- Hirdetés -

Listavezetőként tért vissza a Sztárban sztár leszek

|

A kereskedelmi célcsoportoknál és a teljes lakosságnál is a TV2 vasárnap esti műsora vonzotta a legtöbb nézőt. Fiatalabb nézőknél jól kezdett az RTL-es Cápák között és a Voice is.

Múlt héten gyakorlatilag már elkezdődött az őszi televíziós szezon, ami egyelőre egész szoros versenyt hozott a TV2 és az RTL között az esti sávban. A 18-49 éveseknél az RTL ért el jobb eredményt (RTL: 13,3%, TV2: 12,1%), a 18-59 éveseknél a TV2 nyerte a hetet (TV2: 13,2%, RTL: 12,8%). Ahol pedig továbbra is hatalmas a TV2 fölénye az a teljes lakosság, főműsoridőben a csatorna heti share-je 17,1 százalék volt, miközben az RTL-é 11,5 százalék.

A fenti különbségek látszódnak akkor is, ha napokra bontjuk le a főműsoridős versenyt. A 18-49 éveseknél csak a szerdai és a vasárnapi főműsoridőt tudta megnyerni a TV2, a többi este az RTL nyert. A 18-59 éveseknél már más volt a helyzet, a szerda, péntek vasárnap a TV2-é, a hétfő, csütörtök, szombat az RTL-é volt, a kedd pedig egál közönségarányt hozott. A teljes lakosságnál pedig a hét minden egyes főműsoridejét megnyerte a TV2.

A teljes csatornacsaládok tekintetében viszont minden fontos bontásban a TV2 Csoport végzett az élen. Igaz, a 18-49 éveseknél és főműsoridőben nagyon közel járt hozzájuk az RTL Magyarország (TV2 Csoport: 23,3%, RTL Magyarország: 23,1%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 35. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 13,2 17,1 12,1
RTL 12,8 11,5 13,3

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 35. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,6 13 10,1
RTL 7,4 6,5 7,6

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,8 26,0 22,4
RTL Magyarország 18,3 15,7 18,0
MTVA 6,1 9,6 5,2
AMC Networks 5,0 4,7 5,0
Paramount Global 3,8 3,2 4,5
Network4 3,8 4,6 2,6
Antenna Entertainment Group 3,0 2,4 3,1
Warner Bros.Discovery 2,9 3,5 2,7

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 19,2% / 17,1% (16,3% / 14,5%)
Tények Plusz – 14,6% / 13,2% (13,1% / 12,4%)
Szerencsekerék – 12,3% / 11% (12% / 10,8%)
Zsákbamacska – 9,3% / 8,5% (8,3% / 7,7%)

RTL
Híradó – 17,4% / 16% (16,2% / 15,1%)
Fókusz – 13,2% / 13,6% (11,5% / 11,2%)
A konyhafőnök – 12,3% / 13,1% (12,4% / 13,7%)

A Tények jobb heti átlagot ért el, mint az RTL Híradó. Viszont a Konyhafőnök révén hosszú hónapok után olyan hétköznap esti műsora van az RTL-nek, ami a kereskedelmi célcsoportnál komoly ellenfelet jelent a TV2-nek. A 18-49 éveseknél nyerte a sávját a Konyhafőnök, a 18-59 éveseknél fej-fej mellett haladt a Szerencsekerék és a Konyhafőnök. A teljes lakosságnál pedig a Szerencsekerék nyert.

A hétvégi műsorokra is igaz volt, hogy célcsoporttól függően egész máshogy teljesítettek az egyes műsorok. Szombat este az RTL-en a Voice 19 százalékos közönségaránnyal kezdett a 18-49 éveseknél, párhuzamosan a TV2-n a Szerencsekerék VIP kiadása 10,3 százalékos share-t hozott. A 18-59 éveseknél is nagy volt a Voice előnye, hiszen a 18,7 százalékukkal szemben a Szerencsekerék VIP 11,4 százalékot produkált. A teljes lakosságnál viszont a Szerencsekerék VIP magasabb közönségarányt (18,1%) ért el, mint a Voice (15,3%).

Vasárnap a TV2-re visszatérő Sztárban sztár leszek hasonló közönségaránnyal kezdett, mint előző nap a Voice, azaz a 18-49 éveseknél 18,1 százalékkal. (Nézőszámban erősebben, hiszen vasárnap este többen tévéznek, mint szombaton). Ugyanakkor a Sztárban sztár leszek share-je a szélesebb célcsoportoknál erősödött, a 18-59 éveseknél 19,8 százalékot, a teljes lakosságnál 21,9 százalékot értek el.

Az RTL-en a Cápák között is jól szerepelt, hiszen 16,7 százalékot tett ki a 18-49-es közönségarányuk. Náluk viszont a fentiekkel ellentétesen mozgott a share a szélesebb bontásban, azaz a 18-59 éveseknél 14,9 százalékot, a teljes lakosságnál 11,7 százalékot produkált a műsor.

A hét legnézettebb műsorának a Sztárban Sztár leszek bizonyult. A 18-49 éveseknél 264 ezer, a 18-59 éveseknél 414 ezer, a teljes lakosságnál 890 ezer nézője volt a TV2-s produkciónak. Az RTL legnézettebbje a Voice volt, de nem mindegyik korosztálynál. Ahol igen: 18-59 éveseknél 321 ezer nézővel, a teljes lakosságnál 560 ezer nézővel. Viszont a 18-49 éveseknél az RTL-es házi versenyben a Voice elé került a Cápák között a maga 225 ezer nézőjével, igaz a Voice lemaradása sem volt nagy (224 ezer néző). Ahogy a lenti táblázatokból látható, jó nézettséggel futott a vasárnapi Forma-1 is. A 18-49 éveseknél 179 ezer, a 18-59 éveseknél 262 ezer, a teljes lakosságnál 470 ezer nézője volt a versenynek.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 414 312 19,8
THE VOICE RTL 321 118 18,7
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 293 147 14,9
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 262 409 17,6
TÉNYEK TV2 260 802 20,6
SZERENCSEKERÉK TV2 258 301 13,9
TÉNYEK PLUSZ TV2 243 807 16,6
HÍRADÓ RTL 234 504 18,5
A KONYHAFŐNÖK RTL 221 500 12,6
ZSÁKBAMACSKA TV2 202 200 10,6

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 890 004 21,9
TÉNYEK TV2 731 832 25,5
SZERENCSEKERÉK TV2 688 963 18,3
SZERENCSEKERÉK VIP TV2 646 329 18,1
TÉNYEK PLUSZ TV2 613 649 18,7
THE VOICE RTL 560 139 15,3
ZSÁKBAMACSKA TV2 556 542 14,4
HÍRADÓ RTL 535 992 15,8
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 470 937 16,4
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 468 319 11,7

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 264 322 18,1
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 225 047 16,7
THE VOICE RTL 224 239 19,0
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 179 939 17,4
A KONYHAFŐNÖK RTL 163 054 13,9
SZERENCSEKERÉK TV2 162 357 12,8
TÉNYEK TV2 154 728 18,2
NAGYFIÚK 2. RTL 153 666 10,9
HÍRADÓ RTL 149 848 13,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 145 515 15,0

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...