- Hirdetés -

Újrahasznosítva is listavezető a Szerencsekerék

|

A kereskedelmi célcsoportnál és a teljes lakosságnál is a Szerencsekerék volt a múlt hét legnézettebb műsora. Bár már új részt is adtak a vetélkedőből, mégis az egyik ismétlés vonzotta a legtöbb nézőt. Az RTL két legnézettebb produkciója az RTL Híradó és A mi kis falunk volt.

A mögöttünk álló 32. héten minden fontos célcsoportban a TV2 végzett az élen. Abban ugyanakkor nincs változás, hogy a 18-49 és a 18-59 éveseknél főműsoridőben meglehetősen szoros a verseny a TV2 és az RTL között. Az esti sávban a 18-49 éveseknél mindössze 0,8 százalékpont, a 18-59 éveseknél pedig csak 0,4 százalékpont volt a két csatorna közötti különbség. A 18-49 éveseknél napi szinten több estét nyert az RTL (hétfő, kedd, péntek, szombat), de csak kis előnnyel, így tudott egész hetet nézve nyerni a TV2. A 18-59 éveseknél a péntek kivételével minden főműsoridőt, a teljes lakosságnál pedig minden estét behúzott a TV2.

A teljes csatornaportfóliók tekintetében hasonló volt a helyzet, a TV2 Csoport nyert minden lényeges összevetésben. Különösebben közel egyik célcsoportnál sem járt hozzájuk az RTL Magyarország, a legkisebb differencia is 2,1 százalékpontot tett ki, a 18-59 éveseknél és főműsoridőben (TV2 Csoport: 23,9%, RTL Magyarország: 21,8%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 32. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,1 14,9 10,6
RTL 10,3 9,5 10,2

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 32. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,1 11,7 9
RTL 6,6 5,9 6,6

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,6 25,0 21,6
RTL Magyarország 17,8 15,4 17,2
AMC Networks 5,6 5,5 6,0
MTVA 5,0 9,2 4,0
Paramount Global 4,9 4,2 5,9
Network4 4,1 4,8 2,8
Warner Bros.Discovery 3,3 3,7 3,1
Antenna Entertainment Group 2,7 2,1 2,7

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 18,4% / 16,9% (18,3% / 15,4%)
Tények Plusz – 14,4% / 14,1% (14,3% / 12,8%)
Szerencsekerék – 13% / 11,9% (13,6% / 12,4%)
Drágám, add az életed – 6,4% / 6,8% (6,7% / 6,5%)

RTL
Híradó – 18% / 16,6% (17,7% / 15,8%)
Fókusz – 12,2% / 12,2% (11,4% / 11%)
Celebrandi – 9,1% / 9,3% (9% / 9,4%)
A mi kis falunk – 11,2% / 10,9% (11,2% / 11,5%)

A heti átlagok terén a Tények jobb eredményt ért el, mint az RTL Híradó, még ha nem is sokkal. Illetve a Tények Plusz magasabb átlagos share-t produkált a Fókusznál. Az RTL-en a Celebrandi nagyjából egy százalékponttal maradt a csatornaátlag alatt, A mi kis falunk viszont fölötte végzett, még annak ellenére is, hogy ismétlésről van szó.

A TV2-n a Drágám, add az életed ismétlésére továbbra sem kaptak rá a nézők. A Szerencsekereket viszont még mindig olyan lelkesedéssel kísérik figyelemmel, mintha hétköznap új részeket adtak volna. Pedig már volt új adás is, méghozzá rendhagyó módon vasárnap estére időzítette a TV2 a Szerencsekerék új évadának első részét. Jó ötletnek tűnt, de igazából kiugró eredmény nem hozott ez a megoldás. Nyerte ugyan a vasárnap estét a TV2, de nem utcahosszal (18-49 – TV2: 8,8%, RTL: 7,2%). Illetve a vasárnapi premieradás lett a hét legalacsonyabb nézőszámú Szerencsekereke.

A hét legnézettebb műsora viszont még így is a Szerencsekerék volt, csak nem a vasárnapi adás, hanem egy ismétlés. A 18-49 éveseknél a szerdai Szerencsekerék (150 ezer néző), a 18-59 éveseknél szintén a szerdai adás (240 ezer néző), a teljes lakosságnál a keddi (734 ezer néző) bizonyult a hét legnézettebbjének. Az RTL legjobb nézettségű műsora a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál az RTL Híradó hétfői és keddi adása volt 215 ezres és 538 ezres nézettséggel. A 18-49 éveseknél pedig a keddi A mi kis falunk ismétlés hozta nekik a legtöbb, 139 ezer nézőt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 240 080 14,5
TÉNYEK TV2 220 771 20,7
HÍRADÓ RTL 215 523 18,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 205 900 16,6
A MI KIS FALUNK RTL 203 122 12,6
FÓKUSZ RTL 178 097 12,5
CELEBRANDI RTL 176 646 9,9
ZSÁKBAMACSKA TV2 140 731 8,0
AZ ARANYIFJÚ TV2 133 341 17,1
DRÁGÁM ADD AZ ÉLETED! TV2 118 013 7,9

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 734 061 19,9
TÉNYEK TV2 673 085 24,2
TÉNYEK PLUSZ TV2 568 109 17,9
HÍRADÓ RTL 538 123 20,6
AZ ARANYIFJÚ TV2 420 843 20,4
TESTVÉREK TV2 400 751 20,2
ZSÁKBAMACSKA TV2 395 418 11,3
FÓKUSZ RTL 353 199 10,8
A MI KIS FALUNK RTL 350 759 10,9
CELEBRANDI RTL 294 932 7,6

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 150 788 13,7
A MI KIS FALUNK RTL 139 922 12,5
HÍRADÓ RTL 136 346 17,7
TÉNYEK PLUSZ TV2 134 702 17,1
TÉNYEK TV2 134 034 19,4
CELEBRANDI RTL 121 642 10,2
FÓKUSZ RTL 119 617 13,1
ZSÁKBAMACSKA TV2 95 696 7,9
DRÁGÁM ADD AZ ÉLETED! TV2 90 210 8,8
AZ ARANYIFJÚ TV2 85 399 16,6

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Terjeszkedik a Pizza Hut

Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta...

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...