- Hirdetés -

Tévés nézettség: a Forma-1 végzett az élen

|

A 18-49 és a 18-59 éveseknél a hétvégi Magyar Nagydíj volt a legnézettebb műsor. A teljes lakosságnál a Szerencsekerék vonzotta a legtöbb nézőt.

Az elmúlt héten minden fontos célcsoportnál a TV2 bizonyult piacvezetőnek. A 18-49 éveseknél és a főműsoridőben járt hozzájuk legközelebb az RTL (TV2: 9,9%, RTL: 9,3%). A 18-59 éveseknél már 1,4 százalékpontnyi előnye volt a TV2-nek (TV2: 11,2%, RTL: 9,8%). Az esti sávban és a teljes lakosságnál pedig – szokás szerint – egész nagy különbség látható a két csatorna között (TV2: 14,7%, RTL: 9,5%). Az egyes estéket külön nézve, a 18-49 éveseknél hétfőtől csütörtökig és vasárnap nyert a TV2. A péntek és a szombat az RTL-é volt. A 18-59 éveseknél csak a szombat estét nyerte meg az RTL, a teljes lakosságnál pedig hétfőtől vasárnapig minden nap behúzta a főműsoridőt a TV2.

A komplett csatornaportfóliók terén a TV2 Csoporté volt a mögöttünk álló hét. Itt is a 18-49 éveseknél és a főműsoridőben járt hozzájuk legközelebb az RTL Magyarország (TV2 Csoport: 22,5%, RTL Magyarország: 22%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 29. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,2 14,7 9,9
RTL 9,8 9,5 9,3

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 29. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,8 11,1 8,5
RTL 6,1 5,8 6,1

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,8 24,6 21,4
RTL Magyarország 18,9 16,5 18,6
MTVA 6,7 10,2 5,2
AMC Networks 5,5 5,2 5,7
Paramount Global 4,8 3,9 5,9
Network4 3,1 4,1 2,0
Warner Bros.Discovery 3,1 3,5 3,2
Antenna Entertainment Group 2,7 2,4 2,9

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 18,7% / 16,9% (19% / 16,7%)
Tények Plusz – 14,1% / 12,5% (12,7% / 11,8%)
Szerencsekerék – 14,2% / 12,6% (14% / 13%)
A hegyi doktor újra rendel – 8,5% / 6,6% (9,8% / 8,1%)

RTL
Híradó – 15,8% / 13,8% (16,7% / 15,2%)
Fókusz – 11,5% / 10,5% (12,1% / 11,3%)
Activity – 7,2% / 6,8% (8,4% / 8,5%)
A mi kis falunk – 10,1% / 9,8% (10,3% / 10,5%)

A heti átlagokat nézve a Tények az RTL Híradó előtt, a Tények Plusz pedig a Fókusz előtt végzett, a 18-49 és a 18-59 éveseknél is. Hétköznapokon a helyzet változatlan volt, azaz a Szerencsekerék annak ellenére is bőven a TV2 csatornaátlaga feletti eredményeket szállított, hogy már jó ideje csak ismétléseket adnak a vetélkedőből. A hegyi doktor viszont a kereskedelmi célcsoportoknál nem teljesít túl acélosan és a korábbi héthez képest még rontottak is. Egészen más a helyzet a teljes lakosságnál, ott szép eredményeket ér el a német sorozat (14,3% volt a heti átlaguk a teljes lakosságnál).

Az RTL-en kifutott az Activity, ahogy a fenti számokból látható, nagyon gyenge heti átlaggal búcsúztak. Aligha lesz ebből a műsorból újabb évad. Viszont A mi kis falunk még ismétlésként is egész szép közönségarányt hozott, a 18-49 és a 18-59 éveseknél nyerték is a műsorsávjukat.

A mindkét kereskedelmi célcsoportnál az M4 Sport vasárnapi Forma-1 közvetítése volt a hét legnézettebb műsora. A 18-49 éveseknél 202 ezer, a 18-59 éveseknél 334 ezer nézőt vonzott a Magyar Nagydíj. A teljes lakosságnál pedig a hét harmadik legnézettebbjének bizonyult 596 ezres nézőszámmal. Sőt, mindhárom célcsoportnál még a szombati Forma-1 időmérő is ott volt a top 10 műsor között.

A 18-49 és a 18-59 éveseknél a hét második legnézettebb műsora, a teljes lakosságnál pedig a legnézettebbje volt a Szerencsekerék, annak is a szerdai adása. A három célcsoportnál 151 ezer, 264 ezer és 700 ezer nézőt gyűjtött be a TV2 vetélkedője. Az RTL legnézettebb produkciója címmel a RTL Híradó büszkélkedhetett. A 18-49 éveseknél (123 ezer néző) és a teljes lakosságnál (515 ezer néző) a pénteki adás, a 18-59 éveseknél pedig a hétfői (202 ezer) Híradó érdekelte a legtöbb nézőt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 334 517 26,1
SZERENCSEKERÉK TV2 264 227 16,8
TÉNYEK TV2 237 951 21,1
TÉNYEK PLUSZ TV2 206 360 17,9
HÍRADÓ RTL 202 644 17,4
A MI KIS FALUNK RTL 175 190 11,4
FÓKUSZ RTL 166 025 12,9
FORMA-1 IDŐMÉRŐ EDZÉS M4 SPORT 155 055 15,8
A SORS ÚTVESZTŐI TV2 149 741 15,3
HEGYI DOKTOR – ÚJRA RENDEL TV2 147 929 8,7

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 700 366 20,5
TÉNYEK TV2 678 605 25,6
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 596 361 22,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 529 325 18,3
HÍRADÓ RTL 515 200 19,4
HEGYI DOKTOR – ÚJRA RENDEL TV2 497 574 14,9
A SORS ÚTVESZTŐI TV2 451 471 19,3
TESTVÉREK TV2 412 223 19,6
FÓKUSZ RTL 337 419 11,8
FORMA-1 IDŐMÉRŐ EDZÉS M4 SPORT 321 331 15,0

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 202 794 24,1
SZERENCSEKERÉK TV2 151 802 14,8
TÉNYEK TV2 144 809 19,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 126 662 16,2
HÍRADÓ RTL 123 014 16,0
A MI KIS FALUNK RTL 118 242 11,5
A SORS ÚTVESZTŐI TV2 103 888 15,4
BAYWATCH TV2 103 618 9,4
FÓKUSZ RTL 95 455 11,4
FORMA-1 IDŐMÉRŐ EDZÉS M4 SPORT 94 619 14,3

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...