- Hirdetés -

A Twitchen erősíthetnek a márkák

|

A milleniális korosztály körében a legnépszerűbb a Twitch – derül ki a Territory Influence kutatásából. A felmérés szerint az átlagos Twitch felhasználó naponta mintegy 3 órát tölt a platformon, és 46 százalékuk kifejezetten szórakozás céljából látogatja. A résztvevők 44 százaléka a közvetítői hivatkozásokon keresztül vásárolni is szokott.

A TERRITORY Influence ügynökségként nemrégiben átfogó felmérést végzett az európai felhasználók körében, akik a Twitch népszerű, élő közvetítéseket kínáló platformot használják. A felmérés célja az volt, hogy értékes információkat gyűjtsön a Twitch streamerek európai szokásairól és preferenciáiról. Az eredmények lenyűgöző betekintést nyújtanak a Twitchen fejlődő, változatos és elkötelezett közösségbe. Az impozáns mintanagyságú, 22 561 európai válaszadóval rendelkező felmérés rávilágít néhány kulcsfontosságú tényre, amelyek bemutatják a Twitch hatását és vonzerejét az európai felhasználók körében.

Gyakori nézők és a milleniálisok dominanciája

A felmérés kimutatta, hogy a válaszadók 52%-a gyakori nézőnek tartja magát a Twitchen, ami azt jelzi, hogy a platform jelentős jelenléttel rendelkezik a mindennapi életükben. Továbbá kiderült, hogy a válaszadók 53%-a a milleniális korcsoportba tartozik, ami rámutat ennek a technológiával jártas és befolyásos demográfiai csoportnak a népszerűségére a platformon. A felmérés 18 és 75 év közötti személyeket foglalt magában, ami azt mutatja, hogy a Twitch széles körű korosztályok számára vonzó.

A Twitch mint szórakozási tér

Monica Manescu, a Twitch account igazgatója hangsúlyozta, hogy a Twitch nem csupán egy platform, hanem egy olyan szolgáltatás, amely különböző igényeket elégít ki. A felmérés szerint az átlagos Twitch felhasználó naponta mintegy 3 órát tölt a platformon, ami jelzi annak jelentős szerepét a szórakoztatásban és az interakcióban. Ezen túlmenően a válaszadók 46%-a jelezte, hogy kifejezetten szórakozás céljából látogat el a Twitchre. A felmérés továbbá rávilágított a Twitch élő közvetítések óriási népszerűségére is, havonta több mint 148 millió órányi élő közvetített tartalom fogyasztásával.

A játékokon túlmutató terjeszkedés

Ellentétben a közvélekedéssel, a Twitch sok más tartalommal is rendelkezik a játékokon túl. A felmérés kimutatta, hogy olyan nem játékos kategóriák, mint például a "Just Chatting", zene, főzés és sport, nagy népszerűségnek örvendenek az európai Twitch felhasználók körében. Ez a tartalom sokfélesége azt mutatja, hogy a Twitch sokoldalú platformmá vált, amely különböző érdeklődési területeket szolgál ki.

Virágzó közösségek építése

A Twitch híres arról, hogy közösségeket alakít ki a streamerek és a nézőik között, és a felmérés eredményei megerősítik ezt a nézetet. Az válaszadók túlnyomó többsége, 87%-a egyetértett abban, hogy a Twitch segít közösségek kialakításában, erős kötelékeket teremtve a streamerek és a nézők között. Emellett a résztvevők 68%-a azt állította, hogy aktívan részt vesz a chaten, ami mutatja érdeklődésüket a közvetítések iránt. Ráadásul a válaszadók 81%-a jelentette, hogy a Twitchet arra használja, hogy kapcsolatot teremtsen kedvenc streamereivel, kiemelve a platform képességét a személyes kapcsolatok kialakítására.

A Twitch marketingpotenciál kiaknázása

A felmérés ígéretes marketinglehetőségeket mutatott a Twitchen. A válaszadók jelentős 67%-a jelentette, hogy élő közvetítéseken keresztül vásárlásokat hajt végre, ami azt mutatja, hogy a márkák kihasználhatják a Twitchet erős értékesítési csatornaként. Emellett a résztvevők 44%-a nyilatkozta, hogy közvetítői hivatkozásokon keresztül vásárlásokat hajtott végre, ami azt mutatja, hogy a platform befolyással van a fogyasztói vásárlási döntésekre. A felmérés továbbá rámutatott, hogy a válaszadók 30%-a vásárlásokat hajtott végre logóval való interakció révén, kiemelve a célzott branding és reklámozás hatékonyságát a Twitchen.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...