A Dentsu Creative az igen szoros határidő ellenére a fukuokai vizes világbajnokság kezdetét megelőzően sikeresen teljesítette a Magyar Vízilabda Szövetség (MVLSZ) megbízását a teljes új nagyarculat kialakítására, illetve a szövetség weboldalának és az ehhez kapcsolódó felhasználói élmény megújítására. A projekt további szakaszaiban új funkciók kidolgozására, a szövetség működésében fontos szerepet játszó szakmai felületek fokozatos megújítására kerülhet sor.
A projekt első fázisának célja az volt, hogy a szövetségben zajló megújulási folyamatokat egy új, modern arculat is tükrözze, miközben a felnőtt és utánpótlás világversenyek miatt megerősödő közfigyelmet már egy fokozott felhasználói élményt biztosító honlap segítségével legyen képes kezelni. Az erre vonatkozó megbízást a Dentsu Creative – szakmai tapasztalatainak és a felhasználó élmény tervezésében szerzett kiemelkedő tudásának köszönhetően kapta meg.
Az új logó minden platformon egyszerűen használható, és megtestesíti azt az erőt, amit ma a magyar vízilabda képvisel. Szerepel benne a magyar trikolór, az eddigi olimpiai győzelmeket szimbolizáló 9 csillag, a víz erejét és dinamikáját kifejező hullámok is.
A weboldal a Dentsu Creative és a Magyar Vízilabda Szövetség szoros együttműködésének köszönhetően olyan, a mai kor igényihez maradéktalanul illeszkedő komplex felületté vált, amely könnyen navigálható, mobilon is jól használható, a korábbinál átláthatóbb, szellősebb megjelenést és jobb hozzáférhetőséget biztosít. Egyben alkalmas arra is, hogy a fiatalok figyelmét is megragadja, segítve azt a célt, hogy ez a sportág az újabb generációk számára is vonzó maradhasson, ezzel is nagyobb merítést biztosítva az új tehetségek felfedezésének.
“Kinevezésem óta az egyik fő törekvésem, hogy a szervezet és annak megjelenése felzárkózzon a szakmai színvonalunkhoz - mondta Madaras Norbert a Magyar Vízilabda Szövetség elnöke. - Mivel ez utóbbiban nem volt tapasztalatunk, mindenképpen profi csapatot akartunk ezzel a feladattal megbízni. A Dentsu Creative kiválóan megfelelt elvárásainknak, nekik köszönhetően világbajnokainkat már a megújult arculattal köszönthettük.”
„Büszkék vagyunk rá, hogy egy ilyen nagy múltú sportág, mint a vízilabda és az azt képviselő szövetség számára nyújthatunk segítséget ebben az átalakulásban, mely során szorosan együttműködtünk mind a sportszakmai vezetőkkel mind pedig az elnökség tagjaival – mondta Busák István, a Dentsu Creative Hungary cégvezetője. – Bár a közös munka talán leglátványosabb részével elkészültünk, teljes erőnkkel dolgozunk tovább a további kapcsolódó digitális felületek létrehozásán. Minden kreativitásunkkal arra törekszünk (és ehhez a szakma legmodernebb eszközeit is igénybe vesszük), hogy a létrejövő eredmények méltók legyenek e sportág hazai elismertségéhez, többszörös világ- és olimpiai bajnokainak nagyszerűségéhez.”