Júliusban a streaming szolgáltatások nézettsége rekordot ért el az Egyesült Államokban. Ezzel párhuzamosan nézőket vesztettek a lineáris csatornák.
A múlt hónapban a teljes tévéhasználatnak már a 38,7 százalékát adták a streaming szolgáltatások és először kerültek 50 százalék alá a hagyományos tévéadások, a részesedésük 49,6 százalékot tett ki – írja a Broadband TV News.
Júliusban a televízión keresztül streaminggel töltött idő 2,9 százalékkal nőtt, ezzel június után újabb rekordot döntöttek. Éves szinten nézve már 25,3 százalékot mutat a streaminges nézettség növekedése. Az amerikai piacon ezen a téren a legerősebb szereplőnek a YouTube (a YouTube TV nélkül) számít, a részesedésük a teljes tévénézésből 9,2 százalékra nőtt. A második a Netflix, amelynek a részesedése 8,5 százalékot tett ki. A harmadik pedig az Amazon Prime Video, amely szintén növekedni tudott az előző hónaphoz képest, a részarányuk 3,4 százaléknál jár.
Éves összevetésben a (klasszikus) televíziós nézettség 5,4 százalékkal, a kábelcsatornás nézettség 12,5 százalékkal csökkent az Egyesült Államokban.