Változás a TERRITORY Influence-nél

Farkas Monika átvette a Business Development Team Lead CEE pozíciót a TERRITORY Influence ügynökségben.

2023. júliusától egy lelkes nemzetközi csapat vezetésével segíti, hogy a régióban elsősorban FMCG, Pharma-OTC, alkohol, dohányipari márkáknak és kereskedőknek releváns, testreszabott influencer együttműködéseken alapuló, üzletileg hatékony megoldásokat kínáljon a TERRITORY Influence.

Sokéves piackutatási tapasztalat után (IMS Health, Nielsen, BARE International) Monika több mint 7 évvel ezelőtt csatlakozott a trnd / TERRITORY Influence csapatához, mint Senior Business Development Manager. Az első években csak magyarországi, majd a későbbiekben a cseh, szlovák és román piacokon szereplő márkákkal is kapcsolatba került és segítette azokat, hogy digital influence, Word-of-mouth, Ratings & Reviews vagy terméktesztelések segítségével a márkák minél több fogyasztóhoz eljussanak és a marketing célkitűzéseiket elérjék.