A Pharmanext gyógyszeripai vállalat a Próbakő Kommunikációt bízta meg Sterimar márkáját támogató sajtókapcsolati munkával. Az együttműködés 2023 júliusában indult.
A 2019-ben magyar gyógyszeripari szakemberek által alapított Pharmanext fő tevékenysége OTC gyógyszerek, orvostechnikai eszközök és étrend-kiegészítők hazai képviselete. 2021-ben került a portfóliójukba a tengervizes orrspray-k piacán piacvezető Sterimar. 2023 tavaszán döntöttek úgy, hogy edukációs kampányt indítanak a kategória ismertségének növelése érdekében, melyhez ügynökséget kerestek.
„Viszonylag gyorsan lezajlott a tenderfolyamat, végig éreztük, hogy a Próbakő azonnal megértett minket és jó kezekbe kerül a márkánk. Tudtuk, hogy számtalan sikeres projektet menedzseltek már a pharma területén, ez nagy biztonságot adott nekünk, hiszen mi még nem dolgoztunk PR ügynökséggel – mondta Szalai Mátyás, a Pharmanext ügyvezető igazgatója.
A kommunikáció augusztusban, a parlagfű szezon tetőzésekor indult klasszikus sajtókommunikációval. A megbízás 2023 év végéig szól.
A Próbakő otthonosan mozog az egészségügyi témákban, hiszen korábban többek közt részt vettek a Pilulka magyar piacra lépésének kommunikációjában, évekig dolgoztak a Proenzi sajtókapcsolati projektjein, a Magyar Kontinencia Társaság edukációs kampányának sajtós feladatait, valamint a COREGA Mobil Doktor szájápolási program szervezési és sajtókommunikációs feladatait is ők látták el.