- Hirdetés -

Budapesten megverték a Retro Rádiót, de országosan utcahosszal vezetnek

|

Az idei második negyedéves hallgatottsági adatok alapján a Retro Rádió éri el toronymagasan a legtöbb hallgatót. Tavaly ugyanebben az időszakban Budapesten is vezettek, de a Rádió 1 egy év alatt bezsákolt 100 ezer új fővárosi hallgatót.

Idén április és június között, azaz második negyedében naponta országosan 1,8 millió 15 év feletti hallgatót ért el a Retro Rádió. Ez azt jelenti, hogy a közelükben sincs más, hiszen a második helyen álló Rádió 1 esetében 1,4 millió hallgatót mutat a mérés. Azaz a Retro előnye közel napi 400 ezer hallgatót a Rádió 1 előtt.

Ugyanakkor az előző év azonos időszakának adatait nézve, egész sokat lefaragott ebből a hátrányból a Rádió 1. Tavaly ilyenkor a Retro Rádió 1,76 millió, a Rádió 1 1,28 milliós hallgatótábort ért el. Tehát akkor még 577 ezer fő volt a Rádió 1 lemaradása.

Stabil harmadik erőnek számít a Kossuth Rádió, a napi elérésük meghaladja az egymillió főt és ez nagyjából ugyanannyi, mint egy évvel ezelőtt. A szintén országos lefedettségű Petőfi Rádió hallgatószáma viszont csökkent. 2022 második negyedévében még 740 ezer, az idei második negyedévben 667 ezer fős elérést mértek náluk.

A szűkebb hallgatói kört megcélzó közszolgálati adók közül a Dankó egy év alatt talált 30 ezer új hallgatót, így már 180 ezret tesz ki a napi elérésük. A Bartók Rádió 100 ezres hallgatószáma viszont 82 ezerre olvadt.

Érdemes megnézni külön a budapesti hallgatottsági adatokat is, hiszen ezen a piacon jóval szélesebb kínálatból válogathatnak a hallgatók. 2022 második negyedévében még ezen a téren is első helyen állt a Retro, azonban a Rádió 1 egy év alatt kerített 100 ezer új hallgatót, így a fővárosi elérésük 320 ezerre nőtt, amivel Budapesten átvették a vezetést. Egyébként a Retro Rádió fővárosi hallgatószáma is nőtt, de kisebb mértékben: 241 ezerről 253 ezerre.

A Kossuth Rádió Budapesten ugyanúgy harmadik szereplő, ahogy országosan. Azonban a Kossuth 115 ezres fővárosi elérésétől nincs sokkal lemaradva a Sláger FM a maga 103 ezer napi hallgatójával. A Petőfi ezen a piacon a negyedik helyre szorult a 73 ezres hallgatószámával.

Országos napi hallgatottság, 2023. április-június, ezer főben a 15 év felettiek körében (zárójelben a 2022. április-június közötti adatok)

Retro Rádió – 1833 (1761)
Rádió 1 – 1439 (1184)
Kossuth Rádió – 1078 (1090)
Petőfi Rádió – 667 (740)
Sláger FM – 239 (270)
Best FM / Rádió M – 231 (260)
Dankó Rádió – 180 (150)
Bartók Rádió – 82 (100)
Jazzy Rádió – 26 (38)

Budapesti napi hallgatottság, 2023. április-június, ezer főben a 15 év felettiek körében (zárójelben a 2022. április-június közötti adatok)

Rádió 1 – 320 (220)
Retro Rádió – 253 (241)
Kossuth Rádió – 115 (120)
Sláger FM – 103 (110)
Petőfi Rádió – 73 (74)
Best FM / Rádió M – 46 (54)
Bartók Rádió – 20 (17)
Jazzy Rádió – 16 (21)
InfoRádió – 15 (22)

Adatok forrása: Kantar Hoffmann, M-Meter, Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...