- Hirdetés -

A TV2 nyert, de a Duna Tv egyik műsora volt a legnézettebb

|

Csatornák szintjén a TV2, csatornaportfólióknál a TV2 Csoport nyerte a múlt hetet minden fontosabb célcsoportnál. A hét legnézettebb műsorát viszont a Duna Tv sugározta.

A nyári tévés holtszezon idején mostanában az volt a felállás, hogy főműsoridőben és a kereskedelmi célcsoportoknál meglehetősen szorosan alakult a verseny a TV2 és az RTL között, sokszor 1 százalékponton belüli különbségekkel. Múlt héten azonban a TV2 kicsit jobban elhúzott a fő konkurensétől az említett célcsoportoknál is. Főműsoridőben a 18-49 éveseknél 1,4 százalékpontot, a 18-59 éveseknél 2,6 százalékpontot tett ki a két csatorna közötti differencia, a TV2 javára.

A teljes portfóliókat nézve is igaz, hogy a 33. héten a TV2 Csoport kicsit nagyobb előnyt hozott össze a korábbiaknál. A legközelebb a 18-49 éveseknél, főműsoridőben járt hozzájuk az RTL Magyarország, de ez is 3 százalékpontot jelentett (TV2 Csoport: 22,8%, RTL Magyarország: 19,8%). A TV2 Csoportnak legjobban fekvő bontásban – teljes nap, teljes lakosság – pedig a 10 százalékpontot is meghaladta az előnyük (TV2 Csoport: 24,9%, RTL Magyarország: 14,5%).

Teljes napot nézve erős hete volt az MTVA-nak is. A teljes lakosság mellett a 18-49 és a 18-59 évesek körében is a harmadik helyre futottak be a TV2 Csoport és az RTL Magyarország után. (A 18-49 és 18-59 éveseknél jellemzően az AMC, vagy a Paramount a harmadik).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 33. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,8 15,5 10,8
RTL 9,2 8,5 9,4

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 33. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,2 11,9 9
RTL 5,7 5,2 5,8

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,4 24,9 21,6
RTL Magyarország 16,7 14,5 16,6
MTVA 7,8 11,9 6,2
AMC Networks 5,1 5,0 5,1
Paramount Global 4,5 3,6 5,2
Network4 3,8 4,9 2,7
Antenna Entertainment Group 3,5 2,6 3,8
Warner Bros.Discovery 3,3 3,6 3,1

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 17,5% / 15,6% (18,4% / 16,9%)
Tények Plusz – 15,1% / 13,8% (14,4% / 14,1%)
Szerencsekerék – 13,3% / 12% (13% / 11,9%)
Zsákbamacska – 9% / 8,5% (korábbi héten a Drágám, add az életed: 6,4% / 6,8%)

RTL
Híradó – 17,8% / 16,4% (18% / 16,6%)
Fókusz – 12,2% / 12,5% (12,2% / 12,2%)
Celebrandi – 8,2% / 9% (9,1% / 9,3%)
A mi kis falunk – 8,4% / 8,3% (11,2% / 10,9%)

A 18-49 és a 18-59 éveseknél is jobb heti átlagot ért el az RTL Híradó, mint a Tények. Mostanában gyakoribb volt ennek a fordítottja. A Szerencsekerék jól teljesített, nyerte is a sávját. Érdekes módon nagyjából ugyanazt produkálták a vetélkedő új adásai, mint korábban az ismétlések. A Szerencsekerék utáni sávban a Drágám, add az életed ismétléseit a Zsákbamacska ismétlései váltották. Utóbbi egyértelműen jobban érdekelte a nézőket, bár a TV2 esti átlagát nem érte el.

Az RTL-en a Celebrandi kikapott a Szerencsekeréktől, de ha úgy nézzük, hogy korábban ebben a sávban futó produkciók mostanában hogyan teljesítettek, akkor végül is nem szerepel rosszul. Az RTL esti csatornaátlagától csak kicsivel maradt el a Celebrandi. A mi kis falunk ismétlések múlt héten kifutottak és úgy tűnik, hogy jókor, mert meglepően gyenge eredményeket hozott a sorozat ismétlése, a korábbi héthez képest több mint 2 százalékpontot esett az átlaga.

Azonban a hét legnézettebb műsorát nem a kereskedelmi csatornák, hanem a Duna Tv sugározta. Ez pedig a tűzijáték közvetítése volt, ami minden fontosabb korosztálynál első helyen végzett. A 18-49 éveseknél 245 ezer, a 18-59 éveseknél 371 ezer, a teljes lakosságnál 949 ezer nézőt vonzott az ünnepi tűzijáték közvetítése. S ha megnézik a lenti adatokat, akkor láthatják, hogy meglehetősen nagy előnnyel végzett az élen.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
TŰZIJÁTÉK DUNA TV 371 932 19,8
ATLÉTIKAI VB 2023 M4 SPORT 242 629 17,6
SZERENCSEKERÉK TV2 234 484 13,9
HÍRADÓ RTL 228 704 21,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 226 960 17,8
TÉNYEK TV2 226 413 20,7
FÓKUSZ RTL 164 236 12,5
HALÁLOS IRAMBAN 7. TV2 153 993 9,5
ZSÁKBAMACSKA TV2 148 955 10,5
A MI KIS FALUNK RTL 148 016 9,1

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TŰZIJÁTÉK DUNA TV 949 999 25,0
SZERENCSEKERÉK TV2 725 186 20,2
TÉNYEK TV2 642 837 25,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 581 586 19,8
ATLÉTIKAI VB 2023 M4 SPORT 574 085 19,1
HÍRADÓ RTL 499 863 19,7
AZ ARANYIFJÚ TV2 389 463 18,2
TESTVÉREK TV2 375 258 19,2
ZSÁKBAMACSKA TV2 362 641 13,5
FÓKUSZ RTL 340 152 11,4

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
TŰZIJÁTÉK DUNA TV 245 888 19,6
SZERENCSEKERÉK TV2 148 156 12,6
TÉNYEK TV2 145 539 20,5
HÍRADÓ RTL 141 968 20,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 141 807 16,8
ATLÉTIKAI VB 2023 M4 SPORT 117 296 13,4
FÓKUSZ RTL 112 064 12,7
CELEBRANDI RTL 111 232 9,7
HALÁLOS IRAMBAN 7. TV2 106 528 10,0
A MI KIS FALUNK RTL 102 583 9,1

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...