- Hirdetés -

Ezt hozza idén a marketingszakma legnagyobb eseménye

|

Két nagy arénában több mint 1000 marketingkommunikációs és üzleti döntéshozót, valamint szakembert várnak idén a Marketing Summitra szeptember 14-én a budapesti Várkert Bazárban. A csúcstalálkozó fókuszában a mesterséges intelligencia térhódítása, digitális és technológiai megoldások, az emberi kreativitás fontossága, valamint üzleti és szakmai trendek állnak.

A Marketing Summit előadásai és networking-platformjai idén is abban támogatják a döntéshozókat, illetve a marketing iránt érdeklődőket, hogy eredményesen készülhessenek fel az előttünk álló időszak kihívásaira, bármelyik iparágból is érkezzenek. Az eseményt immár évtizedek óta jegyző Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) alapvető küldetése, hogy a marketing megítélését egyre magasabb szintre emelje.

„Mi a szövetségnél szilárdan hisszük, hogy a marketing üzleti eredményességet támogató ereje leginkább akkor mutatkozik meg, ha az a szervezeteken belül kiemelt stratégiai, menedzsmenti, illetve üzletfejlesztési szerepet kap, túlmutatva a végrehajtó, puszta értékesítést támogató funkciókon” – emeli ki Hinora Ferenc, az eseményt szervező MMSZ elnöke. „A marketing időszerűbb, mint valaha – hiszen az ebben a szédületes sebességgel változó világban is hatékony támogatást nyújt: motorizálja a gazdaságot, üzleti célokhoz segít, miközben egyre inkább kiemelt szerepet játszik a társadalmi és környezeti kihívások kezelésében, illetve a technológiai megoldások megfelelő integrálásában”.

A Marketing Summit már régóta a márkák találkozóhelye is, ez idén sem lesz másként: az eseményen több mint 100 meghatározó hazai és nemzetközi brand lesz jelen, sőt a legismertebb márkák – mint például a Szerencsejáték Zrt. (főtámogató), a Rossmann (gyémánt fokozatú támogató) és arany fokozatú támogatóként a Coca-Cola, az Euronics, a Mastercard, az OTP Bank, a SimplePay, a Telekom és a Volkswagen - az esemény meghatározó szakmai együttműködői lesznek. A résztvevő nagyvállalatokat összeköti, hogy mindegyikük ügy- és marketingvezérelt szervezetként működik, és az üzleti célokon túlmenően társadalmi, valamint környezeti értékteremtésen is dolgoznak – írja közleményében az MMSZ.

Az idei Marketing Summit fókuszában a mesterséges intelligencia térhódítása, digitális és technológiai megoldások, az emberi kreativitás fontossága, üzleti és szakmai trendek, valamint vezető szektorok nagyvállalatainak szervezeti kollaborációi állnak. Két nagy arénában zajlanak majd a programok. A „Synergy” Aréna előadásaiból mindent megtudhatunk a mesterséges intelligenciáról, olyan elismert szakértőktől, mint George A. Tilesch (Kalifornia/San Francisco), Keleti Arthur vagy W. Szabó Péter. Olyan, külföldön sikeres magyar marketingszakemberek is érkeznek előadónak, mint Vas-Zoltán Eszter (Nestlé, Tel-Aviv), Kovács Ágnes (Frankfurt), valamint Daniel Salem (The Heineken, Amszterdam), hogy bemutassák a globális marketing és az innováció trendjeit és lehetőségeit. Rékasi Tibor és Szabó Béla (Magyar Telekom), vagy éppen Fazekas Bálint és Metykó Tibor (Euronics) páros előadásaik során mutatják be az üzleti menedzsment és a marketing szinergiáit - igazolva, hogy marketing nélkül nincsen üzleti növekedés és értékteremtés.

Magyarország legsikeresebb marketing-, kereskedelmi- és kommunikációs igazgatói - mint például Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.), Bujáki Zsolt (Porsche Hungária) Juhász Péter (Vodafone), Kovács András Péter (Magyar Telekom), Mérő Ádám (The Coca-Cola Company), valamint Szalkai Réka (Mastercard) – a jövőtálló marketing trendeket, szerepeket, eszközöket és lehetőségeket vázolják fel. A hazai médiapiac legbefolyásosabb szereplői - Vidus Gabriella (RTL), Vaszily Miklós (TV2), Guttengéber Csaba (Atmedia), Kovács Tibor (Ringier) - bemutatják, hogy milyen új médiavezérelt megoldások léteznek, és mit tehet a média a márkákért.

Mindezekkel párhuzamosan az „Intelligence” Arénában gyakorlati megoldásokat mutató előadásokat és kerekasztal beszélgetéseket követhetnek a résztvevők. Digitális technológiában élenjáró vállalatok - mint például a Microsoft, a Salesforce, az SAP és a Magyar Telekom - képviselői a technológiai lehetőségek széles spektrumát mutatják be, továbbá TOP hirdetők - mint például a BioTechUSA, a The Coca-Cola Company, az Euronics, a Foodora, a Velux és a Yettel - esettanulmányai, innovációi is terítékre kerülnek. Az MMSZ gondozásában, több mint 100 marketingszakember közreműködésével létrejövő hiánypótló kiadvány, a Marketing Trendbook egy kerekasztal beszélgetés során kerül bemutatásra.

A 2023-as Marketing Summit mindezek mellett egy nagyszabású díjátadó estnek is otthont ad: kiosztják a Signature40, a TOP 50 legsikeresebb marketing- és kommunikációs döntéshozó, a TOP 50 PR szakember és az MMSZ Tonk Emil Életműdíj elismeréseit, valamint a Green Pledge esettanulmányok legjobbjait is díjazzák majd. Emellett hagyományosan az esemény ad helyszínt az idei Városmarketing Gyémántdíjak átadásának is.

A Marketing Summit idén is személyes inspirációt és valódi megoldásokat nyújt a résztvevőknek, ezért minden olyan üzleti döntéshozót, marketing- és kommunikációs szakembert, illetve érdeklődőt vár az esemény, akik hisznek a marketing erejében, és annak segítségével eredményes válaszokat szeretnének adni a körülöttünk zajló aktuális szakmai, gazdasági és technológiai kihívásokra. Fontos kiemelni, hogy a rendezvény nem „pusztán” marketing és kommunikációs szakmai esemény, hanem egyben Magyarország egyik legnagyobb B2B és üzleti csúcstalálkozója is – emeli ki Hinora Ferenc.

A Marketing Summit Hungary főszervezője a Magyar Marketing Szövetség, társszervezői a Positive Adamsky reklámügynökségi csoport, valamint a Marketing & Media szaklap.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...