Két nagy arénában több mint 1000 marketingkommunikációs és üzleti döntéshozót, valamint szakembert várnak idén a Marketing Summitra szeptember 14-én a budapesti Várkert Bazárban. A csúcstalálkozó fókuszában a mesterséges intelligencia térhódítása, digitális és technológiai megoldások, az emberi kreativitás fontossága, valamint üzleti és szakmai trendek állnak.
A Marketing Summit előadásai és networking-platformjai idén is abban támogatják a döntéshozókat, illetve a marketing iránt érdeklődőket, hogy eredményesen készülhessenek fel az előttünk álló időszak kihívásaira, bármelyik iparágból is érkezzenek. Az eseményt immár évtizedek óta jegyző Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) alapvető küldetése, hogy a marketing megítélését egyre magasabb szintre emelje.
„Mi a szövetségnél szilárdan hisszük, hogy a marketing üzleti eredményességet támogató ereje leginkább akkor mutatkozik meg, ha az a szervezeteken belül kiemelt stratégiai, menedzsmenti, illetve üzletfejlesztési szerepet kap, túlmutatva a végrehajtó, puszta értékesítést támogató funkciókon” – emeli ki Hinora Ferenc, az eseményt szervező MMSZ elnöke. „A marketing időszerűbb, mint valaha – hiszen az ebben a szédületes sebességgel változó világban is hatékony támogatást nyújt: motorizálja a gazdaságot, üzleti célokhoz segít, miközben egyre inkább kiemelt szerepet játszik a társadalmi és környezeti kihívások kezelésében, illetve a technológiai megoldások megfelelő integrálásában”.
A Marketing Summit már régóta a márkák találkozóhelye is, ez idén sem lesz másként: az eseményen több mint 100 meghatározó hazai és nemzetközi brand lesz jelen, sőt a legismertebb márkák – mint például a Szerencsejáték Zrt. (főtámogató), a Rossmann (gyémánt fokozatú támogató) és arany fokozatú támogatóként a Coca-Cola, az Euronics, a Mastercard, az OTP Bank, a SimplePay, a Telekom és a Volkswagen - az esemény meghatározó szakmai együttműködői lesznek. A résztvevő nagyvállalatokat összeköti, hogy mindegyikük ügy- és marketingvezérelt szervezetként működik, és az üzleti célokon túlmenően társadalmi, valamint környezeti értékteremtésen is dolgoznak – írja közleményében az MMSZ.
Az idei Marketing Summit fókuszában a mesterséges intelligencia térhódítása, digitális és technológiai megoldások, az emberi kreativitás fontossága, üzleti és szakmai trendek, valamint vezető szektorok nagyvállalatainak szervezeti kollaborációi állnak. Két nagy arénában zajlanak majd a programok. A „Synergy” Aréna előadásaiból mindent megtudhatunk a mesterséges intelligenciáról, olyan elismert szakértőktől, mint George A. Tilesch (Kalifornia/San Francisco), Keleti Arthur vagy W. Szabó Péter. Olyan, külföldön sikeres magyar marketingszakemberek is érkeznek előadónak, mint Vas-Zoltán Eszter (Nestlé, Tel-Aviv), Kovács Ágnes (Frankfurt), valamint Daniel Salem (The Heineken, Amszterdam), hogy bemutassák a globális marketing és az innováció trendjeit és lehetőségeit. Rékasi Tibor és Szabó Béla (Magyar Telekom), vagy éppen Fazekas Bálint és Metykó Tibor (Euronics) páros előadásaik során mutatják be az üzleti menedzsment és a marketing szinergiáit - igazolva, hogy marketing nélkül nincsen üzleti növekedés és értékteremtés.
Magyarország legsikeresebb marketing-, kereskedelmi- és kommunikációs igazgatói - mint például Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.), Bujáki Zsolt (Porsche Hungária) Juhász Péter (Vodafone), Kovács András Péter (Magyar Telekom), Mérő Ádám (The Coca-Cola Company), valamint Szalkai Réka (Mastercard) – a jövőtálló marketing trendeket, szerepeket, eszközöket és lehetőségeket vázolják fel. A hazai médiapiac legbefolyásosabb szereplői - Vidus Gabriella (RTL), Vaszily Miklós (TV2), Guttengéber Csaba (Atmedia), Kovács Tibor (Ringier) - bemutatják, hogy milyen új médiavezérelt megoldások léteznek, és mit tehet a média a márkákért.
Mindezekkel párhuzamosan az „Intelligence” Arénában gyakorlati megoldásokat mutató előadásokat és kerekasztal beszélgetéseket követhetnek a résztvevők. Digitális technológiában élenjáró vállalatok - mint például a Microsoft, a Salesforce, az SAP és a Magyar Telekom - képviselői a technológiai lehetőségek széles spektrumát mutatják be, továbbá TOP hirdetők - mint például a BioTechUSA, a The Coca-Cola Company, az Euronics, a Foodora, a Velux és a Yettel - esettanulmányai, innovációi is terítékre kerülnek. Az MMSZ gondozásában, több mint 100 marketingszakember közreműködésével létrejövő hiánypótló kiadvány, a Marketing Trendbook egy kerekasztal beszélgetés során kerül bemutatásra.
A 2023-as Marketing Summit mindezek mellett egy nagyszabású díjátadó estnek is otthont ad: kiosztják a Signature40, a TOP 50 legsikeresebb marketing- és kommunikációs döntéshozó, a TOP 50 PR szakember és az MMSZ Tonk Emil Életműdíj elismeréseit, valamint a Green Pledge esettanulmányok legjobbjait is díjazzák majd. Emellett hagyományosan az esemény ad helyszínt az idei Városmarketing Gyémántdíjak átadásának is.
A Marketing Summit idén is személyes inspirációt és valódi megoldásokat nyújt a résztvevőknek, ezért minden olyan üzleti döntéshozót, marketing- és kommunikációs szakembert, illetve érdeklődőt vár az esemény, akik hisznek a marketing erejében, és annak segítségével eredményes válaszokat szeretnének adni a körülöttünk zajló aktuális szakmai, gazdasági és technológiai kihívásokra. Fontos kiemelni, hogy a rendezvény nem „pusztán” marketing és kommunikációs szakmai esemény, hanem egyben Magyarország egyik legnagyobb B2B és üzleti csúcstalálkozója is – emeli ki Hinora Ferenc.
A Marketing Summit Hungary főszervezője a Magyar Marketing Szövetség, társszervezői a Positive Adamsky reklámügynökségi csoport, valamint a Marketing & Media szaklap.