- Hirdetés -

Keresik a legjobb márkamenedzsereket

|

Ismét keresik az év legjobb márkamenedzsereit: a Signature 40 kezdeményezés a sikeres kampányok, projektek mögött álló, közvetlen döntéshozói szint alatt dolgozó operatív szakembereket díjazza. A hiánypótló ranglistára kizárólag ajánlás útján lehet nevezni, eddig több mint 520 ajánlás érkezett be. Ráadásul idén még több tematikus listán indulhatnak a szakemberek. Az ajánlási időszak augusztus 23-ig tart, a jelöltek pedig augusztus 27-ig nevezhetnek.

Idén is elindult a Signature 40 kezdeményezés: egy olyan top trade- és márkamenedzsereket, valamint kommunikációs szakembereket gyűjtő és értékelő lista, amelynek a célja a jövő döntéshozóinak bemutatása és elismerése.

A marketingkommunikációs szakembereket elismerő toplisták és díjak többnyire a nagyvállalati felsővezetőket értékelik, pedig minden sikeres marketingkommunikációs kampány mögött ott áll egy jó operatív szakember is. Ők azok, akik a vállalati stratégiát és célokat a megvalósítás szintjén kezelik, mozgatják az őket kiszolgáló ügynökségi kört.

Fókuszban az operatív szakemberek

A kezdeményezést két reklámszakember Nagy Márton és Vaszary Ádám indította útjára 2022-ben. „Régóta fontosnak tartjuk azoknak a szakembereknek az elismerését, akik a mindennapi operatív munkát végzik. Rájuk jellemzően kevesebb figyelem irányul, pedig a munkájuk nélkülözhetetlen. Szeretnénk ezzel a listával megmutatni őket és az eredményeiket” - mondta Nagy Márton, a Signature 40 társalapítója.

A lista különlegessége, hogy a 2022-es gyakorlatnak megfelelően továbbra is csak megbízói vagy ügynökségi oldalról érkező ajánlás alapján nevezhetnek a jelentkezők.

„Az előző év tapasztalataiból azt láttuk, hogy szívesen ajánlanak szakembereket a kollégák, az ajánlottaknak is egy elismerés, hogy figyelemmel kísérik és elismerik a munkájukat. Tavaly indult el először a Signature 40, és már akkor is rengeteg értékes pályázatot kaptunk: 158 ajánlás érkezett, 95 szervezet munkatársát jelölték, amiből összeállt a lista. Idén pedig már több mint 520 ajánlás érkezett, a nagyszámú érdeklődés miatt pozitívum, hogy 2023-ban még több tematikus listán várjuk a jelentkezéseket” – tette hozzá Vaszary Ádám, a Signature 40 társalapítója.

Még több szakembert díjaznak

Idén újdonság tehát, hogy bővül a Signature-listák köre, olyan szakma- illetve szektorspecifikus tematikus listákkal, amelyek segítik az összehasonlíthatóságot és az esélyegyenlőséget, valamint szélesítik az elismerésre méltó szakemberek körét.

A díjra 2023-ban az alábbi tematikus listákon lehet ajánlani a szakembereket:

Signature Trade - trade marketing menedzsereknek,

Signature Brand - márkamenedzsereknek,

Signature Telco – telekommunikációs szakembereknek

Signature Pharma - pharma szektorban dolgozó szakembereknek,

Signature FMCG – FMCG szektorban dolgozó szakembereknek,

Signature PR – kommunikációs szakembereknek,

Signature SME – kkv-szektorban dolgozó marketingszakembereknek,

Signature Hungary – magyar tulajdonú márkákon dolgozó szakembereknek szóló lista.

Egy lista mind felett

A listákra tehát csak ajánlások alapján lehet nevezni, ezeket az ajánlásokat egyrészt reklámügynökségi client service vezetőktől, másrészt ügyféloldali szereplőktől várják. Ajánlani bármilyen, magyarországi székhellyel vagy fióktelephellyel rendelkező gazdasági társaság kommunikációs, marketing- vagy kereskedelmi marketing osztályán dolgozó szakembert lehet. Fontos kritérium, hogy az adott gazdasági társaság többségi tevékenységének hazai célpiacra kell irányulnia.

A beérkező ajánlásokat folyamatosan ellenőrzik, majd minden validált jelölttel felveszik a kapcsolatot és formálisan is a jelölés elfogadását kérik tőlük. Ezután a jelöltnek a kritériumrendszerben megszabott információkkal együtt kell beadni a pályázatát, hogy elkezdődhessen a zsűrizés. A tematikus listák értékelése online történik, az adott lista szabályzatának megfelelően. A Signature 40 listát a tematikus listák legjobb pontjait elérő pályázókból összeállított kiemelt listaként maximum 40 fővel, személyes egyeztetés keretében dönti el a kuratórium.

Signature 40 listáról véglegesen döntő kuratórium a platform szakmai partnereiből, társszervezőkből, az M Lista kiemelt szakmai szereplőiből áll össze. Illetve az előző évi top 3 díjazottjai (a fő és tematikus listák esetében is) a kuratóriumban is kapnak helyet és formálhatják a listákat, de részt vesz még a végső döntésben a Kreatív, a Trade Magazin és a Marketing&Média és a Portfolio delegáltja is. Tehát a marketingszakma ügyfél- és szolgáltatói oldalának egyaránt megjelenik a véleménye.

A platform augusztus 23-ig várja a javaslatokat a www.signature40.hu oldalon keresztül, a jelöltek pedig augusztus 27-ig nevezhetnek.

A Signature 40 szponzora a Positive Adamsky. Támogatásának köszönhetően a lista a szereplők részletes bemutatásával exkluzív, nyomtatott formában, szakmailag is kurrens kiadványként jelenik majd meg a Marketing & Media októberi számában. Emellett a Kreatív, a Trade Magazin és a Portfolio.hu is készít majd beszámolókat. A platform társszervezője a Magyar Marketing Szövetség, amelynek éves rendezvényén, a szeptember 14-ei Marketing Summiton jelentik be a listák végeredményét.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...