- Hirdetés -

Egy év múlva olimpia – exkluzív tartalmakkal indul a visszaszámlálás

|

A Warner Bros. Discovery Sports Europe július 26-án debütáló exkluzív és eredeti tartalmakkal kezdi meg a 2024-es párizsi olimpiai játékokig kezdetéig tartó egyéves visszaszámlálást.

A FIFA-bajnok Thierry Henry a narrátor szerepében mutatkozik be a Paris, La Vie Sportive című új dokumentumfilmben, amely a város sporttörténetének 100 évét mutatja be. A brit történelem leggyorsabb női versenyzője, Dina Asher-Smith olimpiai nagyköveti szerepet vállal. Kezdetét veszi a One Year to Dream marketingkampány, és bemutatkozik a Párizs 2024 egyedi logója.

Közel hat évvel azután, hogy Franciaország fővárosa elnyerte az olimpiai játékok megrendezésének jogát, egyre nagyobb lendületet vesz a Road to Paris 2024: a Warner Bros. Discovery (WBD) felületein Európa-szerte új, exkluzív és eredeti tartalmak mutatkoznak be a „Hátralévő idő: egy év” mérföldkő alkalmából.

2023. július 26-án a WBD egész estét kitöltő műsort sugároz Európa-szerte, amely a visszaszámlálás kezdetét ünnepli a 2012-es londoni játékok óta Európába most először visszatérő olimpia kezdetéig. A műsor alapköve a lenyűgöző új dokumentumfilm, a Paris, La Vie Sportive premiere lesz, amely felidézi Párizs régre visszanyúló, egyedülálló kapcsolatát a sporttal a városban megrendezett 1924-es olimpiai játékok óta eltelt 100 év során.

Sportlegendák a Paris, La Vie Sportive-ban

A két hatvanperces epizódból álló dokumentumfilm narrátora a francia, angol és spanyol nyelvű verziókban az 1998-as FIFA-világbajnokság és a 2000-es Labdarúgó-Európa-bajnokság legendás bajnoka, Thierry Henry lesz. Az északi országokban és Hollandiában a nézők szintén angol nyelven élvezhetik a film első adását július 26-án, Európa más részein pedig a helyi nyelveken szinkronizált változatok kerülnek adásba.

A filmben a sport és Párizs kapcsolatát vizsgáló interjúkat is lehet majd látni a különböző olimpiai sportágak legkiválóbb versenyzőivel. Köztük lesznek Henry világbajnok és Európa-bajnok csapattársai, Emmanuel Petit és Marcel Desailly, olyan teniszlegendák, mint a férfi egyesben hétszeres Grand Slam-győztes Mats Wilander és az utolsó francia, aki megnyerte a Roland-Garros egyéni bajnoki címét, Yannick Noah, valamint a Tour de France rekordot döntő, ötszörös győztese, Eddy Merckx.

A Paris, La Vie Sportive és az olimpiai játékok kapcsán Thierry Henry a következőket mondta: „Amikor egy nagy eseményre vagy versenyre kerül sor a hazánkban, az elsősorban örömet okoz az embereknek, de egyben vágyat is arra, hogy ők maguk is sportoljanak. A sport révén Párizs képes volt újra felállni, elkezdeni lélegezni, és meglátni a fényt az alagút végén. Szerintem ez nagyon fontos. Ez az, amit az olimpiai játékok jelentenek: a remény. Párizsról mindig a stílus, az elegancia, a divat és az ételek jutnak eszünkbe. Az ellenálló képesség nincs mindig jelen, de a sport révén elérhető. Ezt remélhetőleg önök is látják, és mindezt a dokumentumfilm is jól bemutatja.”

Scott Young, a Warner Bros. Discovery Sports Europe tartalomért és gyártásért felelős igazgatója elmondta: „Ez nagy jelentőségű esemény számunkra, de nem a jövő év 17 napjáról van szó, hanem 12 hónapról, és arról, hogy hogyan töltjük ki a csodálatos műsortervet mostantól egészen a párizsi olimpia kezdetéig. Arról, hogy utazásra visszük az embereket, és az olimpiai játékok során vállalt feladatunkról, hogy elmeséljük a sportolók történeteit. Ha valaki szereti a játékokat, minden egyes sportág minden egyes percét láthatja: 20 nyelven közvetítünk Európa közel 50 piacán, ahol elérhető a szolgáltatásunk. Tudjuk, hogy a játékok négyévente új sportrajongókat vonzanak: olyan magával ragadó élményt fogunk nyújtani számukra, amilyet senki más, és alig várjuk, hogy egészen a 365 nap múlva kezdődő párizsi megnyitóünnepségig fokozzuk a lelkesedést.”

