- Hirdetés -

Ismétlések a legnézettebb tévéműsorok

|

Két célcsoportnál is egy-egy ismétlés volt a múlt hét legnézettebb műsora. A fiatalabb korosztályoknál szoros a főműsoridős verseny az RTL és a TV2 között, mindenhol máshol a TV2 vezet.

Főműsoridőben a 18-49 és a 18-59 éveseknél egész hasonlóan teljesített múlt héten az RTL és a TV2. Az esti sávban és a 18-49 éveseknél az RTL nyert (RTL: 10%, TV2: 9,8%), a 18-59 éveseknél pedig a TV2 ért el magasabb közönségarányt (TV2: 10,8%, RTL: 10,3%). De ahogy látható, mindössze 0,2, illetve 0,5 százalékponton múlt a vezető hely. Külön az egyes estéket nézve a 18-49 éveseknél az RTL nyerte a keddet, szerdát, szombaton, a TV2-é volt a hétfő, csütörtök, péntek, vasárnap. A 18-59 éveseknél a kedd és a vasárnap kivételével minden estét a TV2 nyert. A többi bontásban, tehát az esti sávban a teljes lakosságnál, továbbá teljes napot nézve minden főbb célcsoportnál (18-49, 18-59, 4+) a TV2 vezetett, méghozzá jelentősebb előnnyel.

A teljes csatornakompániák terén a célcsoportok többségében a TV2 Csoport végzett az élen. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben viszont eléjük avászkodott az RTL Magyarország, miután 21,7 százalékos share-t hoztak össze a TV2 Csoport 20,9 százalékával szemben.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 31. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,8 13,7 9,8
RTL 10,3 9,3 10

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 31. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,7 10,9 8,5
RTL 6,4 5,7 6,3

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 21,6 24,0 20,0
RTL Magyarország 18,3 16,0 18,1
MTVA 5,5 9,1 4,5
AMC Networks 5,4 5,5 5,5
Paramount Global 4,6 4,0 5,6
Network4 3,6 4,5 2,4
Antenna Entertainment Group 3,1 2,6 3,3
Warner Bros.Discovery 2,9 3,4 2,9

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 18,3% / 15,4% (17,9% / 15,8%)
Tények Plusz – 14,3% / 12,8% (13,7% / 12,6%)
Szerencsekerék – 13,6% / 12,4% (13,5% / 11,8%)
Drágám, add az életed – 6,7% / 6,5% (korábbi héten A hegyi doktor újra rendel: 8,4% / 6,4%)

RTL
Híradó – 17,7% / 15,8% (16,9% / 15,1%)
Fókusz – 11,4% / 11% (11,3% / 10,1%)
Celebrandi – 9% / 9,4% (9,3% / 9,1%)
A mi kis falunk – 11,2% / 11,5% (12,3% / 12,7%)

Az RTL Híradó a 18-49 éveseknél, a Tények a 18-59 éveseknél ért el jobb heti átlagot, de egyik összevetésben sem volt közöttük nagy a differencia. A TV2-n a Szerencsekerék továbbra is él és virul, annak ellenére, hogy ismétléseket adnak. A TV2-s vetélkedő nyerte is a sávját az RTL-es Celebrandival szemben. Utóbbi egyébként nem maradt el sokkal a 18-49-es főműsoridős csatornaátlagtól (10%), jobban is teljesített, mint korábban ebben az időpontban az Activity.

Ami a TV2-nek a Szerencsekerék, az az RTL-nek A mi kis falunk, azaz a sorozat ismétlésként is magas közönségarányokat produkál a kereskedelmi célcsoportnál. Azért nem minden ismétlés teljesít ilyen szépen, a TV2 a kifutó Hegyi doktort a Drágám, add az életed korábbi adásaival pótolta és ahogy a fentiekből látszik, ez nem különösebben csigázta fel a nézőket.

A három heti nézettségi toplistát három különböző műsor vezeti. A 18-49 évesek körében a keddi A mi kis falunk bizonyult a legnézettebbnek (150 ezer néző). A 18-59 éveseknél a vasárnapi RTL Híradó volt az éllovas (273 ezer néző). A teljes lakosságnál pedig a Szerencsekerék pénteki adása vonzotta a legtöbb nézőt, szám szerint 690 ezret.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
HÍRADÓ RTL 273 878 16,6
TÉNYEK TV2 250 721 15,3
SZERENCSEKERÉK TV2 237 980 15,6
A MI KIS FALUNK RTL 222 589 13,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 206 059 17,3
FÓKUSZ RTL 177 865 12,0
CELEBRANDI RTL 175 261 10,0
A MÚMIA TV2 157 234 8,3
COBRA 11 RTL 154 423 8,6
SZEMFÉNYVESZTŐK RTL 131 983 6,9

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 690 020 20,1
TÉNYEK TV2 677 926 24,0
HÍRADÓ RTL 610 765 17,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 542 315 19,2
TESTVÉREK TV2 404 130 20,4
AZ ARANYIFJÚ TV2 391 991 18,9
A MI KIS FALUNK RTL 350 980 11,3
FÓKUSZ RTL 340 166 10,3
COBRA 11 RTL 332 143 8,8
DRAGAM ADD AZ ÉLETED! TV2 296 177 9,4

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
A MI KIS FALUNK RTL 150 949 13,0
HÍRADÓ RTL 147 888 13,4
TÉNYEK TV2 146 185 13,3
SZERENCSEKERÉK TV2 141 259 14,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 119 064 15,2
CELEBRANDI RTL 118 336 10,1
FÓKUSZ RTL 114 733 11,8
A MÚMIA TV2 113 799 8,9
SZEMFÉNYVESZTŐK RTL 85 963 6,5
AZ ARANYIFJÚ TV2 83 377 14,0

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...