A márkák elsősorban élményekkel tudják elérni a fiatalokat

Idén is folytatja a felelős alkoholfogyasztásra felhívó kampányát a Sziget Fesztiválon a Diageo, amely ezúttal saját prémium bárral is jelentkezik a Mainstage VIP-ben – mondta el Ábrahám Gergely. A társaság kelet-európai vállalati kapcsolatokért felelős igazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról is, hogy miért érezték úgy, hogy szponzorként is meg kell jelenni a fesztiválon és milyen koncerteket hallgat majd meg.

- Milyen jelenléttel készültök az idei Szigetre? Mennyiben lesz ez más mint a korábbiak?

- Idén még látványosabb megjelenésünk lesz a Sziget Beachen, ahol 2023-ban is névadó szponzorok vagyunk a Tanqueray-jel. A portfóliónk is bővült, idén minden bárban listázva lesz a Magyarországon még nem elérhető alkoholmentes Tanqueray 0.0, bemutatkozik a Sziget Beachen a Tanqueray Rangpur, és most először lesz egy saját prémium bárunk a Mainstage VIP-ben („The Residence”), ahol JW és Zacapa alapú koktélokat szolgálunk fel. Idén tovább folytatjuk az együttműködést a Szigettel a felelős alkoholfogyasztás népszerűsítése terén is. Ennek keretében részben folytatjuk a DRINKiQ alkoholedukációs platformhoz kapcsolódó tavalyi aktivitásainkat: felelős alkoholfogyasztásra felhívó üzenetek összesen 150 ezer visszaváltható poháron, Sziget Túlélési Kalauz, DRINKiQ kvíz, a fesztivállátogatók felelős üzenetekkel történő elérése a Sziget hírleveleiben és közösségi média felületein. Az idei újítások közé tartozik a DRINKiQ vízpontok kialakítása, ahol a fesztivállátogatók ingyenesen tölthetik fel vízzel kulacsaikat miközben felhívjuk a figyelmüket a hidratálás fontosságára. Ezen kívül a DRINKiQ ott lesz a Sziget Expressen is, amellyel idén is mintegy 1500 fesztiválozó utazik Hollandiából Magyarországra és vissza.

- Hányadik alkalommal vagytok ott?

- Idei a második évünk a Szigeten.

- Mit vártok? Milyen lesz az idő? Mennyien lesznek?

- Bízunk abban, hogy legalább annyi fesztivállátogatót elérünk, mint tavaly.

- Miért pont a Sziget?

- A régió legnagyobb fesztiválját nem hagyhatjuk figyelmen kívül, ráadásul az esemény – különösen a Sziget Beach – vibe-ja tökéletesen illik a Tanqueray „Live Magnificently” („Éld meg a lenyűgöző pillanatokat”) platformjához. A DRINKiQ jelenlét pedig szintén nagy jelentőséggel bír egy olyan rendezvényen, amelyet naponta több tíz ezren látogatnak

- Hogyan hozza vissza ez a megjelenés a befektetett pénzt? Gondolom nem keveset fizettek a jelenlétért cserébe.

- A gin az egyik legdinamikusabban növekvő kategória Magyarországon, és a Sziget hivatalos gin partnereként aktiválhatjuk a Tanqueray-t nem csak a fesztiválon, de a boltokban és bárokban is. A márkák ma elsősorban élményekkel tudják elérni a fiatal generációt, pozitív asszociációk keletkeznek, amikor egy látogató Tanqueray & Tonic-kal a kezében éli meg élete koncertjét.

- Mikor lesztek elégedettek?

- Reméljük, a Tanqueray, és a márkahelyszíneink legalább annyira népszerűek lesznek, mint tavaly.

- Mikor nem lesztek elégedettek?

- Egy esetleges rossz / esős időjárás negatív hatással lehet az eladásokra, és ez hatványozottan igaz a Tanqueray Beach-re. Bízunk abban, hogy a szervezők gondoskodnak a jó időjárásról ez nem következik be.

- Hány napot fogsz Te személy szerint kint tölteni a Fesztiválon?

- Várhatóan 2-3 napot.

- Melyik koncertet nem fogod biztosan kihagyni?

- David Guetta koncertjét biztosan nem hagyom ki, de ezen kívül jó lenne meghallgatni Macklemore-t is.

- Mi a kedvenc fesztivál italod?

- Idén a Tanqueray Rangpur & Tonic-ot és az alkoholmentes Tanqueray 0.0-t érdemes kipróbálni, a VIP-ban pedig a „Guatemala Highball”-t.