A Paris, La Vie Sportive július 26-án este tartandó premierjének előfutáraként a Eurosport műsorvezetője, Radzi Chinyanganya különleges műsort mutat be One Year to Dream címmel: ennek során felkeresi Párizs néhány ikonikus nevezetességét, ahol különleges vendégekkel készít interjút. Köztük lesz Tony Estanguet, a Párizs 2024 elnöke, Teddy Riner ötszörös olimpiai érmes judós, Matthias Dandois kilencszeres BMX-világbajnok és Ysaora Thibus olimpiai érmes vívó. A Eurosporton sugárzott esti műsorfolyamot sportolói profilok színesítik majd a Bridgestone által szponzorált új sorozat, a The Olympian révén.

A WBD a ‘Road to Paris 2024’ keretében további rövid és hosszú formátumú műsorokat tesz majd közzé, hogy fenntartsa a rajongók lelkesedését, miközben egyre közeledik a világ legnagyobb show-ja. A közeljövő kiemelt műsorai közé tartozik a The Super Six című többrészes sorozat, amely hat különböző hátterű sportoló álmait követi nyomon, akik a párizsi aranyéremért készülnek megküzdeni a rájuk váró kihívásokkal szembenézve. A sorozattal kapcsolatos további részleteket 2024-ben teszik közzé, az Athletes to Watch című, 25 epizódból álló vadonatúj sorozattal kapcsolatos információkkal együtt.

Megkezdődik a One Year to Dream kampány

Július 26-án a WBD új, szecessziós ihletésű „Párizs 2024”-logójának bemutatása mellett egyhetes marketingkampány veszi kezdetét, amely autentikus párizsi hangulatot idéz, és kiegészíti a közvetített műsorokat. A ‘One Year to Dream’ kampány Párizs szívét ragadja meg a helyi sportklubokhoz kötődő párizsi fiatalok nézőpontjából, akik egy rövidfilmsorozat keretében mesélnek a szülővárosukban rendezett játékok iránti szenvedélyükről.

Dina Asher-Smith új Párizs 2024-es nagykövetként csatlakozik a WBD Sportshoz

Nagy-Britannia csapatának versenyzője, Dina Asher-Smith már két olimpiai éremmel büszkélkedhet, és jövőre Párizsban is az aranyéremért száll harcba. Nagy-Britannia történetének leggyorsabb női 100 és 200 méteres síkfutója olimpiai nagykövetként csatlakozik a Warner Bros. Discoveryhez a 2024-es párizsi olimpiai játékokat megelőző várakozás idején, hogy segítsen népszerűsíteni a közvetítések hírét és fokozni az irántuk való lelkesedést. Emellett a játékokat felvezető időszakban is megjelenik majd egy 2024-től sugárzott új, eredeti műsorban, hogy bemutassa saját, a 2024-es párizsi olimpiáig vezető útját.

Dina Asher-Smith elmondta: „Az lesz az új feladatom, hogy mindenkinek elmondjam, milyen hihetetlen lesz Párizs, és hogy arra ösztönözzem az embereket, hogy figyeljék a játékokat a discovery+-on és a különböző csatornákon keresztül. Ehhez pozitív hatású, jó nagykövetnek kell lennem, olyasvalakinek, akivel a Warner Bros. Discovery számára büszkeséget jelent a közös munka. Emellett pedig tényleg be kell hoznom azt az energiát és lelkesedést, ami nemcsak a vállalatot, hanem a nézőket és az otthon maradókat is igazán fellelkesíti az olimpia iránt.”

Első olimpiai közvetítése, a 2018-as játékok óta a WBD továbbra is rekordszámú közönséget vonz Európa-szerte minden felületén, ami fényes bizonyítéka az innovatív megközelítésű történetmesélésnek, amely a nyári és téli olimpiákat megelőző időszakban egész éven át tart.

A WBD nemrég arról számolt be, hogy a 2022-es pekingi téli olimpiai játékok alatt korábban soha nem látott mennyiségű, összesen egymilliárd percet közvetítettek a discovery+-on és a Eurosport alkalmazáson keresztül, és az új digitális előfizetők száma 50%-kal meghaladta az előző téli játékok alatt regisztráltakét. A 2020-as tokiói olimpiai játékok idején több mint 372 millió európai néző követte a 2020-as tokiói olimpiai játékokat a WBD csatornáján és platformjain, illetve 45 szerződéses partnerén keresztül, az olimpiai közvetítések minél szélesebb közönséghez való eljuttatását célzó stratégia részeként.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...