- Hirdetés -

Visszatér a TV2 népszerű műsora

|

Az első évad nagy sikere után újra képernyőn a TV2 „Sikeres leszek!” című, álláskeresőknek szóló műsora. Indul a második évad.

Új részekkel tér vissza szeptember 2-án a TV2 képernyőjére a „Sikeres leszek! - Az álláskeresők műsora”, amely újabb tíz részben igyekszik választ és megoldást kínálni a munkakeresők vagy munkahely-váltók leggyakoribb kérdéseire, problémáira. A műsor házigazdája ismét Kasuba L. Szilárd lesz, aki elárulta, több újdonsággal is készülnek a műsorban.

„Nagyon örülök neki, hogy visszatér a műsor, hiszen meggyőződésem – és a visszacsatolások is ezt igazolták –, hogy nagyon sok álláskeresőnek, munkahely-váltónak sikerült segítenünk az első évadban. Most, a második évadban több újdonságot is tervezünk, hogy még sokrétűbben mutassuk be az egyes területeket és szakmákat, ráadásul ezúttal több területet is tudunk majd érinteni, ahol még több pozíciót mutatunk majd be. Szintén újdonság lesz, hogy nem csak bemutatjuk majd a lehetőségeket, de azokat a munkavállalókat is elkísérjük, akik mér az adott pozícióban dolgoznak, így még hitelesebb betekintést nyújthatunk azoknak, akik ez iránt a terület iránt érdeklődnek” - fejtette ki Kasuba L. Szilárd.

A TV2 álláskeresőknek szóló műsorában elismert HR-esek, tanácsadók, cégvezetők, fejvadászok, önéletrajzírók segítik az álláskeresők gyakran rögös útját. A “Sikeres leszek!” adásaiból érdekes foglalkozásokat és karrier utakat is megismerhetünk közelebbről - mindezt annak érdekében, hogy a nézők közelebb kerüljenek álmaik megvalósításához

A műsorvezető szerint nem csak állást keresőknek tudnak hasznos tippeket és tanácsokat adni, de a műsor nagy segítséget jelenthet azok számára is, akik még csak gondolkodnak a karrier- vagy munkahely-váltáson, de nem mernek még lépni.

„Azt tapasztaltam az első évad visszajelzései alapján, hogy sokan félnek megtenni az első lépéseket, mert mondjuk félnek attól, hogy kiderül, hogy váltanának, és tartanak a „lebukástól”, attól, hogy esetleg a két szék között a pad alá esnek. Nekik is be tudunk mutatni olyan megoldásokat, amelyek az ilyen problémákra jelenthetnek megoldást, mint például a fejvadász-cégek vagy a munkaerő-kölcsönzők, amelyekről sokan még csak nem is tudnak” - tette hozzá a tévés.

Kasuba L. Szilárd saját bőrén is megtapasztalta a karrierváltást

Kasuba L. Szilárd egyébként a saját bőrén is megtapasztalta a karrierváltást: az első évad kezdetekor, kilenc év kihagyás után tért vissza a képernyőre. A tévés ez alatt az időszak alatt számos olyan tapasztalatra tett szert, amelyet a Sikeres leszek! Is feldolgoz majd.

„A képernyő nélküli években leginkább a rendezvények irányába vezetett az utam, nem csak műsor vezettem, de szerveztem is őket. A covid-időszak alatt azonban a rendezvények szüneteltek, de a legnagyobb meglepetésemre egyre több házasodni készülő pár talált meg. Mondhatni a sors alakította úgy, hogy ma már – főleg a nyári időszakban – ez a fő területem. Nagyon nagy öröm segíteni a pároknak megszervezni életük egyik legszebb napját, ilyenkor pedig nem csak az előkészületeknél vagyok ott, de az ő nagy napjukat is végigkísérem, mint esküvői házigazda” - mesélt tapasztalatairól Kasuba L. Szilárd, aki azt is elárulta, hogy noha sokszor egész nap tartanak a forgatások, az esküvőszervezéssel maximálisan össze tudja egyeztetni a Sikeres leszek! munkálatait.

„A nyár és a kora őszi időszak a leginkább mozgalmas az esküvők terén, a műsor pedig szeptemberben tér vissza a második évaddal, így elkerülhetetlen volt egy kis párhuzamosság, de némi organizációval sikerül összeegyeztetni a kettőt. Az esküvői szezon lecsengésével pedig kezdődnek a céges események, karácsonyi rendezvények, ami egy kicsit besűríti az év végét, ezért nekem a nyaralás inkább az év elejét jelenti” - tette hozzá nevetve Kasuba L. Szilárd.

A “Sikeres leszek! - Az álláskeresők műsora” második évadának első része szeptember 2-án vasárnap lesz látható a TV2-n. Az új epizódok mindig vasárnaponként kerülnek képernyőre, az ismétléseket szombatonként tűzi képernyőre a SuperTV2. A műsor producerei Babay János és Koczka Máté.

Fotó: Sikeres leszek

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...