Utazás és szabadidő kategóriában ezüst díjat nyert a világ első, állandó Robert Capa életmű kiállításához készült kampány a New York Festivals reklámdíján. A Robert Capa Kortárs Fotográfiai Központ egyedülálló tárlatához az Innocean Berlin kreatív ügynökség készített videósorozatot, mely a mesterséges intelligencia és az emberi látásmód közötti különbségre hívja fel a figyelmet.
„A gépek nem úgy látják a világot, mint az emberek” - ez a fő üzenete az Innocean Berlin kreatív ügynökség kampányának, mely a Robert Capa által készített fényképeket állítja szembe a mesterséges intelligencia által vezérelt képgenerátorok által készített fotókkal úgy, hogy bemutatja mi születik abból, ha azokba az eredeti fénykép leírását táplálják. Az ügynökség vezetője, Ricardo Wolff rajong Robert Capa munkásságáért. Többször is járt a Robert Capa Kortárs Fotográfiai Központban, és megkereste az intézményt azzal, hogy szívesen felépítenének számunkra egy kampányt.
Robert Capa, a tudósító címmel júniusban nyílt meg a világ első, állandó Robert Capa életmű-kiállítása az idén 10 éves Robert Capa Kortárs Fotográfiai Központ új, 500 nm-es kiállítóterében. A Magyar Állam 2008-ban vásárolta meg a Master’s Set III (Mestergyűjtemény) sorozatot, amely 937 darab a kilencvenes években készült nagyítást tartalmaz. Ezzel New York és Tokió mellett Budapest vált a Capa-hagyaték legfontosabb őrzőjévé. Az egyedülálló tárlat a sorozatból 138 – köztük számos ikonikussá vált – fényképet bemutatva a fotográfus életének fontosabb állomásait tárja a látogató elé, az életmű által meghatározott témák szerinti feldolgozásban. Robert Capa munkássága azért fontos, mert képeivel és hozzáállásával mély hatást gyakorolt a közönségre, örökre megváltoztatta a fotóriporteri szakma normáit és hozzájárult a történelem megértéséhez és az emlékezéshez.