- Hirdetés -

Különleges címlappal ünnepel a JOY Magazin

|

25 éves a JOY Magazin, az első lapszám 1998 nyarán jelent meg, az ünnepi, negyed évszázados kiadás pedig már elérhető az újságos standokon. A jubileumi kiadás borítóján a magazin első magyar címlapsztárjai, Dobó Kata, Ónodi Esztert és Osvárt Andrea szerepelnek.

1998 nyarán új időszámítás kezdődött a magyar magazin piacon: megjelent a JOY, amely rövid időn belül a hazai olvasók kedvence lett. Negyed évszázaddal később a JOY Magazin továbbra is az egyik legismertebb brand a média világában, amely azóta multiplatformon, online formátumban és a social mediában is folyamatosan újabb közönségeket szólít meg. A JOY Hungary App 210 ezer letöltésnél tart. Magyarország egyik legnépszerűbb női és életmódmagazinjából eddig 15.118.306 példányt értékesítettek, a 2009-ben elindított joy.hu pedig ma már havi több mint 1 millió valós felhasználót vonz.

Az első lapszám 290 forintos bevezető áron jelent meg, címlapján olyan témákkal, mint az egyedüllét igénye a párkapcsolatokban, a sikeres flört titka, vagy éppen a hazai szexfelmérések. Szerepelt a lapban Erős Antónia, Kate Moss és Woody Harrelson is.

Az ünnepi kiadás borítóján három népszerű magyar színésznő látható. Ónodi Eszter volt 2000-ben az első hazai sztár a JOY címlapján, őt követte Osvárt Andrea és Dobó Kata is. Most mindannyian örömmel vállalták, hogy együtt idézik meg a múltat, szembesülnek régi vallomásaikkal és szerepelnek a fotókon.

„A JOY igazi trendszetterként indult útjára és ma is ezt a szerepet tölti be. A Marquard Group Hungary-nél a tartalomban hiszünk, ehhez pedig folyamatosan kutatjuk az újabb és újabb digitális megoldásokat” - mondta el Fenyővári Szilvia, a JOY Magazint is kiadó svájci médiavállalat ügyvezető igazgatója.

A JOY 2023-ban igazi multiplatform brand. A márkához kötődő JOY Napok immáron 15 éve ország egyik legjelentősebb vásárlói eseménye, a JOY Tündér CSR program pedig 2015 óta támogat értékes kezdeményezéseket, társadalmi ügyeket. A JOY Social Media Award már hét alkalommal díjazta az ország legkreatívabb, legnépszerűbb közösségi média sztárjait. A JOY Prix de Beauté 22 éve a magyar szépségipar legjelentősebb díja, a gálaműsor a szakma egyik fontos találkozóhelye.

A JOY 2018 őszén a magyar médiapiacon elsőként csatlakozott a Fur Free szőrmementes kezdeményezéshez - száműzött minden szőrméből készült terméket és azok hirdetéseit is a lapból.

Az alapító főszerkesztő Kuczogi Szilvia volt, őt Anry-Soós Éva és Balogh Edina követte a poszton. Alberti Petra 2009-ben, a JOY online kiadásának elindításakor csatlakozott a márkához, amelynek 2018 decembere óta főszerkesztője, valamint a teljes Marquard portfólió tartalomigazgatója is.

„Az a fajta kíváncsiság, életvidámság és minőség, amelyet a JOY képvisel, soha nem megy ki a divatból. Büszkék vagyunk rá, hogy a JOY márka a print magazinon, az online kiadáson és az egyéb tartalmakon keresztül az olvasók egy igen széles rétegét fedi le, mind korra, mind pedig érdeklődésre való tekintettel” - mondta Alberti Petra, a JOY főszerkesztője. „Az elmúlt hónapok a szerkesztőségben időutazással teltek. A régi lapszámokon keresztül megnéztük, hogy milyen világban éltünk, mi és kik érdekeltek bennünket tíz, húsz, vagy huszonöt évvel ezelőtt. Sokat változott a világ, de az alapvető emberi kérdések ugyanazok maradtak” - mondta Alberti Petra.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...