Az idei második negyedévben 5,9 millióval bővült a Netflix előfizetőinek száma, a növekedésben meghatározó szerepet játszott a jelszómegosztás új szabályozása. A vállalat árbevétele 8,2 milliárd dollár volt, ami 3 százalékos bővülést jelentett éves összevetésben.
Az előzetes terveknek megfelelő második negyedévet zárt a streamingpiac meghatározó szereplője, a Netflix. A társaság a 8,2 milliárd dolláros árbevétele mellett 1,49 milliárd dolláros profitot ért el, ami minimális mértékben múlta felül az egy évvel korábbit.
Jelentős változás történt ugyanakkor az új előfizetők számában. Míg 2022 második negyedévében még majdnem egymillióval csökkent a cég ügyfeleinek száma, addig az idei április-júniusi időszakban 5,9 millió új előfizetővel gyarapodtak.
A Netflix a befektetőknek írt levelében is utalt arra, hogy ez a növekedés meghatározó részben annak köszönhető, hogy szigorítottak a háztartáson kívüli jelszó megosztással kapcsolatban, az új szabályok és ezzel előfizetési lehetőségek világszerte mintegy 100 piacon léptek életbe.