Az elmúlt hónapokban bejelentett régiós erősödés kaphat további lendületet a következő időszakban a Prohuman-nál. A 7 kelet-közép-európai országban immár több mint 20 ezer munkavállalót foglalkoztató magyar HR szolgáltatónak nem csak a bővülés a célja az elkövetkező években, de a teljes cégcsoport megerősítése úgy szervezetében, mint funkcionalitásában, hogy képes legyen megfelelni a terjeszkedéssel járó követelményeknek. Az új kereskedelmi igazgató, Hujber Tibor kinevezése is ezt a folyamatot támogatja.
A szakember gazdag tapasztalattal érkezik az új pozícióba, olyan nagyvállalatoknál töltött be vezető szerepet, mint a Trenkwalder, az Adecco, és a LinkedIn. Mint eddigi karrierje során sok esetben, most is dinamikus, átfogó fejlődési folyamat menedzselése lesz az egyik fő feladata.
“Az elsődleges célom a cégcsoport növekedési pályájának biztosítása olyan szakértői csapattal - illetve annak fejlesztésével -, amely az ügyfelek részére a legmagasabb szintű megoldási alternatívákat szállítja. Ennek kulcsát elsősorban a tanácsadói szemlélet meghonosításában látom a vállalatcsoportnál.” – foglalta össze Hujber Tibor. “A digitalizáció mindennapjaink része, azonban nem elég az aktuális trendeket követni. Egy vezető cégnek mindig egy lépéssel előbbre kell gondolkodnia, és már a jövőbeni fejlődést figyelembe véve kell tervezni a ma döntéseinél. Az elmúlt években főként digitális vállalati folyamatok optimalizációjával, illetve hatásaival foglalkoztam. Ezt szeretném most is fókuszba helyezni például a toborzás menetében, de a belső vállalati kommunikáció terén is sokat segíthet a hatékonyabb működésben a digitális átrendeződés. Alapvető a mesterséges intelligencia integrálása, ez segít még ügyfélközpontúbbá, és hatékonyabbá tenni munkánkat.” – összegezte a Prohuman új kereskedelmi igazgatója.
Hujber Tibor a HR piac egyik legnagyobb kihívásának ma a munkaerőhiányt és a lojális szakemberek megtalálását és megtartását tartja. “A lojalitás növelése kulcskérdés ma, mert a jó kollégák megtartása, az ő megbecsülésük az, ami biztosítja a fenntartható növekedést. De ez önmagában még nem elég: folyamatosan fejlődni, tanulni kell és nemcsak a technológiáról, hanem az ügyfelektől és olyan iparági külföldi szereplőktől, akik jövőbemutató megoldásokat kínálnak.” - emelte ki.
Régiós növekedési pályán
A Prohuman az elmúlt években jelentősen megerősödött. A hazai piacon megszerzett vezető szerepe után a vállalat magyar alapító-tulajdonosai visszavásárolták a korábbi lengyel partnerüknek értékesített tulajdonrészt, és immár újra 100%-os tulajdonosi hányaddal aktív nemzetközi bővülésbe kezdtek. Ennek része volt idén a Szerbiában vezető szerepet betöltő Cityscope Csoport akvizíciója, illetve a szlovén Naton HR leánycég még erősebb integrálása is, amely már Prohuman Slovenia néven folytatja működését, bővítve szolgáltatásait is. A környező országokban így már Romániában, Szolvéniában és Szerbiában is a vezető HR-szolgáltatók közé tartozik a Prohuman, miközben Németországban, Horvátországban és Ausztriában a helyi piac jelentős szereplőjének számít.