foglalkozó vállalattá kíván válni, amely képes összekapcsolni és bővíteni az ügyfelek változatos élményeit. A vállalat célja, hogy mindezzel növelje teljesítményét, és 2030-ra elérje a 100 ezer milliárd koreai von éves globális forgalmat.

A dél-koreai Szöulban, az LG Scienceparkban tartott beszédében William Cho vezérigazgató személyesen vázolta fel három pillérre épülő merész jövőképét. E szerint az LG növekedésének motorját az üzleti portfólió bővítésével az új, platformalapú szolgáltatási üzletágak kialakítása, az üzleti vállalkozások közötti (B2B) kapcsolatok erősítése, valamint új üzleti területek, például az elektronikus járműtöltés és a digitális egészségügy feltárása jelentik majd. A vezérigazgató a villamosítást, a szervizelést és a digitalizációt jelölte meg kulcsfontosságú pontokként, amelyekre az LG a gyors közép- és hosszú távú növekedés elérése érdekében összpontosítani fog.

„Az LG kitartóan fogja követni vízióját, hogy intelligens életmód-megoldásokat kínáló vállalattá léphessen elő, amely összekapcsolja és kiterjeszti az ügyfelek különböző terekben és élethelyzetekben tapasztalt élményeit – ahelyett, hogy megelégedne jelenlegi pozíciójával, mint minőségi termékeket kínáló, vezető elektronikai márka” – mondta Cho vezérigazgató. „Egy vadonatúj LG-t fogunk létrehozni azáltal, hogy e cél érdekében teljesen újragondoljuk munkavégzésünket és kommunikációnkat.”

A vezérigazgató kiemelte a vállalat pénzügyi célkitűzéseit is. „Célunk, hogy elérjük a „tripla 7-et”, azaz a legalább 7 százalékos átlagos növekedési rátát és üzemi nyereséget, valamint a 7-es EV/EBITDA arányt" – mondta a vezérigazgató. „Annak érdekében, hogy a tavalyi 65 ezer milliárd koreai vonról 2030-ra 100 ezer milliárd koreai vonra növeljük az éves forgalmunkat, olyan vállalatként fogjuk újra megalapozni magunkat, amelyet a piac és a vásárlók elismernek.”

Cho elmondta, hogy az LG három pillére - a platformalapú szolgáltatási üzleti modellre való áttérésre, a B2B területek felgyorsítására és a versenyelőnyt jelentő új területek kiépítésére fog összpontosítani, fókuszban az ügyfélélménnyel. 2030-ra e három pillér aránya az értékesítésben és a működési nyereségben várhatóan 50 százalék fölé emelkedik majd.

A vállalat 2030-ig több mint 50 ezer milliárd koreai vont tervez e folyamatokba fektetni az üzlet minőségi növekedése érdekében, amelynek egy része az üzleti portfólió három új pillérre épülő továbbfejlesztését érinti majd. Ennek része egy több mint 25 ezer milliárd koreai von értékű K+F beruházás, egy több mint 17 ezer milliárd koreai von értékű létesítményberuházás és egy 7 ezer milliárd von értékű stratégiai beruházás is.

A vezérigazgató elmondta, a vállalat B2B üzletágának bővítését is felgyorsítja. Az a tapasztalat, amit az LG a folyamatosan innovatív megoldásokat létrehozó B2C üzletágában 65 év alatt felhalmozott a vásárlói igények, illetve az ügyfelekkel való kommunikáció és empátia terén, a kereskedelmi, mobilitási és virtuális terekre is kiterjed majd.

Cho azt is elmondta, hogy az LG az egész vállalatra kiterjedő változásokat a céges kultúrától a márkakommunikációig és az ügyfelekkel való kapcsolattartásig átfogóan érvényesíti majd, azzal a végső céllal, hogy olyan márkává váljon, amely megmelengeti a vásárlók szívét és mosolyt csal az arcukra, miközben átadja nekik a Life’s Good (vagyis Az élet szép) szlogen filozófiáját. A vállalat az ESG tevékenységét is tovább bővíti, hogy globális piaci szereplőként e területen is megfelelő szerepet vállaljon.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...