A 18-49 és a 18-59 éveseknél a hétvégi Magyar Nagydíj volt a legnézettebb műsor. A teljes lakosságnál a Szerencsekerék vonzotta a legtöbb nézőt.
Az elmúlt héten minden fontos célcsoportnál a TV2 bizonyult piacvezetőnek. A 18-49 éveseknél és a főműsoridőben járt hozzájuk legközelebb az RTL (TV2: 9,9%, RTL: 9,3%). A 18-59 éveseknél már 1,4 százalékpontnyi előnye volt a TV2-nek (TV2: 11,2%, RTL: 9,8%). Az esti sávban és a teljes lakosságnál pedig – szokás szerint – egész nagy különbség látható a két csatorna között (TV2: 14,7%, RTL: 9,5%). Az egyes estéket külön nézve, a 18-49 éveseknél hétfőtől csütörtökig és vasárnap nyert a TV2. A péntek és a szombat az RTL-é volt. A 18-59 éveseknél csak a szombat estét nyerte meg az RTL, a teljes lakosságnál pedig hétfőtől vasárnapig minden nap behúzta a főműsoridőt a TV2.
A komplett csatornaportfóliók terén a TV2 Csoporté volt a mögöttünk álló hét. Itt is a 18-49 éveseknél és a főműsoridőben járt hozzájuk legközelebb az RTL Magyarország (TV2 Csoport: 22,5%, RTL Magyarország: 22%).
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 29. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 11,2 | 14,7 | 9,9 |
RTL | 9,8 | 9,5 | 9,3 |
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 29. hét – Teljes nap
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 8,8 | 11,1 | 8,5 |
RTL | 6,1 | 5,8 | 6,1 |
A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 Csoport | 22,8 | 24,6 | 21,4 |
RTL Magyarország | 18,9 | 16,5 | 18,6 |
MTVA | 6,7 | 10,2 | 5,2 |
AMC Networks | 5,5 | 5,2 | 5,7 |
Paramount Global | 4,8 | 3,9 | 5,9 |
Network4 | 3,1 | 4,1 | 2,0 |
Warner Bros.Discovery | 3,1 | 3,5 | 3,2 |
Antenna Entertainment Group | 2,7 | 2,4 | 2,9 |
Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)
TV2
Tények – 18,7% / 16,9% (19% / 16,7%)
Tények Plusz – 14,1% / 12,5% (12,7% / 11,8%)
Szerencsekerék – 14,2% / 12,6% (14% / 13%)
A hegyi doktor újra rendel – 8,5% / 6,6% (9,8% / 8,1%)
RTL
Híradó – 15,8% / 13,8% (16,7% / 15,2%)
Fókusz – 11,5% / 10,5% (12,1% / 11,3%)
Activity – 7,2% / 6,8% (8,4% / 8,5%)
A mi kis falunk – 10,1% / 9,8% (10,3% / 10,5%)
A heti átlagokat nézve a Tények az RTL Híradó előtt, a Tények Plusz pedig a Fókusz előtt végzett, a 18-49 és a 18-59 éveseknél is. Hétköznapokon a helyzet változatlan volt, azaz a Szerencsekerék annak ellenére is bőven a TV2 csatornaátlaga feletti eredményeket szállított, hogy már jó ideje csak ismétléseket adnak a vetélkedőből. A hegyi doktor viszont a kereskedelmi célcsoportoknál nem teljesít túl acélosan és a korábbi héthez képest még rontottak is. Egészen más a helyzet a teljes lakosságnál, ott szép eredményeket ér el a német sorozat (14,3% volt a heti átlaguk a teljes lakosságnál).
Az RTL-en kifutott az Activity, ahogy a fenti számokból látható, nagyon gyenge heti átlaggal búcsúztak. Aligha lesz ebből a műsorból újabb évad. Viszont A mi kis falunk még ismétlésként is egész szép közönségarányt hozott, a 18-49 és a 18-59 éveseknél nyerték is a műsorsávjukat.
A mindkét kereskedelmi célcsoportnál az M4 Sport vasárnapi Forma-1 közvetítése volt a hét legnézettebb műsora. A 18-49 éveseknél 202 ezer, a 18-59 éveseknél 334 ezer nézőt vonzott a Magyar Nagydíj. A teljes lakosságnál pedig a hét harmadik legnézettebbjének bizonyult 596 ezres nézőszámmal. Sőt, mindhárom célcsoportnál még a szombati Forma-1 időmérő is ott volt a top 10 műsor között.
A 18-49 és a 18-59 éveseknél a hét második legnézettebb műsora, a teljes lakosságnál pedig a legnézettebbje volt a Szerencsekerék, annak is a szerdai adása. A három célcsoportnál 151 ezer, 264 ezer és 700 ezer nézőt gyűjtött be a TV2 vetélkedője. Az RTL legnézettebb produkciója címmel a RTL Híradó büszkélkedhetett. A 18-49 éveseknél (123 ezer néző) és a teljes lakosságnál (515 ezer néző) a pénteki adás, a 18-59 éveseknél pedig a hétfői (202 ezer) Híradó érdekelte a legtöbb nézőt.
A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
FORMA-1 FUTAM | M4 SPORT | 334 517 | 26,1 |
SZERENCSEKERÉK | TV2 | 264 227 | 16,8 |
TÉNYEK | TV2 | 237 951 | 21,1 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 206 360 | 17,9 |
HÍRADÓ | RTL | 202 644 | 17,4 |
A MI KIS FALUNK | RTL | 175 190 | 11,4 |
FÓKUSZ | RTL | 166 025 | 12,9 |
FORMA-1 IDŐMÉRŐ EDZÉS | M4 SPORT | 155 055 | 15,8 |
A SORS ÚTVESZTŐI | TV2 | 149 741 | 15,3 |
HEGYI DOKTOR – ÚJRA RENDEL | TV2 | 147 929 | 8,7 |
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
SZERENCSEKERÉK | TV2 | 700 366 | 20,5 |
TÉNYEK | TV2 | 678 605 | 25,6 |
FORMA-1 FUTAM | M4 SPORT | 596 361 | 22,6 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 529 325 | 18,3 |
HÍRADÓ | RTL | 515 200 | 19,4 |
HEGYI DOKTOR – ÚJRA RENDEL | TV2 | 497 574 | 14,9 |
A SORS ÚTVESZTŐI | TV2 | 451 471 | 19,3 |
TESTVÉREK | TV2 | 412 223 | 19,6 |
FÓKUSZ | RTL | 337 419 | 11,8 |
FORMA-1 IDŐMÉRŐ EDZÉS | M4 SPORT | 321 331 | 15,0 |
A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
FORMA-1 FUTAM | M4 SPORT | 202 794 | 24,1 |
SZERENCSEKERÉK | TV2 | 151 802 | 14,8 |
TÉNYEK | TV2 | 144 809 | 19,6 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 126 662 | 16,2 |
HÍRADÓ | RTL | 123 014 | 16,0 |
A MI KIS FALUNK | RTL | 118 242 | 11,5 |
A SORS ÚTVESZTŐI | TV2 | 103 888 | 15,4 |
BAYWATCH | TV2 | 103 618 | 9,4 |
FÓKUSZ | RTL | 95 455 | 11,4 |
FORMA-1 IDŐMÉRŐ EDZÉS | M4 SPORT | 94 619 | 14,3 |
Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.
Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.
Adat: Live+As Live
Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás