- Hirdetés -

Véget ért az izgalmas reality, de szeptembertől még többen láthatják

|

Az HBO Maxon augusztus 25-e óta elérhető A híd összes része, és kiderült az is, ki nyerte a fődíjat, illetve hogy mit kezdett a pénzzel. Szeptember 10-én pedig már az HBO csatornáján is látható lesz a sorozat!

Az alábbi cikk spoilereket tartalmaz A híd című sorozat befejezésével kapcsolatban!

A játékosok az utolsó epizódokban szoros határidőt kaptak a híd megépítésére, mindenki megfeszített tempóban dolgozott és reménykedtek, hogy sikerül befejezni azt.

A csapatmunka kifizetődött és a játékosok eufórikus állapotban sétáltak át a saját kezűleg épített hídon. Ahogy a csapat vezetője, Janka fogalmazott: "Elképesztően, hihetetlenül felszabadító érzés volt. Miközben építettük, sokszor nagyon nehéznek éreztem a munkát. Ilyenkor gyakran gondoltam rá, hogy nem adhatom fel, mert ha majd látják a szeretteim, barátaim, akkor azt szeretném, ha büszkék lennének rám. Bár nem feltétlenül mutatkozik meg a műsorból minden verejtékünk, szerintem az átjön, hogy mennyire küzdelmes volt a kint töltött idő. Amikor átsétáltunk a hídon, úgy éreztem, végre minden nehézség ellenére célba értünk, nagyon felszabadult érzés fogott el."

Az eredetileg 30 milliós nyereményből már csak 20 millió áll a rendelkezésükre, hiszen 3-3 milliót Csabi és Zsuzsi kapott a szabotázs miatt, 4 millió pedig rejtélyesen hiányzott még ládából. Hogy ez mennyire zavarta a játékosokat, arra Havasi Gergő így reagált: "Újra agyalni kezdtem, hogy vajon kinél van a maradék pénz, mikor vette el, ilyesmiken. Nagyon zavart, és féltem, hogy ha megtudom, ki vett el a nyereményből, akkor egy kanál vízben fojtom meg majd az illetőt... de persze erre nem került sor."

Másnap reggel megjelent a rejtélyes műsorvezető, Csaba, aki végre 18 nappal a játék indulása óta először, szemtől szemben állt a játékosokkal. Magyarósi Csaba úgy emlékszik vissza a nagy találkozásra: "Várakozásokon felül jól sikerült, bár a kedvenc pillanatom, amikor Vera nekem esett és szerintem az elmúlt tizennyolc nap után jogosan elküldött a fenébe, kimaradt végül az adásból. Az egy izgalmas és nagyon őszinte pillanat volt. Ám nem is elsősorban a fogadtatás volt az izgalmas kérdés, hanem a beszélgetés iránya. Hogy kiből, mit hoz ki ez az új helyzet. Hogy végre lehull a lepel és nem egy megfoghatatlan személy kommunikál majd egy irányba, hogy ott ülünk egymással szemben és beszélgetünk. Hogy végre fel lehet tenni nekem kérdéseket.

Csaba egy újabb választás elé állította a játékosokat. Sokáig nem volt tisztázva, hogy ki, illetve mi alapján fogja megkapni a nyereményt. Most kiderült, hogy maguk közül kell kiválasztaniuk a nyertest egy szavazás folyamán, amelyet mindenki máshogy reagált le. Végül a csapat - egy elég szoros szavazás után - Molnár Jankát választotta győztesnek.

Janka így reagált a győzelemre. "Egyszerűen nem fogtam fel. Annyira a csapat egység, csapat érdek, közös cél lebegett végig, minden áldott nap a szemem előtt, hogy egyszerűen nem tudtam és nem is akartam arra gondolni, hogy én nyerhetek. Hihetetlenül nagy hálát és szeretetet érzek még mindig a csapat iránt. Miután Csaba feldobta a lehetőséget, hogy eloszthatom vagy az egészet megtartom, egyáltalán nem volt nehéz a döntés. Az első pillanattól fogva tudtam és éreztem, hogy szeretnék osztozni a nyereményen. Ez egy közös híd, közös érdem, egyértelmű volt számomra, hogy mindenki részesül a díjból is. Elképesztően nagy önzésnek és saját magam meghazudtolásának is éreztem volna, ha 18 napon keresztül azt szajkózom a csapatnak, hogy egymásért mindent tegyünk meg, majd én egyedül "lelépek" a pénzzel. Az már jóval nehezebb döntés volt, hogy milyen arányban osszam fel a pénzt."

És hogy mi történt a nyereménnyel? Janka elmondta, hogy "Nagyon nagyon vigyázok, vigyázunk rá, így a pénz nagy része még megvan. A húgomat a pénznek hála tudom havi rendszerességgel támogatni, amiért a mai napig hálás vagyok. A testvérem, Hanna élete elképesztően telt az elmúlt egy év során, de hála Istennek és a főorvosának tavaly (2022) ősszel - először életében - megkaphatta azt a gyógyszert, amire elképesztően nagy szüksége volt, a Trikaftát. Ez számunkra egy nagyon drága gyógyszer, igazából a nyert összeg sokszorosába kerül (kb évi 70 millió forint), így nagyon reménykedünk, hogy a következő évre is biztosítani tudják számára. Ha véletlen bármi kétség merülne fel ezzel kapcsolatban, azonnal megpróbálnék újra maximálisan segíteni Hannának."

A 7 részes sorozat összes epizódja elérhető az HBO Maxon, szeptember 10-től meg vasárnap esténként az HBO csatornáján is látható lesz.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Havi tízezer dollár hirdetéskeretet hagynak az asztalon a nonprofit szervezetek

Ennyit biztosítana a Google hirdetéskeretre. Ha hallottak is a lehetőségről, akkor sem tudnak hatékonyan élni vele.Nem újdonság a Google for Nonprofits szolgáltatáscsomagja, azonban a legtöbb magyar nonprofit szervezet számára ismeretlen. Egész röviden, a keresőóriás...

Elégedetlenek a fizetésükkel a munkavállalók

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 49 százaléka elégedetlen a jelenlegi fizetésének mértékével. A munkavállalók többsége ma is azt tervezi, hogy ha lehetősége nyílik rá, egy éven belül munkahelyet vált, noha 59 százalékuk úgy érzi, hogy...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...