- Hirdetés -

Újabb részletek az idei Golden Drum Fesztiválról

|

Szeptember 1-ig meghosszabbították a nevezési határidőt a Golden Drum pályázatra, illetve új kategóriákat is bejelentettek a szervezők, emellett pedig már néhány előadó nevét is közzétették. A Golden Drum Fesztivál visszatér gyökereihez a szlovéniai Portorož városába, ahol az első fesztivált közel három évtizeddel ezelőtt rendezték meg.

Az idei rendezvény mindent ígér a magával ragadó és elgondolkodtató előadásoktól kezdve a legjobb alkotások díjazásáig, amelyeket a díjátadó során értékelnek. Bőséges lehetőség lesz a tanulásra, kapcsolatépítésre és bulira is 2023. október 9-10. között.

A Complete Pass egy mindenre kiterjedő utazást kínál a fesztiválon. Tartalmazza a Radio Capris által támogatott Warming up Party-t október 9-én a News Café Portorožban, amely megadja az alaphangot a kreatív zsenialitás világában való elmerüléshez. Október 10-én a résztvevők beléphetnek a fesztivál előadásaira, amelyek tele lesznek a legújabb trendekkel és kreatív meglátásokkal. Ezeken a programokon olyan kivételes előadók vesznek részt, akik az iparág különböző területein szerzett tapasztalattal rendelkeznek. A fesztivál csúcspontja a Mastercard által támogatott, várva várt díjátadó lesz a Golden Star Partyval, amelyet a HitRadio Center szervez a Caffe Teaterben, Piranban, ahol a kreativitás ünneplése mellett a kapcsolatépítésre is lehetőség nyílik egy vibráló közegben.

Megvan az előzetes program

A Golden Drum színpadon Kabai Dániel, a Netflix EMEA kreatív stratégiáért felelős vezetője fog sztorikról “sztorizni”, olyan magával ragadó alkotásokon és videókon keresztül, amelyek segítenek a tagoknak felfedezni azokat a tartalmakat, amelyeket szeretni fognak a Netflixen.

Rob Chalmers, a Dentsu Creative EMEA régiójának Élmény igazgatója az exponenciális változások korában az élmény birodalmába fog merülni. Elmagyarázza majd, hogy a jelenlegi környezetünket olyan erők mozgatják, amelyek következetesen újraértelmezik az egyének és a márkák közötti dinamikát.

Ashwini Deshpande, az indiai Elephant Design társalapító igazgatója és az Impact Magazine 50 legbefolyásosabb női médiaszemélyiségének egyike a Plurality of Design in India előadás címmel a hagyományos koncepciókat és azok designbeli kortárs tükröződését fogja érinteni a saját régióján keresztül,

Amy Rodgers, a brit WARC Creative tartalomért felelős vezetője elárulja, hogy a kreatív hatékonyság válsága továbbra is fennáll-e. Amy bemutatja a nyertes munkákat, és megmutatja, mi működik a figyelemért folytatott versenyben.

Barbara Evans, a német Mediaplus Group ügyvezető partnere és Eva Bodecker Thunborg, a svéd Mediaplus Nordic vezérigazgatója a fenntarthatóság fontos témáját járja körül. A "Fenntarthatóság – ne csak beszéljük, csináljuk is!" című előadásuk során kiemelik annak jelentőségét, hogy a reklámiparban is meg kell ragadni a bolygónk jövőjének megőrzését szolgáló lehetőségeket.

A nagy AI-vitában Elav Horwitz, a McCann Worldgroup ügyvezető alelnöke és az alkalmazott innováció globális igazgatója, valamint Catalin Dobre, a McCann Worldgroup Romania társ-vezérigazgatója és kreatív igazgatója, a McCann CEE regionális kreatív igazgatója vesz részt.

Jerzy Hołub, a Mastercard Lengyelország, Csehország és Szlovákia marketingigazgatója, az idei Glass Lion for Change díj idei kitüntetettje egy magával ragadó kerekasztal-beszélgetést vezet, a Mastercard támogatásával.

Daniela Iebba, a Heineken globális márka kommunikációs igazgatója és Mihnea Gheorghiu, a Le Pub Global kreatív igazgatója a 150 Years On - Navigating the Future of Socialising című beszélgetésen elárulják, milyen kreatív varázslat rejlik a kétszeres Golden Drum "Év márkája" díjas Heineken mögött.

Meghosszabbított határidő, új kategóriák

A Golden Drum 2023. szeptember 1-jéig meghosszabbítja a pályázati határidőt, és minden olyan művet befogad, amelyet 2022. augusztus 16. és 2023. augusztus 21. között sugároztak, tettek közzé vagy valósítottak meg először.

A fesztivál vadonatúj verseny kategóriát hirdet meg: a Creative Media Excellence Drum, és ezzel együtt az “Év Legjobb Médiaügynöksége” díjat. A verseny újdonsága a Game Changer kategória is, amelyet olyan kampányoknak szánnak, amelyek feszegetik a reklámozás hagyományos módjait. Ez az egyetlen olyan kategória a főversenyben, amely világ bármely részéből induló pályázó számára is nyitott.

A 42 országból érkező ügynökségek, hirdetők, ügyfelek, tervező/gyártó cégek, médiavállalatok és más kreatívok hat különböző szekcióban nevezhetnek munkáikkal: One-Channel Drum, Omni-Channel Drum, Craft Drum, Creative Media Excellence Drum, Creative Business Excellence Drum és a különleges All Juries Section.

A világ minden tájáról érkező 30 év alatti fiatal alkotók ismét lehetőséget kapnak arra, hogy próbára tegyék tudásukat a Szlovén Idegenforgalmi Hivatallal együttműködésben minden évben megrendezésre kerülő Young Drummers Versenyén. Az idei "Egy randi egy mesterművel" című feladat a legjobb plakátötletet keresi. A győztes 1.000 eurós pénzjutalomban és egy ingyenes belépőjegyben részesül a Golden Drum Fesztiválra. A Young Drummers versenyre szeptember 12-ig lehet nevezni.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...