- Hirdetés -

Survivor, Sztárbox, The Voice – ezzel készül őszre az RTL

|

Nagyszabású sajtótájékoztató keretében mutatta be őszi műsorstruktúráját az RTL, a celebilág egy jelentős részét is felvonultatva. Érkezik a The Voice zenei tehetségkutató, ismét lesz Survivor, folytatódik a Cápák között, indul a Sztárbox és jön a The Traitors is, ami az utóbbi évek egyik legizgalmasabb formátuma a televíziós világban.

„Most kezdődik majd igazán a főszezon, és nagyon sokat dolgoztunk az őszi kínálaton. Olyan formátumokkal is jelentkezünk, ami még nem volt az RTL-en. Sok reality mellett sok fikció is lesz, továbbra is az RTL marad a sorozatok otthona” - mondta el Kolosi Péter, az RTL tartalomért felelős vezérigazgató-helyettese a médiacég mai sajtótájékoztatóján.

A The Voice című zenei tehetségkutatóról Miklósa Erika, az egyik coach beszélt, aki elmondta, hogy rengeteg történet, nagyon jó énekes és hatalmas meglepetések várják a nézőket. Hozzátette azt is, hogy nehéz dolguk lesz, amikor eldöntik, hogy kik kerüljenek a csapatukba, hiszen tele van tehetséggel a show. A The Voice szeptember 2-án rajtol az RTL-en.

Igazán előkelő helyre került a műsorrendben az elmúlt évadokkal komoly sikereket elérő Cápák között, hiszen a szeptember 3-án rajtoló üzleti reality vasárnap esténként, 19 órától lesz látható az RTL-en. A produkcióhoz most két új cápa csatlakozott, Orbók Ilona és dr. Varga Eszter személyében.

Kolosi Péter elmondta azt is, hogy ismét lesz Survivor, illetve visszatér a Nyerő Páros is Sebestyén Balázzsal és Kabát Péterrel. Összesen 8 páros versenyez majd a műsorban. Ismét lesz Házasodna a gazda Nádai Anikóval.

Érkezik egy vadonatúj formátum is az RTL-re, a The Traitors Árpa Attilával, ami az RTL Nederland „De Verraders” című műsorán alapszik és már számos országban bizonyított, többek között az Egyesült Királyságban, az Egyesült Államokban, Ausztráliában, Franciaországban, Spanyolországban és Belgiumban. Ahogyan a sajtótájékoztatón fogalmaztak, a „Covid utáni tévézés világában mindenütt a legnagyobb siker ez a formátum”. A játékban részt vevő versenyző hírességek egy kastélyba költöznek, ahol csapatokban dolgozva teljesítenek egy sor kihívást jelentő küldetést.

De a versenyzők közül három titokban áruló, akik megpróbálják megnehezíteni a nyereményhez vezető utat a „hűséges versenyzők” manipulálásával és kizárásával. A hűségesek ugyanakkor csak együtt, az összes áruló száműzésével nyerhetnek, de ha akár csak egy cselszövő is eljut a játék végéig, az övé lesz a teljes nyeremény. A műsor formátumát tekintve egy taktikai-pszichológiai-bűnügyi reality, amely során a látványos kihívások és a taktikai cselszövések biztosítják a folytonos szórakozást és izgalmat.

Szintén új formátum lesz a LEGO Masters, amelyben a csapatok LEGO kockák felhasználásával építenek majd különleges alkotásokat, próbára ötleteiket, kreativitásukat és precizitásukat. A produkció műsorvezetője Puskás Dallos Péter lesz.

Szintén még az idén érkezik a nemzetközileg is rendkívül sikeres formátum, a The Real Housewives budapesti kiadása, A város királynői – The Real Housewives of Budapest. A műsor ősszel több, a fővárosban élő tehetős, talán kissé megosztó hölgy fényűző és kicsit sem mindennapi életébe enged betekintést az RTL nézői számára.

Az RTL-en folytatódik egy igazi közönségkedvenc! Az Éden Hotel már több csatornán is látható volt Magyarországon, de az elmúlt nyolc évben nem készült belőle újabb évad. Mostanáig. Idén az RTL+ és az RTL koprodukciójában lesz látható a műsor a streaming platformon és tévében is. A stratégiai reality Mexikóban forgott, a műsor házigazdája Miller Dávid lesz.

A heti drámasorozatok koronázatlan királya, amely még az ismétléseivel is rendre tarol, természetesen nem hiányozhat az RTL őszi kínálatából. Új évaddal, vadonatúj részekkel érkezik A mi kis falunk!

Az RTL+ előfizetőit még egy új, saját gyártású sorozat várja 2023-ban. Az elmúlt évtizedek legerősebb magyar filmes brandje, a Valami Amerika inspirálta széria részben az eredeti alkotók közreműködésével készült!

Amikor 2004-ben először képernyőre került, már akkor is rajongtak érte a nézők. Vitán felül az év egyik legnagyobb tévés eseménye volt. Idén ősszel megújult rendszerben, egy valódi bajnoksággal tér vissza a Sztárbox. A három műsorvezető Csobot Adél, Héder Barna és Szujó Zoltán, a bajnokság szakmai vezetője Kovács Kokó István lesz.

Hogy mindez, hogy fog tetszeni a nézőknek? És mit szólnak a konkurensek kínálatához? Nagy-Britanniában évek óta van egy műsor, ami éppen ezzel foglalkozik: a nézőkkel, ahogy éppen tévét néznek. Idén ősszel Magyarországra, az RTL képernyőjére is megérkezik a Kanapéhuszárok!

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Havi tízezer dollár hirdetéskeretet hagynak az asztalon a nonprofit szervezetek

Ennyit biztosítana a Google hirdetéskeretre. Ha hallottak is a lehetőségről, akkor sem tudnak hatékonyan élni vele.Nem újdonság a Google for Nonprofits szolgáltatáscsomagja, azonban a legtöbb magyar nonprofit szervezet számára ismeretlen. Egész röviden, a keresőóriás...

Elégedetlenek a fizetésükkel a munkavállalók

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 49 százaléka elégedetlen a jelenlegi fizetésének mértékével. A munkavállalók többsége ma is azt tervezi, hogy ha lehetősége nyílik rá, egy éven belül munkahelyet vált, noha 59 százalékuk úgy érzi, hogy...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...