Ismétlések a legnézettebb tévéműsorok

Mi kis falunk 2023. május 6.

Két célcsoportnál is egy-egy ismétlés volt a múlt hét legnézettebb műsora. A fiatalabb korosztályoknál szoros a főműsoridős verseny az RTL és a TV2 között, mindenhol máshol a TV2 vezet.

Főműsoridőben a 18-49 és a 18-59 éveseknél egész hasonlóan teljesített múlt héten az RTL és a TV2. Az esti sávban és a 18-49 éveseknél az RTL nyert (RTL: 10%, TV2: 9,8%), a 18-59 éveseknél pedig a TV2 ért el magasabb közönségarányt (TV2: 10,8%, RTL: 10,3%). De ahogy látható, mindössze 0,2, illetve 0,5 százalékponton múlt a vezető hely. Külön az egyes estéket nézve a 18-49 éveseknél az RTL nyerte a keddet, szerdát, szombaton, a TV2-é volt a hétfő, csütörtök, péntek, vasárnap. A 18-59 éveseknél a kedd és a vasárnap kivételével minden estét a TV2 nyert. A többi bontásban, tehát az esti sávban a teljes lakosságnál, továbbá teljes napot nézve minden főbb célcsoportnál (18-49, 18-59, 4+) a TV2 vezetett, méghozzá jelentősebb előnnyel.

A teljes csatornakompániák terén a célcsoportok többségében a TV2 Csoport végzett az élen. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben viszont eléjük avászkodott az RTL Magyarország, miután 21,7 százalékos share-t hoztak össze a TV2 Csoport 20,9 százalékával szemben.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 31. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,8 13,7 9,8
RTL 10,3 9,3 10

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 31. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,7 10,9 8,5
RTL 6,4 5,7 6,3

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 21,6 24,0 20,0
RTL Magyarország 18,3 16,0 18,1
MTVA 5,5 9,1 4,5
AMC Networks 5,4 5,5 5,5
Paramount Global 4,6 4,0 5,6
Network4 3,6 4,5 2,4
Antenna Entertainment Group 3,1 2,6 3,3
Warner Bros.Discovery 2,9 3,4 2,9

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 18,3% / 15,4% (17,9% / 15,8%)
Tények Plusz – 14,3% / 12,8% (13,7% / 12,6%)
Szerencsekerék – 13,6% / 12,4% (13,5% / 11,8%)
Drágám, add az életed – 6,7% / 6,5% (korábbi héten A hegyi doktor újra rendel: 8,4% / 6,4%)

RTL
Híradó – 17,7% / 15,8% (16,9% / 15,1%)
Fókusz – 11,4% / 11% (11,3% / 10,1%)
Celebrandi – 9% / 9,4% (9,3% / 9,1%)
A mi kis falunk – 11,2% / 11,5% (12,3% / 12,7%)

Az RTL Híradó a 18-49 éveseknél, a Tények a 18-59 éveseknél ért el jobb heti átlagot, de egyik összevetésben sem volt közöttük nagy a differencia. A TV2-n a Szerencsekerék továbbra is él és virul, annak ellenére, hogy ismétléseket adnak. A TV2-s vetélkedő nyerte is a sávját az RTL-es Celebrandival szemben. Utóbbi egyébként nem maradt el sokkal a 18-49-es főműsoridős csatornaátlagtól (10%), jobban is teljesített, mint korábban ebben az időpontban az Activity.

Ami a TV2-nek a Szerencsekerék, az az RTL-nek A mi kis falunk, azaz a sorozat ismétlésként is magas közönségarányokat produkál a kereskedelmi célcsoportnál. Azért nem minden ismétlés teljesít ilyen szépen, a TV2 a kifutó Hegyi doktort a Drágám, add az életed korábbi adásaival pótolta és ahogy a fentiekből látszik, ez nem különösebben csigázta fel a nézőket.

A három heti nézettségi toplistát három különböző műsor vezeti. A 18-49 évesek körében a keddi A mi kis falunk bizonyult a legnézettebbnek (150 ezer néző). A 18-59 éveseknél a vasárnapi RTL Híradó volt az éllovas (273 ezer néző). A teljes lakosságnál pedig a Szerencsekerék pénteki adása vonzotta a legtöbb nézőt, szám szerint 690 ezret.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
HÍRADÓ RTL 273 878 16,6
TÉNYEK TV2 250 721 15,3
SZERENCSEKERÉK TV2 237 980 15,6
A MI KIS FALUNK RTL 222 589 13,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 206 059 17,3
FÓKUSZ RTL 177 865 12,0
CELEBRANDI RTL 175 261 10,0
A MÚMIA TV2 157 234 8,3
COBRA 11 RTL 154 423 8,6
SZEMFÉNYVESZTŐK RTL 131 983 6,9

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 690 020 20,1
TÉNYEK TV2 677 926 24,0
HÍRADÓ RTL 610 765 17,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 542 315 19,2
TESTVÉREK TV2 404 130 20,4
AZ ARANYIFJÚ TV2 391 991 18,9
A MI KIS FALUNK RTL 350 980 11,3
FÓKUSZ RTL 340 166 10,3
COBRA 11 RTL 332 143 8,8
DRAGAM ADD AZ ÉLETED! TV2 296 177 9,4

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
A MI KIS FALUNK RTL 150 949 13,0
HÍRADÓ RTL 147 888 13,4
TÉNYEK TV2 146 185 13,3
SZERENCSEKERÉK TV2 141 259 14,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 119 064 15,2
CELEBRANDI RTL 118 336 10,1
FÓKUSZ RTL 114 733 11,8
A MÚMIA TV2 113 799 8,9
SZEMFÉNYVESZTŐK RTL 85 963 6,5
AZ ARANYIFJÚ TV2 83 377 14,0

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás