A JYSK folyamatosan újítja meg hazai áruházait: július 26-án a dunaharaszti üzletük is megfiatalodva, még több inspirációt kínálva nyílt meg újra. A közel ezer négyzetméteres áruház immár a JYSK legmodernebb, 3.0-ás koncepciójának megfelelve várja a vásárlókat. Az áruház újranyitásához egy jótékonysági akció is kapcsolódott, a JYSK a Szigetszentmiklósi Nagycsaládosok Egyesületét támogatta 500 ezer forint értékű vásárlási utalvánnyal.
Az új áruházak nyitása mellett a meglévő üzleteit is folyamatosan átépíti a JYSK a 3.0-ás koncepció szerint, ez azt jelenti, hogy 2024 év végéig világszerte a vállalat minden áruháza megújul, Magyarországon pedig 2023. augusztus végéig összesen 67 áruház üzemel majd az új koncepciónak megfelelően.
Alvásstúdió és energiahatékonyság
Július 26-án, Dunaharasztiban nyílt meg a következő átalakított áruház. A 3.0-ás koncepció jegyében az áruház új világítást kapott és egyszerűbbé vált a sorok közötti navigáció. A bútorok közötti eligazodást 3 bemutató-szoba segíti, amelyek a szezonhoz illően a kerti bútorokat mutatják be. Így két kinti ülőgarnitúra kiállítás, valamint egy nagyobb kerti ülőgarnitúra és étkezőasztal, székek találhatóak a szobákban. Az alvás szakértőjeként azonban a JYSK külön matrac-stúdiót is kínál, ahol a vásárlók otthonos környezetben nem csupán tanácsokat kapnak, de ki is próbálhatják a termékeket. A dekorációs kellékek és kiegészítők pedig még nagyobb területet kaptak, ahol szezonálisan frissülő, az aktuális trendeket követő termékek széles választékát találják.
A munkálatok során kiemelt figyelmet fordítottak az energiahatékonyságra, így például az izzókat LED-ekre cserélték, a szociális helyiségekbe pedig mozgásérzékelőt szereltek. Az új koncepció jegyében az üzletekben a világítás szakaszolt, 3 ütemben lehet felkapcsolni, amelynek köszönhetően kevesebb fény mellett is nagyszerű vásárlási élmény nyújtható, miközben az áruházak világításának energiafogyasztása legalább 25 százalékkal csökkenthető.
Családokhoz kerül a támogatás
„A JYSK-nél hagyománya van annak, hogy az áruháznyitásokat vagy újranyitásokat valamilyen jótékonysági akció kíséri. Külön büszkeség a számunkra, hogy ez az igény általában a dolgozóinktól jön. Skandináv gyökerű lakberendezési áruházláncként az otthonteremtés, a lakó- és közvetlen környezetünk kényelme, biztonsága áll tevékenységünk fókuszában. Folyamatosan keressük a támogatási lehetőségeket a helyi, regionális és országos szervezetekkel, és igyekszünk ezen törekvésükben segíteni őket. A mostani adományozásban a Sharity segített minket, akik a felületet biztosították ahhoz, hogy megtaláljuk egymást ezekkel a szervezetekkel” – mondta Csernák Ferenc áruházvezető.
A jótékonysági felhívásra 10 pályázat érkezett be, a nyertes kiválasztásában pedig bárki részt vehetett a Sharity felületén, egy online szavazással. A győztes a Szigetszentmiklósi Nagycsaládosok Egyesülete lett. A szervezet a nyeremény egy részét az egyesület tagcsaládjainak ajánlja fel, de az egyesület székhelyére is terveznek új bútorokat venni, továbbá melegétel-osztáshoz is felhasználják majd az utalvány összegéből megvehető kellékeket.
A JYSK-nél júliusban a Dunaharasztiban található áruház mellett a gyulai és a paksi egység is megújult a 3.0-ás koncepció jegyében. A dán üzletlánc jelenleg 92 áruházat üzemeltet országszerte, a 2023. augusztus végéig tartó üzleti évben 4 új üzlet nyílik, további 7-et átépítenek.