Arra törekszünk, hogy az ALDI márkát közelebb hozzuk a fiatalabb generációhoz és megmutassuk, hogy az élelmiszer-kiskereskedelem is lehet igazán menő – mondta el Erhard Stotz. Az ALDI marketing és kommunikációs igazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban elárulta azt is, hogy a korábbi évekhez képest idén 30 százalékkal nagyobb lesz a fesztiválra kitelepülő boltjuk.
- Milyen jelenléttel készültök az idei Szigetre? Mennyiben lesz ez más mint a korábbiak?
- Az eddigi ALDI City koncepciónk kiválóan működik, hiszen egyrészt egy olyan, a fesztiválozók igényeit szem előtt tartó pop-up üzlettel települünk ki, amelyben normál bolti árakon tudnak vásárolni, másrészt az itt vásárolt grilltermékeket az üzlet melletti Grill Zónában ingyenesen készre sütik. Évről évre magas számú fesztiválozó látogat meg minket, ami megerősíti, hogy helyesen döntöttünk, amikor a boltot és a grill-zónát összekötöttük, emiatt a koncepciónk ebben az évben sem változik. Ami viszont újdonság lesz, hogy az idei 500 négyzetméteres alapterületű üzletünk a korábbi évek Sziget-üzleteihez képest mintegy 30 százalékkal nagyobb lesz. A nagyobb üzlet kényelmesebbé és gyorsabbá teszi a bevásárlást, egyszerre sokkal több vásárló tartózkodhat majd benn, így megnő az áruházunk áteresztőképessége, és csökken a várható várakozási idő a csúcsidőszakban. A pop-up bolton belüli látványpékségünkben frissen sül majd 18-féle pékáru és itt is új, önzáró ajtókkal felszerelt, a higiénikus vásárlást támogató bútorzat várja a vásárlókat. A tervek szerint idén már augusztus 9-én délben kinyitjuk az üzletet egy nyolcórás tesztnapra. A termékkínálatunkat természetesen minden évben optimalizáljuk és a vásárlóink igényeihez igazítjuk és az idei dizájnunkba is hoztunk némi újdonságot.
- Hányadik alkalommal vagytok ott?
- Idén hatodik alkalommal veszünk részt a fesztiválon. Sajnálatos módon a fesztivál két egymást követő évben nem került megrendezésre. Ellenkező esetben már a nyolcadik részvételünket ünnepelnénk, mivel a szervezővel is kiváló az együttműködésünk.
- Mit vártok? Milyen lesz az idő? Mennyien lesznek?
- Idén is több ezer vásárlóra számítunk. Az időjárási előrejelzések eddig jók. Reméljük, ez így is marad.
- Miért pont a Sziget?
- Azért települünk ki a Szigetre, mert ez a legnagyobb zenei rendezvény Magyarországon, és egyben Európában is nagyon közkedvelt. Szeretnénk lehetőséget adni, hogy a fesztiválon is spórolhassanak a látogatók, hiszen megszokott, alacsony, bolti árakon minőségi termékeket vásárolhatnak, illetve azokat megszólítani, akik a Szigeten kívül jellemzően nem foglalkoznak a bevásárlással.
- Hogyan hozza vissza ez a megjelenés a befektetett pénzt? Gondolom nem keveset fizettek a jelenlétért cserébe.
- Elsődleges célunk nem az, hogy visszatérüljön a fesztiválmegjelenésekre fordított költségeink. Sokkal inkább arra törekszünk, hogy az ALDI márkát közelebb hozzuk a fiatalabb generáció számára, és bemutassuk, hogy miért érdemes a fesztiválokon kívül is minket választani, illetve az élelmiszer-kiskereskedelem is lehet igazán menő.
- Mikor lesztek elégedettek?
- Akkor érezzük magunkat elégedettnek, ha a fesztiválozók is azok. Szerencsére rengeteg pozitív visszajelzést kapunk, ezért tervezzük, hogy a jövőben is részesei leszünk a fesztiválnak.
- Mikor nem lesztek elégedettek?
- Amennyiben olyan visszajelzéseket kapunk, melyek változtatásokat sürgetnek, mert a látogatók nem elégedettek, természetesen foglalkozni fogunk a visszajelzésekkel, ahogy mindig tesszük. De ahogy említettem, évről évre rendkívül pozitív visszajelzéseket kapunk.
- Hány napot fogsz Te személy szerint kint tölteni a Fesztiválon?
- Ha tehetném akkor egész héten kint lennék a csapattal. Eddig úgy néz ki, hogy kettő napot biztos a fesztiválon tudok tölteni.
- Melyik koncertet nem fogod biztosan kihagyni?
- Remélem, eljutok a Sven Väth koncertre.
- Mi a kedvenc fesztivál italod?
- A fröccs.
- Kit, melyik együttest vagy énekest szeretnéd nagyon látni már a Szigeten?
- A Sziget minden évben jó programokkal várja a látogatókat, de ha például Snoop Dogg újra a színpadra lépne, azt mindenképpen megnézném.