Trunk Tamás influenszer, a Sneakerness Budapest – Európa legnagyobb sportcipő eseménye – szervezője, fiatal sneaker-vállalkozóknak indít befektetési versenyt, amelynek tétje akár 10 millió forint beruházás is lehet. A limitált sportcipők köré épülő rendezvény először látogat Magyarországra és november 11-12. között várja a látogatókat.
A fiatal generációnak a sneakerek (sportcipők, illetve azok utcai változatának) kiválasztása, használata és gyűjtése nagy élmény, amelynek mára közösségformáló ereje is meghatározó. A limitált sportcipők iparágában ezért kimagasló a fiatalok által, frissen alapított vállalkozások száma, így a jövő vezetőinek a limitált cipők jelenthetik az első kapcsolódási és belépési pontot az üzleti életbe. A Size.UP! kezdeményezés ebben a gyorsan növekvő iparágban mozgó fiatalokat támogatja.
A vállalkozói versenyt az év sneaker eseménye, a Sneakerness Budapest – Európa legnagyobb limitált sportcipő eseményének hazai állomása – keretében rendezik meg, a döntő pedig november 11-én lesz a Millenárison. A szervezők sneaker és streetwear (utcai divat) márkák alapítóit, újszerű üzleti modellel rendelkező kereskedő cégek, alkalmazásfejlesztők, technológiai innovátorok, 3D sneakerekkel foglalkozó vállalkozások, presentereket, sneaker shield fejlesztők, valamint innovatív szemléletű, a vintage divattal foglalkozó vállalkozók jelentkezését egyaránt várják – a körforgásos gazdaság támogatása jegyében.
„A limitált sportcipők és a streetwear világában vállalkozó fiatalok nagyon korán megtanulhatják azt a gondolkodást, ami a fenntartható üzlet építéséhez, az ügyfélélmény felépítéséhez szükséges. A verseny különdíjai is pont ebben segítik a fiatalokat a kiemelkedő üzleti személyiségekkel való találkozások lehetőségével” – árulta el Trunk Tamás, hozzátéve, hogy a Size.Up! díszvendége Jeff Staple, az iparág és a márkakollaborációk kiemelkedő szakembere lesz, aki Los Angelesből érkezik Magyarországra az esemény kedvéért.
„Virgil Abloh amerikai divattervező, az Off-White márka elhunyt alapítója is weboldalán annak idején »Free-Game« címmel írta le, hogyan érdemes streetwear márkát alapítani. Sok tehetséges fiatal foglalkozik Magyarországon sportcipőkkel kapcsolatos vállalkozások építésével. Ebbe beszállni nem lehet privilégium. A Size-Up támogatói és partnerei segítségével is ezt a törekvést támogatja” – tette hozzá még a rendezvény fiatal szervezője.
Már lehet jelentkezni a verseny első fázisára, a novemberi döntő tétje pedig a komoly iparági, piaci kapcsolatok mellett egy akár 10 millió forintra tehető befektetés is lehet, amit a Startup Campus biztosít. A zsűriben Trunk Tamás mellett Kovács Zsolt, a Startup Campus ügyvezetője, Pótor Attila, a True To Sole alapítója, valamint Gazsi Zoltán, az Eisberg Hungary Kft. ügyvezetője foglal helyet. A Size.UP! támogatója az E.ON Hungária Csoport, a zsűriben az energiavállalatot Károlyi Zsuzsanna, márka és marketing vezető képviseli.
„Elsőre szokatlannak tűnhet ennek a programnak a támogatása, de a jövő generációjára rákapcsolódva a számukra fontos és értékes témák felé nyitottunk itt. Rendkívül izgalmas versenyre számítok, ahol sok kreatív ötleteket, teljesen új megközelítéseket fogunk látni. A jövő megoldásai iránt érzékeny fiatal tehetségek támogatása kiemelten fontos számunkra, hiszen ők azok, akik szemléletük és szempontrendszerük frissessége, alkotó képzeletük korlátok nélküli szabadsága révén valódi formabontó megoldásokat hozhatnak. A jövő környezetbarát ötleteit és a hétköznapjaink zöld megoldásait jelentős részben tőlük várhatjuk. A legyártott termékek visszaforgatása az újrahasznosításba a fenntarthatóság és a körforgásos gazdaság egyik fontos eleme, a fiatalok nyitottak ebbe az irányba” – mondta el Károlyi Zsuzsanna, az E.ON Hungária Csoport márka és marketing vezetője.