Két célcsoportnál is egy-egy ismétlés volt a múlt hét legnézettebb műsora. A fiatalabb korosztályoknál szoros a főműsoridős verseny az RTL és a TV2 között, mindenhol máshol a TV2 vezet.
Főműsoridőben a 18-49 és a 18-59 éveseknél egész hasonlóan teljesített múlt héten az RTL és a TV2. Az esti sávban és a 18-49 éveseknél az RTL nyert (RTL: 10%, TV2: 9,8%), a 18-59 éveseknél pedig a TV2 ért el magasabb közönségarányt (TV2: 10,8%, RTL: 10,3%). De ahogy látható, mindössze 0,2, illetve 0,5 százalékponton múlt a vezető hely. Külön az egyes estéket nézve a 18-49 éveseknél az RTL nyerte a keddet, szerdát, szombaton, a TV2-é volt a hétfő, csütörtök, péntek, vasárnap. A 18-59 éveseknél a kedd és a vasárnap kivételével minden estét a TV2 nyert. A többi bontásban, tehát az esti sávban a teljes lakosságnál, továbbá teljes napot nézve minden főbb célcsoportnál (18-49, 18-59, 4+) a TV2 vezetett, méghozzá jelentősebb előnnyel.
A teljes csatornakompániák terén a célcsoportok többségében a TV2 Csoport végzett az élen. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben viszont eléjük avászkodott az RTL Magyarország, miután 21,7 százalékos share-t hoztak össze a TV2 Csoport 20,9 százalékával szemben.
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 31. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 10,8 | 13,7 | 9,8 |
RTL | 10,3 | 9,3 | 10 |
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 31. hét – Teljes nap
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 8,7 | 10,9 | 8,5 |
RTL | 6,4 | 5,7 | 6,3 |
A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 Csoport | 21,6 | 24,0 | 20,0 |
RTL Magyarország | 18,3 | 16,0 | 18,1 |
MTVA | 5,5 | 9,1 | 4,5 |
AMC Networks | 5,4 | 5,5 | 5,5 |
Paramount Global | 4,6 | 4,0 | 5,6 |
Network4 | 3,6 | 4,5 | 2,4 |
Antenna Entertainment Group | 3,1 | 2,6 | 3,3 |
Warner Bros.Discovery | 2,9 | 3,4 | 2,9 |
Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)
TV2
Tények – 18,3% / 15,4% (17,9% / 15,8%)
Tények Plusz – 14,3% / 12,8% (13,7% / 12,6%)
Szerencsekerék – 13,6% / 12,4% (13,5% / 11,8%)
Drágám, add az életed – 6,7% / 6,5% (korábbi héten A hegyi doktor újra rendel: 8,4% / 6,4%)
RTL
Híradó – 17,7% / 15,8% (16,9% / 15,1%)
Fókusz – 11,4% / 11% (11,3% / 10,1%)
Celebrandi – 9% / 9,4% (9,3% / 9,1%)
A mi kis falunk – 11,2% / 11,5% (12,3% / 12,7%)
Az RTL Híradó a 18-49 éveseknél, a Tények a 18-59 éveseknél ért el jobb heti átlagot, de egyik összevetésben sem volt közöttük nagy a differencia. A TV2-n a Szerencsekerék továbbra is él és virul, annak ellenére, hogy ismétléseket adnak. A TV2-s vetélkedő nyerte is a sávját az RTL-es Celebrandival szemben. Utóbbi egyébként nem maradt el sokkal a 18-49-es főműsoridős csatornaátlagtól (10%), jobban is teljesített, mint korábban ebben az időpontban az Activity.
Ami a TV2-nek a Szerencsekerék, az az RTL-nek A mi kis falunk, azaz a sorozat ismétlésként is magas közönségarányokat produkál a kereskedelmi célcsoportnál. Azért nem minden ismétlés teljesít ilyen szépen, a TV2 a kifutó Hegyi doktort a Drágám, add az életed korábbi adásaival pótolta és ahogy a fentiekből látszik, ez nem különösebben csigázta fel a nézőket.
A három heti nézettségi toplistát három különböző műsor vezeti. A 18-49 évesek körében a keddi A mi kis falunk bizonyult a legnézettebbnek (150 ezer néző). A 18-59 éveseknél a vasárnapi RTL Híradó volt az éllovas (273 ezer néző). A teljes lakosságnál pedig a Szerencsekerék pénteki adása vonzotta a legtöbb nézőt, szám szerint 690 ezret.
A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
HÍRADÓ | RTL | 273 878 | 16,6 |
TÉNYEK | TV2 | 250 721 | 15,3 |
SZERENCSEKERÉK | TV2 | 237 980 | 15,6 |
A MI KIS FALUNK | RTL | 222 589 | 13,5 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 206 059 | 17,3 |
FÓKUSZ | RTL | 177 865 | 12,0 |
CELEBRANDI | RTL | 175 261 | 10,0 |
A MÚMIA | TV2 | 157 234 | 8,3 |
COBRA 11 | RTL | 154 423 | 8,6 |
SZEMFÉNYVESZTŐK | RTL | 131 983 | 6,9 |
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
SZERENCSEKERÉK | TV2 | 690 020 | 20,1 |
TÉNYEK | TV2 | 677 926 | 24,0 |
HÍRADÓ | RTL | 610 765 | 17,8 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 542 315 | 19,2 |
TESTVÉREK | TV2 | 404 130 | 20,4 |
AZ ARANYIFJÚ | TV2 | 391 991 | 18,9 |
A MI KIS FALUNK | RTL | 350 980 | 11,3 |
FÓKUSZ | RTL | 340 166 | 10,3 |
COBRA 11 | RTL | 332 143 | 8,8 |
DRAGAM ADD AZ ÉLETED! | TV2 | 296 177 | 9,4 |
A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
A MI KIS FALUNK | RTL | 150 949 | 13,0 |
HÍRADÓ | RTL | 147 888 | 13,4 |
TÉNYEK | TV2 | 146 185 | 13,3 |
SZERENCSEKERÉK | TV2 | 141 259 | 14,3 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 119 064 | 15,2 |
CELEBRANDI | RTL | 118 336 | 10,1 |
FÓKUSZ | RTL | 114 733 | 11,8 |
A MÚMIA | TV2 | 113 799 | 8,9 |
SZEMFÉNYVESZTŐK | RTL | 85 963 | 6,5 |
AZ ARANYIFJÚ | TV2 | 83 377 | 14,0 |
Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.
Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.
Adat: Live+As Live
Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás