Az OTP Bank új webshop üzletágat indított fizz.hu néven, a digitális kereskedelem területén történő dinamikus növekedés támogatására. A fizz.hu számára kulcsfontosságú lesz az adatvezérelt gondolkodás és az ezt támogató digitális ökoszisztéma, amihez a JabJab csapatát választotta partnernek.
A fizz.hu piacra lépésének kritikus eleme a kezdeti adatok gyors elemzése, valamint az eredmények hatékony kommunikációja a médiavásárlással és a további fejlesztésekkel foglalkozó csapatok felé. A webshop elkötelezett amellett, hogy ügyfelei számára kiváló felhasználói élményt nyújtson, és ennek érdekében folyamatosan figyelemmel kíséri a piaci trendeket és az ügyfélpreferenciákat. Az adatelemzésen alapuló stratégiai döntések lehetővé teszik a fizz.hu számára, hogy gyorsan reagáljon az ügyfelek igényeire és a piaci változásokra.
A fizz.hu célja: piacvezető pozíció elérése
A fizz.hu ambiciózus célja, hogy piacvezetővé váljon a webshop szektorban, és ehhez kiemelt fontosságot tulajdonít az adatalapú digitális partner kiválasztásának. A fizz.hu csapata a mérési ökoszisztéma felállítására a JabJab Online Marketinget választotta. A társaság a Google Analytics 360 prémium termék hivatalos viszonteladója, amely fontos alapját képezi a tervezett adatalapú rendszernek. Az együttműködés lehetővé teszi a fizz.hu számára, hogy szakemberei jobban megértsék az ügyfelek viselkedését és igényeit, és ezekre alapozva képesek lesznek fejlesztéseket végrehajtani a felhasználói élmény javítása érdekében.
A fizz.hu csapatnak a legnagyobb szereplőkkel kell rövid idő alatt felvennie a versenyt. Az alkalmazott módszertan hasonló a világ legnagyobb e-commerce szereplőinél használt megoldásokhoz, gyors iterációkat tesz lehetővé annak érdekében, hogy az ügyfelek számára innovatív és személyre szabott vásárlási élményt teremtsen a portál.